Mi is örültünk, hogy ott lehettünk és sajnáltuk hogy nem úgy jött össze hogy a szombat estét ott töltsünk mert így kimaradtunk az örvendezésből. Viszont amit elfelejtettem megkérdezni, hogy esetleg valaki nem e tud Uaz 469re jobbos tükröt, és keresőlámpát, egy egri ismerősnek kellene tartó konzolokkal együtt. Ha esetleg valakinek ötlet vagy elérhetősége van azt szívesen veszem.
A 8. "iGAZ" Barát találkozó számomra legkedvesebb képei, a töltésen áthalad, ég és motorház, mjad hirtelen jobbra jobbra húz légimutatványt nem sikerült megörökíteni.
"Töröljön gyorasabban elvtárs :-)" Majd hazafelé a nagy lendülettel Szentendrén 2db 31105 keresésére indultunk és lett belőle 4, + egy nagyon új UAZ.
A helyezet pikantérijája, hogy péntek este 16 fő elszállásolása lehetséges házban. Kertben, csomagtartóban, ledarálva többé is akár. Szombaton már "korlátlan".
Szeretném kérni tőletek, hogy a szállásadót tiszteljük meg azzal, hogy a létszámot a két napra viszonylagos pontossággal jelezni tudjuk neki, mihamarabb találjátok ki ki mikor hány fővel jön, mennyi szállást szeretne. Köszönöm!
Idei program:
Péntek:
17:00-24:00 Örvendezés
Szombat:
08:00-10:00 Reggeli
10:00-10:01 Tájékozódási verseny
10:02-12:59 Ebéd
13:00-14:59 Meglepetés buli, Császár Előddel (se).
15:00 - X:59 szabad foglalkozás, örvendezéssel.
Vasárnap:
08:00-10:00 Reggeli
10:00-10:01 Örvendezéses szétszéledés
Az időpontok és események változhatnak.
Gyertek és jó lesz!
- vOlgi M24 1-2 fő, P-V
- Volga M2412 1-2-3 fő ebből egy biztos SZ + Laci M21-el
Máma egyedül leszereltem és kivettem a kocsi hátsó hídját. Nem ért oda a segítség. Nincs lehetetlen, csak ehetetlen kínai kaja, de én akkor is kirángattam a kocsi alól. A laprugók még a helyükön vannak.
Ha annyit tudom használni mint előtte, akkor az pont jó lesz a kocsinak is, meg nekem is. Az nem volt sok, évi 2-5 ezer km, mikor mennyi. Esélyes hogy leválik a festék. Sajnos a gyári is lekopott róla, nem is volt szép. Remélem azért majd bírja egy darabig, használni viszont szeretném, nekem az az első. Nincs ekkora vitrinem, nem is tervezek.
Volt egy középkorú volt volgás ismerősöm a 2ezres évek közepén. Ő adot kb 4 orosz katonai ládányi volga alkatrészt (occsón de nem ingyen), így mostanában a kormányműhöz nem kellett rendelnem semmit. Eredeti szovjet alkatrészekkel gyakorlatilag minden fémalkatrészt kicseréltem a kormánymű belsejében. Ez mindössze pár alkatrész. A csigát illetve a csapágyas hajtott tengelyt csapágyastul ha kicseréled akkor új a belseje. Ezenkívül a borító fémlapokat lehomokszórtam és kapott szép selyemmatt fekete festést illetve rozsdamentes csavarokat. Tömítést én vágtam, van lyukasztó készletem. A szimeringek beszerezhetők, az egyiket egy motoros webshopból rendeltem (mert amúgy is rendeltem motoralkatrészt) ahol minszk 125 motorhoz árulták. Hülye egy mérete volt és nem volt boltban csak közelítő méret. De nincs kompromisszum és belevalót vettem meg. Ez fontos mert raktam már ilyen majdnem az méretű szimeringet kormányműbe, és az szép lassan elengedte az olajat. Kb 2 nap alatt.
Orosz oldalakon látok ilyen telibe fényezett futóművet vagy motorokat. Az vele a gondom hogy ha elkezd valahol leválni a festék akkor nem szép.
Kecskeméten van egy motorfelújító cég akik kézzel lábbal kipolírozzák az alumínium alkatrészeket majd tükörfényesre. Na az nagyon mutatós. Gondolom csillagászati összegeket elkérhetnek.
Szép lesz a kocsid, és pont ez lesz vele a gond. Meglátod hogy nem fogod használni mert félteni fogod. Ha nem használod tartja az értékét, ha használod akkor kopik, vagy meg lesz az az örömöd, hogy szinte új kézzel összeszerelt autót hajthatsz.
Én lassabban haladok, mert kisebb a helyem és kevés az időm, de egyszer elkészülök. Én nem restaurálok csak rendbe rakok mindent, amit tudok.
A nyomokból következtetve a motor összeszerelve volt gyárilag ezüstszürkére festve.
Így nézett ki a dolog:
Motortömb a hengerfejjel összeszerelve, a főtengelyre szerelt ékszíjtárcsa+ hengerfejen a vízpumpa az ékszíjtárcsákkal, az olajteknő, az olajszűrőház a csővel, generátor tartólemezek, a gyújtáselosztó meghajtója, a tengelykapcsoló ház és annak alsó fedele mind volt ezüstre festve, a csavarjaik is! Ebből azt következtettem ki, hogy a motort a ZMZ gyárból ilyen bevonattal kapta meg az örökbecsű Gorkij Avto Zavod.
Valahogy így:
Mivel még a hengerfej nincs kész, így ez a munkafolyamat nem lesz igazán gyári, de ez most így jött össze. Viszont azt is le fogom fújni, mert volt rajta festék.
A helyezet pikantérijája, hogy péntek este 16 fő elszállásolása lehetséges házban. Kertben, csomagtartóban, ledarálva többé is akár. Szombaton már "korlátlan".
Szeretném kérni tőletek, hogy a szállásadót tiszteljük meg azzal, hogy a létszámot a két napra viszonylagos pontossággal jelezni tudjuk neki, mihamarabb találjátok ki ki mikor hány fővel jön, mennyi szállást szeretne. Köszönöm!
Idei program:
Péntek:
17:00-24:00 Örvendezés
Szombat:
08:00-10:00 Reggeli
10:00-10:01 Tájékozódási verseny
10:02-12:59 Ebéd
13:00-14:59 Meglepetés buli, Császár Előddel (se).
A helyezet pikantérijája, hogy péntek este 16 fő elszállásolása lehetséges házban. Kertben, csomagtartóban, ledarálva többé is akár. Szombaton már "korlátlan".
Szeretném kérni tőletek, hogy a szállásadót tiszteljük meg azzal, hogy a létszámot a két napra viszonylagos pontossággal jelezni tudjuk neki, mihamarabb találjátok ki ki mikor hány fővel jön, mennyi szállást szeretne. Köszönöm!
Idei program:
Péntek:
17:00-24:00 Örvendezés
Szombat:
08:00-10:00 Reggeli
10:00-10:01 Tájékozódási verseny
10:02-12:59 Ebéd
13:00-14:59 Meglepetés buli, Császár Előddel (se).
Tehát felújított(túlméretes, új ZMZ(!) dugattyúhoz fúrt gyári hüvelyek, új csapágyak mindenhol, új vezérlés, stb minden köszörülve az összes szelepemelőtőkéjighamondom) motor, gyári új váltó, gyári új vezetékköteg(!), gyári új kormányszerkezet együtt az új oszloppal, hardy-val(eről papírom van 1979-ből), itthon kulcsa nélkül talált, sajátkezűleg pepecsmunkávalmegjavított régi fajta Zsiguli gyújtáskapcsoló zár(amiből középállásban is kijő a gyújtáskulcs) a hozzá való vacsi új(30-40 éves) Bakony gyártmányú betéttel egyesítve beszerelve végérvényesen.
A helyezet pikantérijája, hogy péntek este 16 fő elszállásolása lehetséges házban. Kertben, csomagtartóban, ledarálva többé is akár. Szombaton már "korlátlan".
Szeretném kérni tőletek, hogy a szállásadót tiszteljük meg azzal, hogy a létszámot a két napra viszonylagos pontossággal jelezni tudjuk neki, mihamarabb találjátok ki ki mikor hány fővel jön, mennyi szállást szeretne. Köszönöm!
Idei program:
Péntek:
17:00-24:00 Örvendezés
Szombat:
08:00-10:00 Reggeli
10:00-10:01 Tájékozódási verseny
10:02-12:59 Ebéd
13:00-14:59 Meglepetés buli, Császár Előddel (se).
Végre egy kis Volgázás idén. A motor gyönyörűen ketyeg, mindjárt kapott is a nyakába 250 km-t. Hűtés, kenés kifogástalan. Semmi nem csöpög, nem ereszt. Átlagfogyasztás 10,8.
A vezetőoldali taposó szolgáltat most csupán némi aggodalmat számomra, de a problémák megoldása folyamatban.