Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szabisok Creative Commons License 2016.09.29 0 0 7917

Köszia a választ. Elősször csak azt elérni hogy a részecskeszűrő ne állítsa le a kocsit s látni lehessen hogy nincs nagyobb baj.

Aztán ahogy az anyagiak engedik megcsinálni rendesen. Azt hiszem hogy akit ajánlottál az mérte be a kocsit s jelezte hogy előbb utóbb részecskeszűrő probléma lesz.

Előzmény: Törölt nick (7916)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.29 0 1 7916

Ha a kerámia betétet akarod kiüttetni akkor 15 ezer, ha meg akarod csináltatni rendesen akkor 50 ezer. Ajánlom neked :

https://www.facebook.com/az.attila.1

Előzmény: szabisok (7915)
szabisok Creative Commons License 2016.09.29 0 0 7915

A részecskeszűrő kiütésére találni 15000-es és 50000-es ajánlatot is. Tanácsot kérnék mert a pillanatnyi pénzhiány az előbbit igényli.

Köszönöm

Szabó Attiláné Marcsi Creative Commons License 2016.09.29 0 0 7914

Letilthatja az autót akkor annyira hogy egyältalán be se röffen? Félek hogy nem oldaná meg a problémát. De akkoris mi az a letört darabka? 

Előzmény: BIGYO4 (7912)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.29 0 0 7913

Szia!  

Bocsánat, igaz, figyelmetlen voltam.

Előzmény: BIGYO4 (7912)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 7912

Itt írja :"Első lerobbanásnál a részecskeszűrő volt a hibás ami eldugult és ezáltal a kaartergázt visszanyomta a motorba olyannyira hogy a nívópálcánál nyomta ki az olajat. Ez orvosolva lett. A kinyomott olajmennyiséget pótoltuk. Kibeleztük a dobot, csökkentett teljesítménnyel de járható volt az autó"

Előzmény: Törölt nick (7907)
Janusz1979 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 7911

Megtaláltam, a gond az volt, hogy 6 vezetéket találtam elszakadva, köztük 3 db egyforma zöld/sárga jelölésűt, amik végül is kimérve negatívak voltak. A többi egyértelmű volt. Csak baromi kényelmetlen helyen szakadtak el. Összekötve őket működik a zár. De ami a lényeg, hogy ami évekig nem ment a tolatóradar és ezzel együtt a tolató lámpa is működik, a radar állandóan aktív volt, előremenetben is, úgyhogy biztosítékot kivettem. Peugeot szervizben 1 nap alatt nem tudtak hozzászólni a radar témához, több napra ott tartották volna, de mivel az anyós ülés felőli ablakot leszakították és nem akartak kártalanítani mondván, hogy ez szériahiba, inkább elhoztam onnan.

Előzmény: Törölt nick (7909)
bazska12 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 7910

Szia.

Nálam is pont ez volt a hiba, csak még a ködlámpák,és a jobbos tolató lámpa is szarakodott.

4 db vezetékből, cseréltem ki 30-40 centit.

Előzmény: Törölt nick (7909)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 0 0 7909

Szia!  

Szembe állsz a csomagtérrel, bal oldali zsanérban van egy köteg kábel válogassad át valószínű abban van eltőrve egy vagy több szál. Nálam ez volt a hiba oka. 

Üdvözlettel N.I. 

 

Előzmény: Janusz1979 (7908)
Janusz1979 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 7908

Sziasztok, csomagtartóm nem nyílik sem a távirányítóval, sem a 0 gombbal, hol keressem a problémát? Annyit sikerült elérnem, hogy hátsó ülés le és belülről a csomagtartó záron lévő kis nyílásból ki tudom nyitni, de ugye ez nem valami kényelmes.

Valami kontakt hibára gyanakszom, mert egyszer kinyílt a 0 gombbal.

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 0 0 7907

Szia!

Merthogy a Fap ki lett iktatva, ezt hol írja?  Ha valóban nincs benn akkor, igen át kell írni az agyát.

 

Előzmény: BIGYO4 (7906)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 7906

A részecskeszűrő kiiktatásakor ajánlatos szoftveresen is rendezni. A szűrődob előtti és utáni vákumcsövecskék egy A/D átlakítóba mennek, onnan az computerbe. Hibát jelez az akadálytalan áramlás éppúgy, mint a dugult szűrő. Ettől volt a csökkentett üzem. Meg kell próbálni telepíteni az új programot, törölni a hibakódokat és próbálni indítani. Szerintem. Utána okosabbak leszünk. Lehet, valakinek van más ötlete is.

Előzmény: Szabó Attiláné Marcsi (7901)
Szabó Attiláné Marcsi Creative Commons License 2016.09.27 0 0 7905

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.27 0 0 7904

Szia! 

Most már Te sem vagy megosztós! ( Sajnos) :-D 

- Lent: kép feltöltése,  - fájl kiválasztása. Feltöltés!!! 

Előzmény: Szabó Attiláné Marcsi (7903)
Szabó Attiláné Marcsi Creative Commons License 2016.09.27 0 0 7903

Így remélem jót tettem fel. Telefonról nem könnyű

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.27 0 0 7902

Szia! 

A hibát nem tudom megoldani, de azt tudom hogy, "Apuka" nem letőrt fémdarab képét osztott meg hanem téged.;-) 

Előzmény: Szabó Attiláné Marcsi (7901)
Szabó Attiláné Marcsi Creative Commons License 2016.09.27 0 0 7901

Szia. Pontosítanám a férjem apukájának a leírását. Az autó  a mienk, 2001-évvégi, 2.2-es hdi.

Jelenleg nem indul és a történet a következő. Első lerobbanásnál a részecskeszűrő volt a hibás ami eldugult és ezáltal a kaartergázt visszanyomta a motorba olyannyira hogy a nívópálcánál nyomta ki az olajat. Ez orvosolva lett. A kinyomott olajmennyiséget pótoltuk. Kibeleztük a dobot, csökkentett teljesítménnyel de járható volt az autó. Két nap múlva minden ok nélkül és minden jel nélkül leállt 80-90-es tempónál. Lefulladt megint. Másodjára is hazahozattuk trélerrel. Azóta áll az autó  és az önindító indítana de egyszer sikerült beröffenie pár másodpercre. Azóta a férjem leengedte az olajat ami 2.5-2.8 L körül volt. És amit az apósom megosztott kèpet egy olyan kis öntvény valami volt az olajban.

Van valakinek tippje miből törhetett le?  Hibakódja nincs az autónak és utolsó infónk hogy paraméterezni kéne de ahhoz járó motor kellene

Előzmény: BIGYO4 (7899)
szabisok Creative Commons License 2016.09.27 0 0 7900

Elnézést elég laikus vagyok s igazad van igy pontosítok.

A kocsi 14 éves  vagyis mint megtudtam 2001  évvégi gyártás. Az biztos hogy 607 2.2 hdi diesel.

Az árral meg az összes költséggel közel 1 milla volt. A szerelő ahogy hallottam hengert mondott de valszeg arra

gondolt hogy a hengerfej felett van olaj. Az biztos hogy 2.5 liter körül sikerült leengedni (s gondolom egy része elfüstölt),

de a szerelő szerint benyomat az olajat ahova csak tudta. Azt kellene most kitisztitani.

Előzmény: BIGYO4 (7899)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.26 0 0 7899

Érdekes dolgokat irogatsz, olyan meseszerű az egész.

1) 20 évvel ezelőtt még nem gyártottak 607-est.

2) A legöregebb HDI-k nem kerülnek millióba.

3) Hengerek felett a hengerfej , majd a vezérmű van.

4) Sületlenség az egész, ebből nem érteni semmit.

Előzmény: szabisok (7898)
szabisok Creative Commons License 2016.09.26 0 0 7898

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

A fiamék kb egy hónapja vettek egy 607-es dieselt ami több mint 20 éves. Kb három négy héttel ezelőtt az egyik fórumtárs megnézte számítógépes ellenőrzéssel s egy kivételével mindent rendben talált. Ez az egy esetleges részecskeszűrővel kapcsolatos ami hamarosan várható. Szerinte előbb utóbb ki kell ütni. Ugy három hete jött volna haza a munkahelyéről ami ugy 50-60 km re van s a pályán leállt a kocsi s nem indult.

Haza lett szállítva. Ekkor rá kellett tölteni két liter olajat. Pár nap várakozás után gond nélkül elindult s semmi gyanus. Hazafelé megint leállt s megint szállítás. Olaj leereszt s ugy két és fél liter jött ki s az egyik szerelő szerint a hengerek felett is lehet.

Első kérdés: hogy lehet innen kiszívni az olajat? Gyertya szelepfedél üzemanyag adagolás ami házilag megoldható stb .

Második: Mi lehet a baj? - lehet hogy a részecskeszűrő miatt letílt a számítőgép?

Vagy nagyobb a baj?

A leeresztett olajban ezt találták:

https://www.facebook.com/messages/szabonem#

Gondolom elég nehéz kérdés de honnan törhetett le?

Előre is köszönök minden tanácsot javaslatot, mert a fiam teljesen padlón van s anyagilag is a milliós kocsivásárlás miatt

607_2.2i Creative Commons License 2016.09.25 0 0 7897

Sziasztok! 

Érdeklődnék van valakinek tapasztalata az üzemanyag érzékenységgel kapcsolatban? Van egy Peugeot 607-esem, 2.2 benzinesem 2004-es. Olyat produkál, hogy az autó indítás után elkezdi a kocsi szekrényt rángatni pár mp-ig, aztán megszűnik. De ez is változó, mert van mikor semmi gond, valamikor meg előjön egy-egy indítás után. Az alpajárat az stabil, a fordulat nem ugrál , mikor a jelenség fennáll. Gondoltam megpróbálok valamit, az autót teletankoltam a MOL kút EVO NEO üzemanyagával. Lekopofogom fél tankig egyáltalán nem volt ilyen baj vele. Majd egyszer ismét eljátszotta, majd miután kifogyóban volt a tank elmentem tankolni a LukOil-hoz tankolni bele. Rá következő indításkor megint kicsit rendszeresebbnek éreztem. Kb 5 indításból 3-szor mindig rángatózott. 

Elképzelhető, hogy az autó nem tolerál bizonyos naftákat, vagy ez valami alkatrész halálnak előjele lehet? Üzemanyagszűrőre gondoltam, de az úgy tudom, ha teljesen tömődve van, leáll az autó. Az sem akarom eltitkolni, hogy az autó átesett még nyár elején egy vezérlés + vízpumpa cserén. A jelenség furcsa mód előtte soha nem állt fennt. 

Esetleg van valakinek valami ötlete, tippje? 

bazska12 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 7896

Sziasztok!

Keresnék 2002-es 2.0 hdi kipufogógáz hőmérséklet érzékelő szondát(jeladót)vagy minek is szólítják.

 

Köszönöm!

70-262-28-78

BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 7895

Megoldódott a problémám. Fékpedál kapcsoló :)

 

Előzmény: BIGYO4 (7894)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 7894

Hogy vizet, vagy olajat zabál, azt a computeres nem mondja meg, hacsak elfogy a víz és jelzi. Hengerfej volt nyomáspróbán felrakás előtt?

Előzmény: frigyes80 (7892)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 7893

Nagy csodák nincsenek. fekete füst gázolaj, kékes-fehéres olaj, fehér - vízgőz.

 

Előzmény: frigyes80 (7892)
frigyes80 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 7892

Szerbusz kedves Bigyo4.

 

Kőszi, hogy irtál de a hengerfej fel van ujitva és uj tőmitéssel van felrakva,a kompjuteres azt mondta teljesen jol mukődik a motor.ezek után nem ugy mumődik ahogy kell nem az első HDI motoros autom már, nem igazán értem, nem tudok rájőnni hogy miért nem megy. 

 

Van még őtleted egyébként,mert én már mindent megnéztem rajta és kifogytam:

 

BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 7891

Láncos motornál szakadásnak nem volt huzamos ideje zörgés az előjele? A fehér füst valószínűleg azt jelenti, hogy hűtővíz jut az égéstérbe, talán hengerfej problémával is szembe kell nézni.

Előzmény: frigyes80 (7885)
kopasz 607 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 7890

Bocsánat az elözö iratom mogyizsoltnak szolt!!!!

 

kopasz 607 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 7889

7856 érdeklödönek üzenem nekem is ezt csinálta a Motorvezérlö és BSI csere megoldota bajomat bontva 60000ft volt  2001 2.2 benzin nekem magnetti marelli rendszer volt benne!!!!

kopasz 607 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 7888

Szevasztok!!!!

Megintcsak érdeklödnék egy kicsit??2001 2.2 benzin az kezdte el csinálni meleg motornál iditom és nemreagál a gázra leállitom várok 1-2percet inditok picigáz és láss csodát mindenrendben hol keresgéljek mi lehet a hiba???? Lehetséges hogy a fojtószelep lesz a hunyó???Elöre is köszönöm a segitséget!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!