Először szerintem a biztosítékot nézd meg. A testelés nem egyszerű, ha azzal van gond, szerintem bontani kell a műszerfalat... akkor jobb felkeresni egy autóvillamossági szakit.
Gondolom ott van a vezető bal térdénél a műszerfal alatt, mint általában, de nem ismerem a típust. Rajta van a burkolaton általában, melyik biztosíték mihez tartozik. Vagy végignézed, melyik ment ki. Ha megvan, ugyanolyan értékűre cseréled.
Ha ott mind rendben van, akkor lehet tovább keresgélni, pl. az alább írt testelési hibát.
Ha kiment a biztosíték, akkor meg lehet találgatni, hogy mitől...
Sziasztok! A kérdésem a következő: Van egy Nissan Primera 1,6-os hatchback autóm, mely 1997-es. A minap bekapcsoltam a rádiót amely működött. Leállitottam az autót majd gyújtást adtam és ismét próbáltam bekapcsolni, de nem szuperált, nem kapcsolt be.. Kipróbáltam egy másik rádiót, azon halványan mutattak a kijelzők, de az sem kapcsolt be. Ekkor még nem is figyeltem a mászerfalat. A mai napon ismét próbálkoztam a rádió elinditásával, de nem indult. A motort beinditottam és ekkor láttam, hogy nem megy az egyik óra sem. Se a km/h, se a fordulatszámmérő. A digitális km számláló és az óra sem. A lámpák működnek! Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!
Tudja valaki, hogyan lehet a képen lévő Nissan Almera (2006) N16-ös tükröt LHD állásból RHA állásba állítani?
A tükrök más szögben állnak, ha jobbkormányos vagy balkormányos Almerára szerelik fel őket, ezért van két állása.
Próbáltam kifelé hajtani, meg befelé hajtani, de csak a rossz állásba kattant be. Úgy érzem, hogy valamit nem tudok, amit még tudni kellene a művelethez.
Tudja valaki, hogyan lehet a képen lévő Nissan Almera (2006) N16-ös tükröt LHD állásból RHA állásba állítani?
A tükrök más szögben állnak, ha jobbkormányos vagy balkormányos Almerára szerelik fel őket, ezért van két állása.
Próbáltam kifelé hajtani, meg befelé hajtani, de csak a rossz állásba kattant be. Úgy érzem, hogy valamit nem tudok, amit még tudni kellene a művelethez.
Sziasztok! Nissan Mikra 2004 s diesel K 12. Cseréltem féktárcsát, és betéteket, és azota világit az ABS visszajelzö. Valami vezeték, vagy érzékelö van ott amit esetleg nem tettem vissza?
Köszönöm a válaszokat! :) Akkor ez érdekes. Amúgy a kérdés azért merült fel bennem, mert a legutóbbi tankolásnál a benzinkutas tankolt bele és azt mondta ő még ilyet nem látott.
Egyébként a tankolónyílás része teljesen fémből van, így nincs semmilyn színe. A kezdeti szakasz ahova még passzol a tankolócső és utána mélyebben beszűkül, és a szűkülő résznél vannak a nyílások a levegőnek.
Köszönöm! Természetesen diesel autóba, személyautóhoz használt kisebb átmérőjű diesel csővel tankolok, és így jelentkezik a probléma. Létezik, hogy a franciáknál más átmérőjű a diesel tankolócső, mint nálunk?
Arról szeretnék érdeklődni, hogy mi a magyarázata annak, hogy a Franciaországból származó Nissan Juke tankoló nyílásában nem áll meg a tankoló pisztoly magától, illetve nem megy bele a nyílásba? Így is meg lehet tankolni és működik a pisztoly kioldója is de kevésbé praktikus. Van erre valami magyarázat, illetve mód a megoldására?
Van egy 2012-es 1.6-os diesel Qashqaiom. Ha hidegen indítom teljesen normális a hangja semmi mellékzöreje nincs olyan a hangja amilyennek lennie kell. Egyébként kb. 120 ezer km van benne, végigszervizelt, mindig gyári olaj van- volt benne és a szűrő is mindig a legjobb minőségű került bele.
Ha a motor üzemmeleg, leállítás után 5-10 perc múlva újraindításkor a vezérműlánc környékéről csörgő hangot hallani és a motor kissé egyenetlenűl jár. Leállítva és azonnal újraindítva a jelenség megszűnik és a motor újra szépen egyenletesen jár. Az olajnyomásjelző lámpa véleményem szerint kissé lassabban alszik el a szokásosnál de ez lehet ,hogy csak az én meglátásom... cseréltek már rajta emiatt szűrőházat, mondván hátha a benne levő visszacsapó szelep nem százszázalékos. Ezen kívül vácuumpumpát mivel ha a motor egyenetlenűl járt és többször a fékpedálra lépve a hang elhalkult de nem szünt meg és később vissza is jött egy idő múlva. Nem tudom mit cseréljünk rajta, hogy ez az idegesítő jelenség megszünjön ...egyébként teljesen normális a fogyasztása, hibátlanul üzemel a motor ha nincs melegen leállítva! Ha valakinek van ötlete, nagyon megköszönném!!!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy nissan primera p11-es 2000-es évjáratú 1.6-os benzines motorral szerelt autóról lenne szó.
Kb.15 percet megyek az autóval és leáll a motor,majd várok pár percet és ha nem is elsőre,de párszori indításra ujraindul.Ezt követően teljesen jól működik az autó mégha több 100km-t is megyek vele.
Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a segítséget!
Ez a 3000 td motor ami az enyémben van az Nissan ? Mert volt már több Nissanom(és japán autóm) de azoknak a motoroknak egész más hangjuk volt,máshogy jártak. Ez olyan Perkins-hez hasonlít.