jomagam is erosen filozok egy 620as roveren azaz 2-n is egy '98 620SDI Interculer (110e km 2. tulaj, az elso allitolag egy idos epiteszmernok..)en es egy '99 618SI Lux Van De Plas (52e-km 1 tulaj)-on. Nagyjabol egy arba vannak de a 98 as vilagosszurke metal szinevel meg osszkepevel joval megragadobb.
Ezekrol a tipusokrol s evjaratokrol vki vmit tudna mondani?:) (amik mar elhangoztak, probalom nem ujra kerdezni:)
Sajna meg egyiket sem tudtam kozelebbrol megnezni, plane vezeteni, azt majd csak jovo heten. Esetleg mire erdemes figyelni elso latogataskor, mire kell rakerdezni (pl mennyire van misszetekerve az ora:) stb..
Jham:) s a 620 SDI ara 2.84 M HUF ... ezt mennyire lehetne letornazni... vagy mennyire korrekt ez az ar (szerintem vhol korrekt, csak a masik 2.89 es igazabol tobb erv van a 218as melett szerintem)
Jham, ensem leltem mashol infokat..csak a totalcaron hogy a '96 os 620as nagyon tort a teszteken..be is raktam a kedvencek koze :o/..
Thx elore is:)
p.s.:
Remelem En nem adom fel az elhatarozasom, hogy ROVERem legyen ...
Egy időben szemezgettem kipufogókkal, de aztán rájöttem hogy rohadt hülyén nézne ki rajta egy batár kipufogó. Valahogy nem menne a fabetéthez. Meg vezettem már egy pár szintén 1.4-es autó, kategóriájában ez a legerősebb, szerintem nagyon fokozni a teljesítményt nem lehetne. Bár egy szép krómvég azért lehet hogy szépen nézne ki rajta.
kösz az infot, lehet hogy hamarosan ellátogatok hozzájuk, mert már megint folynak az említett folyadékok (szervo, hűtő) :(((
sportkipufogó rendszerről mi a véleményed?
Én ide hordom a Lehel útra a Domus mellé, egy 4 kerék bt. nevű autójavítóhoz. szerintem nagyon rendesek, és nem basszák aát az embert. Viszont most a Wallishoz kellet látogatnom, mert ami van a középkonzolon óra, kiégett az izzó mögüle, és és nem akartam a fabetétet buzerálni ha nem muszaj. Hamar megcsinálták, de azért picit sokalltam egy izzócseréért 5000 forintot :(((
Ha jol emlekszem boven 200 felett van a vegsebessege a 2.0V6-nak is, tehat 180-nal meg nem lehet gond. A totalcar cikkeben olvastam, hogy lusta, en meg nem probaltam.
Most automataval jarok, en nagyon megszerettem, dehat nem vagyunk egyformak :-)
Én is gondolkodtam a British Racing Green-en szintén bézs belsővel, de aztán láttam egy kéket az utcán és az utóbbi mellett döntöttem.
A 2.0 V6 motor nem egy versenygép, de gondolom 180-al kényelmesen eldöcög vele az ember autópályán.
Hja nekem kézi váltóval lesz, volt egy tiptronicos A4-em, de valahogy jobban szeretem a manuálisat.
hejjj 214! elárulnád, kihez hordod a kicsikét? nekem is 214Si van, 98-as évjárat, semmi gondom nem volt még vele. bár a tél közepén 1 hét alatt elfolyt belőle a szervóolaj és a hűtővíz, de most egyelőre megint normálisan fogy :) szóval arra az esetre, ha gond lenne vele, örülnék, ha el tudnád küldeni a muki címét
egyébként sajnálattal vettem észre, hogy a tuningcégek nemigen foglalkoznak roverekkel. se spoilerek, se semmi... pedig a nyugati környékén szokott álldogálni egy olasz rendszámű 200-as, eszméletlen jól néz ki :)
szerintetek érdemes sportkipufogó-rendszerrel még feljebb tornázni a teljesítményét?
szoval en egy "kezdo" rover-fan lennek, egeszen pontosan a defenderre vagyok ugymond raallva. ha van itt defender szakerto, akkor tole (toluk) szivesen fogadnek par infot, tanacsot stb. vasarlassal kapcsolatban.
Nekem is nagyon bejött a verda, egyedül kuplungot kellett cserélni, meg pont tegnap szelepfedéltömítést. A közhiedelemben ellentéttel nem drága az alkatrész hozzá. Nem fogjátok elhinni, kuplungszerkezetet+tárcsa+kinyomócsapágy volt összesen 26000 forint! Mondjuk nem a Wallsinál vettem az tény, ott 96000 lett volna. De alkatrész van hozzá úgy mond szarásig, és szerencsére mondjuk ritkán romlik el a kocsi. szerintem nagyon jó kis gépek.
enyem is 25-os, januari, es nekem is nagyon bejott. most talaltam ezt a topicot. rover uralkodik.
kp-i zarral volt 1x gond, elcsuszott valami ize (na ennyire ertek hozza), wallisban 5 perc alatt javitottak.
egyebkent nekem a wallis is bejon. lehet, hogy draga, de teljesen normalisak. engem nem erdekel, ha par ezressel tobbe kerul valami, ha jol csinaljak meg.
kiegett az ego a tompitottban. Pentek este hat utan ertem a wallishoz (arra jartam, proba-szerencse). bementem, meg benn talaltam egy szakit. szo nelkul kijott, megnezte, milyen kell bele, visszament, hozott a raktarbol, es kicserelte. csak anyagarat kert, blokkot adta. parszaz volt asszem, nem emlekszem.
sokat jarok europaban keresztul/kasul. Angliaban is (bar februarban voltam utoljara). Angol vamosok mindig kipeceznek, de nem banom, mert kapok teat mindig ;). a rover elott egy tigram volt. azt egy oraig is baszogattak. A roverrel egy fel ora alatt keszen vannak. szetszedik, osszerakjak. ez is kimondottan elony szamomra ;)
Páran lehet,hogy lehidalnak...A nagy dillemámból(Milyen ROVERt vegyek??) Egy 98-as 2,5 TD Citroen XM lett...Sajnálom ha csalódást okoztam.Meg kell jegyeznem egy álom ez az autó.Keveset eszik.Erős mint egy bivaly és olyan kényelmes mint egy nő öle...:))
Hát alkatészt tényleg csak végső esetben szabad a Wallistól venni.
Van egy bolt, ahhol Land-Rover és Rover utángyártott(és gyári) alkatrészeket árulnak, elég jó áron(persze mihez képest).
Lan-Drive Kereskedelmi Kft., 1113 Budapest, Karolina út 53. , (1) 381 0989,
381 0990,
381 0991
Ha valami kell, érdemes ott megkérdezni.
Land Rover dolgokból van nekik mindenféle raktáron, ha rendelni kell álltalában 1-2hét.
Sajat motor, ha jol tom, a hetvegen sikerult is kiprobalnom, de nem tul meggyozo, mint ahogy a 75 menettulajdonsagai sem. Sikerult megcsuszni egy kis poron, 40-50-el. :)
A motor meg (fejbol irom, bocsi, ha tevedek) 260Nm nyomatek, 116 LE.
na, lenne itt egy olyan kerdesem, latott e mar valaki rover 75 2.0 cdt-t? Szoval a dizelmotorost?
Merthogy kivancsi lennek, mennyit tud az a motor, ugyanis az adatai alapjan nem nezek ki belole tul sokat. Most probaltam ki egy 150 LE-s benzinest, es az nem huzott olyan hude nagyon.
koszi
Nemreg vettem 3250000-ert egy 1998 aug-i, aut.416.sli-t,fullos,borrel.van benne 26000 km,franciabol szervizkonyves,eddig MAXIMALISAN elegedett vagyok,az lenne a keresem Roveres-tarsaimhoz,hogyha a Wallis es Rack ennyire draga,akkor hova lehet vinni az autot ha gond van?cimeket kernek,szereloket,alkatreszboltoket stb.Koszi elore,e-mailem;dfltddjfk@aol.com.
Frissítek, hátha nemcsak a skodás, fiatos, alfás topic működik, hanem ez is beindul.
Bár tudom, hogy mi roveresek kevesebben vagyunk, de hátha, nemcsak én fordulok meg időnként itt...
Én új vagyok a Rover tulajok között, augusztusban vettem egy új 25-öst. Kiváncsi lennék a véleményekre, tapasztalatokra, kínokra...
5 ezer km után még azt mondom, hogy eddig bejött.
Szóval mire számíthatok?
Ugy latszik, az indito X Jakab magara hagyta a topicot...
Legalabb nem kell tole elnezest kernem, hogy a 85e-ert kinalt 620-as vegul is benzines... De tegnap lattam egy tenyleg 620SDi-t a diepenbeek-i autopiacon, eleg jol nezett ki, es nem is volt tul draga (olyan 200e bef korul).