Sziasztok segítségeteket kérném! Adott 2002 Mondeo 2.0 Tdci 130LE, jelenség az hogy nagyobb gázadásnál pl: előzés megállt a kocsi... ujraindit minden jo a következőig... a végén az lett belőle hogy egyre töbször és a végén menet közben meg is állt el sem indult többet! Ezeket a hibákat írja... valamint a P007F et(immovezérlőben is ezt), hideg indítoval elindul jár 15mpet majd leáll bármit csinálsz! _Immo baj lesz? _Injector vezérlő?
1. hogyan lehet azt bellitani, hogy amikor a központi zarral bezarom az ajtokat, akkor automatikusab a tükröket is behajtsa? ha tovabb nyomom a gombot felhuzza az összes ablakot azzal nincsen problema, de lattam valahol, hogy kepes a tükröket is behajtani.
2. az atlagfogyasztasmerö sajnos allandoan kb. 10-12%-al kevesebbet mutat mint amennyit az auto tenylegesen fogyaszt. ezt nem lehet valahogy utanalligatnom otthon egyszerüen, mindenfele millios müszer nelkül?
Tanácsot szeretnék kérni. Kollégám vett egy 2000-es évjáratú 1299 cm3-es, 44 kW-os J4M motorjelű KA-t.
Szépen duruzsolt az első szervízig. Ott szelephézagot is állítottak, mégpedig a gépkönyv szerinti 5 tized milliméterre. Nem akartam hinni a fülemnek. Az adat valós és azóta valahol a géppuska és a traktor között zenél a motor.
Jó tudom, hogy a gépkönyv legtöbbször szentírás, de így is?
Meg van az esélye a beégésnek, ha mondjuk egy barátibb 3 tizedre állítjuk azt a fránya hézagot a kipufogó szelepen? Még ez is több, mint a hasonló konstrukciók átlagánál szokásos.
Az autó Ford KA 1997, hátha valaki találkozott már hasonlóval.
Autóvillamosság...
Jelenség: nincs tompított és fényszóró sem, utóbbi lámpája sem gyullad ki a műszerfalon.
Biztosítékok rendben.
A világításkar eltekerve kattan.
A kormány burkolata alatti elektromos csatlakozót levettem, visszatettem, változás semmi.
A csatlakozó kétsoros, felül 4, alul 6 vezeték van. Az alsó sorban az elsőn (fekete-narancs), a negyediken (fekete-kék) és az ötödiken (fekete-narancs) fázis van. Az összes többin test, viszont az alsó sor negyedik kábelén (kék-fehér) semmi.
Lenne egy problémám, remélem találkozott már valaki hasonló jelenséggel. Egy ford sportkaról lenne szó, 1.6os, 95le, 105.000km, 2003-as. A problémám az lenne hogy 4500-as fordulat fölé nem képes felpörögni egyik sebesség fokozatban sem, üresbe se. Olyan mintha ott lenne a gyári tiltás.
Na igen a ritkasága miatt "félek" én is, az is gáz, hogy nincs hozzá alkatrész feltétlenül és valószínűleg ha kell valami, akkor azt is hetekig/hónapokig tart beszerezni ha úgy alakul és akkor még autó se lesz addig. A költségek javítás szempontjából ebben a kategóriában sajnos mindenképpen drágák, barátom RAV4-esének km esedékes karbantartása 150eFt márkaszervizben és kb kicserélték az olajat meg átnézték az autót, én a corsára jó ha eddig összesen ráköltöttem ennyit 13 év alatt, ezt el kell fogadni, meg nem kell márkaszervizbe vinni (ha már nincs garancia). :)
Egyébként sajna nem sok autót volt alkalmam kipróbálni, anno Ignisen tanultam, utáltam, most egy C Corsa van, igazándiból semmi baja nem volt mostanáig, de most már érződik a kora. Cr-vt volt még alkalmam kipróbálni egy pár körre, hát sajnos bejött ezért is maradt esélyes, egy bajom van vele, formailag nem nagyon tetszik. :)
Lehet tényleg le kéne mondani a Kugáról és inkább más felé nézelődni, az a baj, hogy nem sok választék van, ott a Tiguan ami drága minden szempontból csak azért mert VW akár csak a Mercik és a BMW-k, ott a Sorento, Captiva és Santa Fe, ezek már túl nagyok, lehetne még Grand vitara vagy Antara, ezekről csak rosszat olvastam senki nem ajánlja, vagy a Forester ami még a Kugánál is ritkább és csillagászati áron megy a Subaru alkatrész.
Szóval nincs más SUV ami szerintem nekem jó csak a CR-V, Kuga és talán még a RAV4 (ebből csak az új széria jó, az meg drága még). Na mondjuk ezen még van időm agyalni, hátha valaki ír valami jót is a Kugáról. :)
szia
eddigi autóink amiket vezettem is... volt citroen bx, swift I., Fasztra, Polo V, (majdnem vettem I. focust de) I. avensisz lett belőle, aztán I. scenic, II. megane és most mk5 Fiesta
családban van még C corsa és 2007-es Jetta de ezeknek motorjavitás kell mert több olajat esznek mint benzint ugyhogy ezeket nem próbálnám ki :)
szóval a felsorolt autók miatt is szivesen átülnék egy Hondába, márcsak kiváncsiságból is és a hibastatisztikát magasan vezeti a Honda... tehát jobban biznék egy crvben mint a kugában.
ráadásul egy ritka autóhoz ha bármi kell (pláne ha karosszériaelemről van szó)nem igen számithatsz rá h találsz bontóban és az igen költséges...
Életem második autóját szeretném megvásárolni és több hónapnyi kérdezősködés utána olvasás és teszt nézegetése után arra jutottam, hogy megvenném álmaim autóját, de gondoltam itt is megkérdezem a márka rajongóinak véleményét. (Amúgy a márkakereskedők nem tudtak hasznos infóval szolgálni, ami elég gáz volt rájuk nézve...)
Mindig is egy terepjárót akartam, ami nem túl nagy, de azért legalább egy családi autó méretű és terep helyett az aszfaltra van kitalálva, szóval a SUV kategóriát nekem találták ki.
Nagy nehezen arra jutottam, hogy egy Kuga (vagy CR-V :)) lenne az én autóm, pénzem persze nem végtelen, de egy 2008-9-es szériát lehetne venni, ezzel ki is egyeznék.
A gondom mindössze annyi, hogy (erős túlzással) az országban szinte senki nem hallott erről a szériáról és ez az utakon is meglátszik, alig látni belőle. Naponta 20-40km-et autózok vegyes úton, ami persze nem sok, de amíg pl egy Honda CR-V-ből elmegy 6-7 körülöttem, a Kugából jó ha 1, ebből nekem az jön le, hogy nem egy kelendő autó.
Ennek ellent mond, hogy minden teszt jó értékelést adott anno az autóról, így most nem értem, hogy az autó jó csak az embereknek nem tetszik és nem vették, vagy egy sz.. autó és ezért nem kellett senkinek.
Ezen már annyit dilemmáztam, hogy már azon gondolkodom inkább egy Focus kombit kéne venni 2-3 évesen, hiszen kisebb fogyasztás kevesebb fenntartási költség, ezt diktálná az ésszerűség, tudom én, de ha egyszer nem ez az álom autó. :)
Nos bárkinek bármi véleménye, tapasztalata a 2008-as Kuga szériáról? (amúgy érdekes, hogy az új Kuga se nagyon fogy, Amerikában pedig ki sem adták a 2008-ast)
Az lenne a kérdésem hogy van e itt valakinek tapasztalata Galaxy 2,2 TDI terén, mert tervezem a jövőben a jövőben családi kocsi vásárlását, egyenlőre többféle kocsi van terítéken, de ha már itt vagyok meg kérdezem kinek milyen tapasztalata van eme kocsival.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Ford s-max 2008, a levegőkeringtetőt ha ablakra vagy az utastérre állítom, alig fúj. van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj? Köszönöm a sziasztok András.
SZIASZTOK !! VALAKI TUDNA SEGÍTENI FORD fiesta 2000 év járat 1.8 motor semmi nagyobb gondom nem volt vele naponta szükségem volna rá mivel a kis gyerekem azzal hordom iskolába ami nincs közel jöttem a kocsival és egyszer csak menet közben le állt próbáltam újra indítani de nem sikerült a elfordítom a kulcsot gyújtás van de az izzítólámpa az nem világit a műszer falon dízel kocsi kb két hete újították fel az ön indított a kocsit belökni sem tudtuk hívtam egy olyan villamossági szerelőt aki számitógépes be mérést meg csinálja de nem mutat semmit ki neki állt a kocsin ki iktatni pár dolgot és úgy sem indult azt hittük le tiltott a kocsi de azt is fel oldották majd azt mondta nem jó az üzemanyag pumpa majd ki fizettem a nagy semmit el vontattuk az autót a szerelőhöz aki meg nézte gyújtáselosztókat azt hiszem úgy hívják elázott szárítottuk mert el durrant egy fagy dugó és rá folyt a víz de azt is ki zártnak tartjuk majd a kormány felőli oldalon belül van egy biztósíték doboz azt is meg néztük semmi kivül a motorház sarkában is van egy ott egyet a szerelő ki húzott mert nem volt jó ki cserélte majd el indult a kocsi de ki csapta majd két vezetéket kötöttek össze ment egy kicsit és gyorsan leállították nehogy el égjen valami nem tudják mi lehet tanácstalanok valami nagy zárlat van de mitől az a biztositék ami újra ki megy 10hiba is számitásba jöhet ha valakinek volt ilyen esetleg tapasztalat tippje van kérlek írjatok nagyon köszönöm :)
Először járok itt, aminek oka, hogy autót akarok cserélni és fő céljaimnak egy Ford Mondeo 1,6 ecoboost tökéletesen megfelelne (öt főnek is kényelmes, év 15 ezer használat, 3-4 évesen egész kedvező ár)
Visszaolvasgattam a forumon, de sajnos szinte semmi tapasztalati infót nem találtam ezzel a modellel kapcsolatban. Így kérem, aki használó vagy szervizes tapasztalattal rendelkezik ossza meg velem.
Alapvetően jó konstrukció-e, fogyasztás, szervíz költség?
Idén tervezek autót venni és megfordult a fejemben, hogy nem lenne rosz egy Ford Cougar. Gyengébb 2 literes motorral érdekelne. Drága a fenntartási költségük? Miben alkalmazták még ezt a motort? Többi kupéhoz képest, cougart már kapni kint 1000 euro körül... mi ennek az oka? Előre is köszönöm!
Hello! nekem lenne egy olyan problémám, hogy nem indul a fordom, nincs szikra. Egy 1.6 16 szelepes zetec motorosról lenne szó 95 ös évjárat. A gond az, hogy gyújtás trafó, induktív jeladók(fordulatszám jeladó+holtponti jeladó) voltak cserélve de semmi..... feszültségvisszaesés
kizárva , most is autóvillamosság szerelőknél van de tanácstalanok ők is... már computert is cseréltem pedig nagyon nehéz volt pont ugyanilyet találni de nincs siker azzal sem.
Üzemanyag befecskendezés az van. a trafóra csatlakozó kábelnél nem megfelelő erejű a jel.