Ez a jó oldala. A rossz meg, hogy ez még beruházás, időbe telik, amíg beindul a termelés. Ehhez jön, hogy az EU meg az ellenzék keresztbe tehet. Elég jól beleverték a közvéleménybe, hogy az akkugyártás az valami borzalom. Baromság, de ez van.
2023-BAN A KÜLFÖLDI TŐKEBEFEKTETÉS (FDI) MÁR TÖBB MINT EGYHARMADA (34 SZÁZALÉKA) ÉRKEZIK HAZÁNKBA KELETI ORSZÁGOKBÓL, MIKÖZBEN EZ 2010-BEN 10 SZÁZALÉK ALATT VOLT.
A tárcavezető hangsúlyozta, hogy Magyarország most építi ki a teljes elektromos autógyártáshoz kapcsolódó ökoszisztémát, véleménye szerint
A JELENLEGI 100 MILLIÁRD EURÓS TELJES FDI-ÁLLOMÁNY 2030-RA AKÁR MEGDUPLÁZÓDHAT.
Gennyes dolog nekünk is. Nagyon függünk a német ipartól. A keleti nyitás nem rossz elképzelés, de még kicsi a súlya. Plusz kontrázhatja az EU. Akkor nem sok minden marad.
Németországban tavaly több autót építettek, mint 2022-ben. A gyártók azonban még mindig messze vannak a válság előtti szinttől – és más adatok is aggodalomra adnak okot.
A német autógyárak legnagyobb problémája hogy nincs elegandő munkaereje, ezért kénytelen olyan helyeken is autót gyártani mint kecskemét, debrecen, spartanburg, chakan,
Kiderül. Szerintem nehéz helyzetben vannak a német gyártók, át kell állni elektromosra, így kedvező lehetőséget kapott a Tesla meg a kínai és egyéb elektromosok. Ráadásul megdrágult az energia, meg a félbolond zöldekkel fertőzött kormány se kedvez az iparnak.
Sokkal egyszerűbb lenne mondjuk a német iparnak biztosítani pl. az olcsó orosz nyersanyagot, energiahordozókat. De nem, felrobbantották az ÉÁ gázvezetéket és ez így teljesen rendben van szerintük.
Megy a szarlapátolás, de csak jobban elmerülnek a szarban.
Betiltják, vagy vámot vetnek ki, ami ellehetetleníti. Ezzel rövid távon megoldják a problémát.
Hosszabb távon persze nem. Ha nem versenyképes az európai autógyártás, ugyanaz lesz, mint a létezett szocializmusban. Addig fokozódik a lemaradás, amíg összedől az egész.
Versenyezni kell, a versenyképesség feltételeit kell megteremteni, nem a versenytársakat kizárni.
Jogállami úton - jelenlegi szabályozás szerint - az eu nem gátolhatja meg a gyártást. Ám ha ez megvalósul, akkor a nehéz helyzetben lévő német és francia autóiparnak végleg reszeltek.
S ez megadná a kegyelemdöfést az eunak.
Azaz ki kell találniuk valamit, gyakorlatilag az eu iparának a túlélése a tét.
- a kínai villanyautó jó és olcsó. Gyártása Mo on olcsóbb, mint az eu területén levő egyéb elektromos autók - véletlenül pont az olcsóbb orosz energiahordzók miatt.
Amire a magyarok menetességet kaptak, tehát a kinai olcsó orosz gázzal ellátott magyar üzemben fossa majd a jó és olcsó villanyautókat.
A libbant tényleg azt hiszi, ha kellően imádja a transzneműeket, letérdel a feketék előtt, meg az összes többi woke idióta baromságot követi, akkor automatikusan gazdag lesz tőle. Iparra, mezőgazdaságra semmi szükség, az a múlt gyanús visszahúzó ereje.
Úgy őszintén: kínai rabszolgatartó, durván környezetszennyező gyárakra mi szüksége van az ország lakóinak? - Most így Germanisztán kapcsán láthatod hová vezet az a politika, hogy mi szüksége van az országnak állattenyésztésre, mezőgazdaságra és egyáltalán termelő iparra.