Keresés

Részletes keresés

mmormota Creative Commons License 2024.01.20 0 1 35

Ez a jó oldala. A rossz meg, hogy ez még beruházás, időbe telik, amíg beindul a termelés. Ehhez jön, hogy az EU meg az ellenzék keresztbe tehet. Elég jól beleverték a közvéleménybe, hogy az akkugyártás az valami borzalom. Baromság, de ez van.

Előzmény: Törölt nick (29)
Neue Methode Creative Commons License 2024.01.20 -6 0 34

Azérg az is tegyük hozzá hogy a környező országokban már nincs munkás 500 eurós nyomorbérekért csak orbán szegénytelepén.

Előzmény: Törölt nick (33)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.20 0 1 33

Mely támogatásokat az összes környező eu-s tagállam megadott volna a kínaiaknak, de ők minket választottak! Nagy copás ez a szomszédoknak...

Előzmény: Neue Methode (31)
Deressy Béla Creative Commons License 2024.01.20 -7 1 32

Ha már a kormány nem tudott keresztbe tenni. :)

 

Ez aranyos.

 

Mióta is visítotok, hogy nem autógyár kell ide, hanem darázslegelő?

Előzmény: krómozott kenyértartó (-)
Neue Methode Creative Commons License 2024.01.19 -5 0 31

A gigantikus állami támogatásért és az EU vámjainak kikerüléséért jön a BYD magyarországra:

 

 

 

https://www.penzcentrum.hu/auto/20240119/lehullott-a-lepel-ezert-valasztotta-magyarorszagot-valojaban-a-byd-autogyar-1146041

Kód 001 Creative Commons License 2024.01.19 0 1 30

Hát persze, hogy hazudsz, . 

 

Nem a szeptemberi. 

 

"Negyedik hónapja nem tér magához a gyári aktivitás."

 

 

oszt:

 

Zuhanórepülésben marad a német ipari termelés

 

https://www.vg.hu/nemzetkozi-gazdasag/2023/12/nemet-ipari-termeles-oktober

 

uuupsziii

Előzmény: Neue Methode (28)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.19 0 0 29

2023-BAN A KÜLFÖLDI TŐKEBEFEKTETÉS (FDI) MÁR TÖBB MINT EGYHARMADA (34 SZÁZALÉKA) ÉRKEZIK HAZÁNKBA KELETI ORSZÁGOKBÓL, MIKÖZBEN EZ 2010-BEN 10 SZÁZALÉK ALATT VOLT.

A tárcavezető hangsúlyozta, hogy Magyarország most építi ki a teljes elektromos autógyártáshoz kapcsolódó ökoszisztémát, véleménye szerint

A JELENLEGI 100 MILLIÁRD EURÓS TELJES FDI-ÁLLOMÁNY 2030-RA AKÁR MEGDUPLÁZÓDHAT.

Előzmény: mmormota (27)
Neue Methode Creative Commons License 2024.01.19 -5 0 28

Ugye azért sikerült megérteni belőle hogy ez a szeptemberi ipari termelés?

Vagy ennyit sem?

Előzmény: Kód 001 (26)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 0 1 27

Gennyes dolog nekünk is. Nagyon függünk a német ipartól. A keleti nyitás nem rossz elképzelés, de még kicsi a súlya. Plusz kontrázhatja az EU. Akkor nem sok minden marad.

Előzmény: Kód 001 (26)
Kód 001 Creative Commons License 2024.01.19 0 1 26

Lejtőn a német ipar, szerény megrendelésekre számíthatnak a magyar beszállítók

 

https://www.vg.hu/nemzetkozi-gazdasag/2023/11/nemet-ipar-termeles#google_vignette

 

 

Siker!

 

Siker!

Előzmény: Neue Methode (19)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.19 0 0 25

Németországban tavaly több autót építettek, mint 2022-ben. A gyártók azonban még mindig messze vannak a válság előtti szinttől – és más adatok is aggodalomra adnak okot.

Előzmény: Neue Methode (23)
Kód 001 Creative Commons License 2024.01.19 0 1 24

Azért vannak tömegek a német utcákon.

 

Jah

Előzmény: Neue Methode (19)
Neue Methode Creative Commons License 2024.01.19 -5 2 23

18 %-ot emelkedett a német autógyártás mennyisége tavaly és átlépte az évi 4 millió darabot.

 

https://www.automobilwoche.de/nachrichten/vda-pkw-produktion-deutschland-2023-gestiegen

 

A német autógyárak legnagyobb problémája hogy nincs elegandő munkaereje, ezért kénytelen olyan helyeken is autót gyártani mint kecskemét, debrecen, spartanburg, chakan, 

lagos, kigali, sao paolo, vagy puebla.

Előzmény: mmormota (21)
nscatto1 Creative Commons License 2024.01.19 -9 1 22

Miért érdekelnék az uralkodó maffiát az ország lakói?

Előzmény: grafikuss88 (1)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 -3 1 21

Kiderül. Szerintem nehéz helyzetben vannak a német gyártók, át kell állni elektromosra, így kedvező lehetőséget kapott a Tesla meg a kínai és egyéb elektromosok. Ráadásul megdrágult az energia, meg a félbolond zöldekkel fertőzött kormány se kedvez az iparnak.

Előzmény: Neue Methode (19)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 0 1 20

Szerintem a többi autógyár is kapott támogatást, mert ide akartuk csábítani.

Előzmény: Neue Methode (18)
Neue Methode Creative Commons License 2024.01.19 -5 2 19

A német ipar köszöninszépen nagyon jól elvan oroszország nélkül.

Előzmény: Kód 001 (17)
Neue Methode Creative Commons License 2024.01.19 -5 2 18

El kéne talán olvasni miről is van szó.

Nem a szegedi autógyárról csak hanem több autógyárat vizsgál európában az EU nem történt e tiltott állami támogatás.

De csak itt lehet belőle EU köpködő topikot nyitni.

Előzmény: mmormota (14)
Kód 001 Creative Commons License 2024.01.19 -2 1 17

Sokkal egyszerűbb lenne mondjuk a német iparnak biztosítani pl. az olcsó orosz nyersanyagot, energiahordozókat. De nem, felrobbantották az ÉÁ gázvezetéket és ez így teljesen rendben van  szerintük. 

 

Megy a szarlapátolás, de csak jobban elmerülnek a szarban. 

Előzmény: mmormota (11)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 -2 1 16

Kínában van gyártó bázisa a világ összes nagy nevű, nem kínai tulajdonú cégének is. 

Semmi sem indokol ilyen mértékű megkülönböztetést.

Előzmény: grafikuss88 (15)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 -1 1 14

Bármikor hozhatnak új szabályt, vagy értelmezhetik speciálisan a meglevőt. Eddig is ez volt. 

Előzmény: Neue Methode (13)
Neue Methode Creative Commons License 2024.01.19 -5 0 13

Ha ne  lehet akkor meg mire veri itt magát a topiknyitó?

Előzmény: Kód 001 (6)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 -2 1 12

Miből következik, hogy a BYD leszarja a törvényeket, rabszolgatartó és környezetszennyező?

Már vannak gyárai az EU-ban.

Előzmény: grafikuss88 (9)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 -1 0 11

Betiltják, vagy vámot vetnek ki, ami ellehetetleníti. Ezzel rövid távon megoldják a problémát.

 

Hosszabb távon persze nem. Ha nem versenyképes az európai autógyártás, ugyanaz lesz, mint a létezett szocializmusban. Addig fokozódik a lemaradás, amíg összedől az egész.

 

Versenyezni kell, a versenyképesség feltételeit kell megteremteni, nem a versenytársakat kizárni.

Előzmény: Kód 001 (6)
mmormota Creative Commons License 2024.01.19 -3 0 8

Elvtelen seggnyalásnak számít jó villanyautókat gyártani? 

Előzmény: shu14 (7)
shu14 Creative Commons License 2024.01.19 -3 2 7

Van azért pár(száz) árnyalat az elvtelen Orbán-seggnyalás és a transznemű imádás között.

Előzmény: mmormota (5)
Kód 001 Creative Commons License 2024.01.19 -1 3 6

Jogállami úton - jelenlegi szabályozás szerint - az eu nem gátolhatja meg a gyártást. Ám ha ez megvalósul, akkor a nehéz helyzetben lévő német és francia autóiparnak végleg reszeltek. 

 

S ez megadná a kegyelemdöfést az eunak. 

 

Azaz ki kell találniuk valamit, gyakorlatilag az eu iparának a túlélése a tét. 

 

- a kínai villanyautó jó és olcsó. Gyártása Mo on olcsóbb, mint az eu területén levő egyéb elektromos autók - véletlenül pont az olcsóbb orosz energiahordzók miatt. 

 

 

Amire a magyarok menetességet kaptak, tehát a kinai olcsó orosz gázzal ellátott magyar üzemben fossa majd a jó és olcsó villanyautókat. 

 

 

Gratula, Leyen.....

mmormota Creative Commons License 2024.01.19 -4 4 5

A libbant tényleg azt hiszi, ha kellően imádja a transzneműeket, letérdel a feketék előtt, meg az összes többi woke idióta baromságot követi, akkor automatikusan gazdag lesz tőle. Iparra, mezőgazdaságra semmi szükség, az a múlt gyanús visszahúzó ereje.

Előzmény: 3. obvod Louis (3)
KohnDanceChickKohnTheo Creative Commons License 2024.01.19 0 0 4

Szegedi Akku RVA Élet Kft.

3. obvod Louis Creative Commons License 2024.01.19 -3 0 3

Úgy őszintén: kínai rabszolgatartó, durván környezetszennyező gyárakra mi szüksége van az ország lakóinak?  - Most így Germanisztán kapcsán láthatod hová  vezet az a politika, hogy mi szüksége van az országnak állattenyésztésre, mezőgazdaságra és egyáltalán termelő iparra.

Előzmény: grafikuss88 (1)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!