Mondjuk hogy VW miért egette meg magát az nehogy mar az USA hibája legyen mar!
Persze ha arra utalsz hogy Orbán alatt szennyezhetik a földet, levegőt, vizet (azt majd Kina), le se szarja és ezert szeretik... Akkor igaz. 6 napos Rabszolga torveny is miattuk lett.
Szoval mergeznek a magyar foldet es ez a hazaszeretet eppen az fidesznel mert Orban éppen ezt nyomja (ha holnap rajon hogy a szent magyar buza a lenyeg - mint masok nickeden nyomod azt a fidesz propagandat - akkor majd hirtelen felfedezed hogy fúj a koszos aksi gyarak fuj...)
Leírtad az értéket. Üzletek nem így dőlnek el, hogy néhány hibbant libbant miatt euromilliárdokat égessenek el, mert akkor biztosan szar lesz a magyaroknak.
Telekom ne vonyitson, ne sírjon. Menjen at a szomszédba otthon es beszelje meg a BMW-vel hogy Debrecen túl közel van a ruszki iparikémekhez, koszi szépen, Romania biztonságosabb
Csak itt közel lesz az akksi gyár, úgyhogy maradnak.
Csak gondolkodni a nagy kuruckodas közben!
BMW konszern érteké 67 milliárd $
Deutche Telecom értéke 111 milliárd $
En szoltam...csak nehogy a DT is szoljon egyet, mert akkor nezhettek
hat az a lassan meg odébb van. Eddig a kínai ipari kémek ügyködnek mindenütt nem a nemet ipari kémek.
Persze minket ez nem erint it összeszerelő jobbágyság épül Orbanisztanbol nincs eredeti csúcs technológia ellopni... itt csak melldongeto mi talaltuk fel...ize nem is, nem is itt
Ma ez már nam ugyanaz, mint még a múlt század végefelé is volt. Akkoriban a magyar - osztrák vegyes tulajdonban (51 % / 49 %) volt a cég és az állami tulajdonosok képviseletét magyar részről a MÁV Rt, míg osztrák részről az ÖBB látta el. És ami az igazi difeerencia, amaz pedig az, hogy akkoriban mindössze két vasútvonal tartozott a portfoliójukba, a Győr - Sopron - Ebenfurth és emellett a Fertőd-vidéki, lényegében helyi érdekú vasútvonal. Ezzel szemben, ha ma körbenézel a nyugat-Dunántúlon (a Balatontől egészen a magyar-osztrák államhatárig terjedő területen), az észak-Balaton-i vonalat és a Budapest - Szombathely vasútvonalat kivéve, gyakorlatilag minden a GySEV tulajdona, és ez meg is látszik az itteni vasőtvonalak aktuális állapotán (időközben rájuk költött zsé függvényében). Azaz, he véletlenül erre fájna valaki foga, annak igen mélyen kell majd belenyúlni a zsebébe - pénztárcájába.
De akkor most nem az van, hogy a Matávot annó megvette a T, aztán ha jól emlékszem a Westelt is, meg csinál az még kábelTV-t meg mindent, és akkor most őket akarja megvenni/kiszorítani az állam/Orbán , nem? Nevezzük vissza akkor az egészet Matávra, és akkor jól fogja mutatni, hogy visszajutottunk oda, ahonnan elindultunk.
"már nemcsak a német állam és a norvég állam tulajdonos a magyar mobilpiacon, hanem a magyar állam is, mert bevásárolta magát?"
Annyit azért pontosítok, hogy a magyar állam mindig is tulajdonos volt telekom révén.
De! A Pannon GSM (telenor majd yettel) és a Vodfon is 40%+ állami tulajdonnal indult + állami garanciákkal. Majd amikor a piac biztos volt a norvég állam, illetve a vodafon kivásárolta a magyar államot a tulajdonból.
Telekom ne vonyitson, ne sírjon. Menjen at a szomszédba otthon es beszelje meg a BMW-vel hogy Debrecen túl közel van a ruszki iparikémekhez, koszi szépen, Romania biztonságosabb
A GySEV az közös, nem? Ilyen magyar-osztrák barátságvonal-féle. Elég azt mondani, hogy kiszállunk, most már nem vagyunk barátok. Érteni fogják, gondolom.