Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Norbbika Creative Commons License 2024.11.18 0 0 918

Köszi. Jövő héten hétfőn viszem szervízbe, még garanciális pár hetet. Kíváncsi leszek :)

Előzmény: dzoltan82 (917)
dzoltan82 Creative Commons License 2024.11.18 0 0 917

Nekem nem az ACT-tol szokott ingadozni, hanem a szar benzintol

neha allo helyzetben bedadog, ha bizonyos kutakon tankolok

Menet kozben nem erzek semmit sosem

Előzmény: Norbbika (916)
Norbbika Creative Commons License 2024.11.18 0 0 916

Igen, arra már rájöttem, hogy mutatja mikor 2 hengerezik. Délután megyek haza vele, kipróbálom, h összefügg-e vagy attól függetlenül is csinálja. Hideg indításkor amúgy alapjárat 1200 körül, majd szép lassan lekúszik, néha mutató szerint ingadozva, bár a kocsin nem érzem h össz vissza járna. Ez is normális ennél a motornál? 1.6 crből ültem át, minden furcsa nekem most :)

Előzmény: dzoltan82 (915)
dzoltan82 Creative Commons License 2024.11.18 0 0 915

amikor ACT aktiv, annak latszani kellene a muszerfalon az egyik modban, pl mikor a fogyasztast nezed (Skodanal pl)

Előzmény: Norbbika (914)
Norbbika Creative Commons License 2024.11.18 0 0 914

Sziasztok. Vettem egy 1.5 leont 130 le 2020-as. 87000km. Gázadásnál olyan, mitha megtorpanna, egy pillanatra, majd megindul. Ez a henger lekapcsolás miatt lehet, vagy valami más? Megyek vele vissza, (szakszervízben vettem) csak kíváncsi lennék ki mit mond. :)

 

taps1 Creative Commons License 2024.11.14 0 0 913

Sziasztok!

Tervezem majd a jelenlegi céges 1.5 TSI Scala-t megvenni. Várhatóan 110ekm környékén lesz benne.

Az a kérdésem, hogy a 120ekm-es szervíz mit tartalmaz és kb milyen költséggel jár?

 

Devfeco Creative Commons License 2024.10.16 0 2 912

Szia! megfelelő program kell hozzá, ami nullára állítja az elektromos kéziféket. Amelyik autószerelő rendelkezik olyan géppel ami felismeri az autót, az ki tudja cserélni! 

Előzmény: IMan76 (910)
conrac Creative Commons License 2024.09.28 0 0 911

Mi volt a probléma, ami miatt nem tudta megcsinálni?

Előzmény: IMan76 (910)
IMan76 Creative Commons License 2024.09.24 0 0 910

Sziasztok!

 

Nemrég vettem egy 1.5 TSI Octavia 4-et használtan.

Nem ismerem nagyon a márkát, de mikor elvittem az autószerelőmhöz, hogy cserélje ki az összes féket, az elsőket le tudta cserélni, de a hátsó tárcsát és betétet nem. Szívott vele egy sort, megeresztett pár telefont és kiderítette, hogy ez nem fog menni, csak kb. márkaszervizben. 

 

Ez valóban így van? Mehetek szakszervizbe?

A tárcsát és a betétet már megvettem, gondolom azt nem szerelik be ilyen helyen, csak sajátot.

 

Köszi ha tudtok segíteni.

 

ekowob Creative Commons License 2024.09.07 0 0 909

Németül tudóknak:
https://youtu.be/GOhXq5WsQB0
Sok érdekes elhangzik benne.

Airbag. Creative Commons License 2024.07.09 0 0 908

ez sima lerázós szöveg a szerviz részéről.

 

miért nem kérted hogy ezt mutassa már meg a szervizkönyvben, hol van leirva?

Előzmény: CsabT (905)
tarejos Creative Commons License 2024.07.09 -1 0 907

"valószínűleg a 30e olajcsere is ilyen "szakszerű" érték a vw részéről..."

 

Ebben biztos lehetsz!

Előzmény: atesz999 (906)
atesz999 Creative Commons License 2024.07.08 -1 0 906

Egy jó tanács: ne várjátok meg amíg kedves vw márkaszerviz levegőszűrőt cserél, szerintük ráér 90ekm nél. (Touran) Túl voltam 3 olajcserén és 70ekm en amikor már azt éreztem hogy a 75LE Renault Thalia versenyautó ehhez képest, megnéztem a levegő szűrőt, már szép fekete volt. Csere után mintha motort cseréltem volna.... valószínűleg a 30e olajcsere is ilyen "szakszerű" érték a vw részéről...

CsabT Creative Commons License 2024.07.04 0 0 905

Annyit kifelejtettem, hogy kb 1 év után, amikor feltűnőbben el kezdte produkálni a zörgő hangot, rákérdeztem a márkakereskedésben, azt mondták, hogy a garancia erre nem terjed ki, rögtön átvétel után kellett volna visszavinnem, esetleg akkor megnézték volna.. de így már csak saját költségre vállalják a műszerfal szétszerelését.. Szóval inkább nem kértem. 

Előzmény: CsabT (904)
CsabT Creative Commons License 2024.07.04 0 0 904

Sziasztok!

Nekem is 2019-es 1.5 130LE manuális Golfom van, de még a 7.5-s kivitel. Első tulaja vagyok, időről időre nekem is produkálja ezt a műszerfal felöl jövő zörgő hangot. Van, hogy fél évig sem semmi, aztán meg heteken át állandóan, nagyon idegesítő tud lenni. Én azt gondoltam, hogy egy kábelköteg nincs a helyén a műszerfal mögött és néha az zörög, de ha ez típushiba, akkor valószínűleg más a gond. Általában egyébként nekem a téli hidegben és a nyári nagyobb melegben nem adja a hangot, a kellemes átmeneti időben zörgősebb.:)

Előzmény: balint1000 (901)
PAN18C Creative Commons License 2024.05.09 -1 0 903

Sziasztok! Eladó egy Skoda Octávia Combi 1.4 TSI Style (5E54M5FL) szin: Fekete mágia gyöngyház, gyártás: 2017.11, átvétel: 2018.01.08. A gépjármű többletfelszereltséggel rendelkezik. Bővebb információ: +36305149591 A gépkocsi Baranya megyében található.

Bocsánat a hirdetésért.

kilencfan Creative Commons License 2024.04.10 0 0 902

2019 1.5 TSI 03 manual  (75ekm) tapasztaltam mostanában az általad leírtakat. Számszerűen 1500-1750 fordulatszám között berezonál valami a műszerfal utasfelöli oldalán (legalább is onnan hallom, vagy lábtér környéke) Kiszedtem a kesztyűtartót hátha az okozza, de maradt ugyanúgy. Ha megemelem elől a jobb  oldalán  a kocsit (füleléshez) akkor elkussol, illetve nem reprodukálható. Örömködés. Menet közben viszont előjön, ha kuplunggal vagy üresben pörgetem az adott fordulatszámon akkor nem hallható (mindig, - random-faktor itt is). A jobb alsó műanyag burkolatot is levarázsoltam, de az sem oldotta meg a dolgot. Nekem valahogy olyannak tűnik, mintha  a kipufogó rezonálna be önmagában vagy mással összegerjedve. Megnéztem, de nem ér semmi semmihez ami okozhatná. 

 2 hengeres üzemmód nálam sajna "brummogással" üzemel (hang és rezonancia) , pulse and glide üzzemmód vagy hangerő fel :) A váltónak is van egy kis hangja motorfékben. Lecseréltem a váltóolajat, de maradt minden a régi, talán annyi, hogy hidegben nem annyira hallható, mint mikor már melegre fordul az idő. Persze ezek nem atomnagy problémák, valószínű egy dízelből átülve fel sem tünne sok embernek, de azért jelen vannak.

Előzmény: balint1000 (901)
balint1000 Creative Commons License 2024.04.10 0 1 901

Sziasztok!

2 hete boldog tulajdonosa lettem egy Volkswagen Golf 8-asnak, előszériás modell, 2019 gyártású, 1.5 TSI 130 le, kézi váltós. Gondoltam megosztom rövidem a tapasztalataimat. 

 

Az autóban 74.000 km van. Sok korábbi hozzászólásnál olvsatam, hogy sokatok küzd a 2 hengerezéskor fellépő rezonanciával, ez a konkrét példány semmi ilyen jellegű tünetet nem produkál, ha az infotaiment nem írná ki, hogy épp 2 hengerrel jár, úgy észre sem venném. Így csak megerősíteni tudom azt, hogy ha valakinek akár csak egy kicsi zaja van az rendellenes.

 

A teljesítmény ebbe a kaszniba szerintem elég. A fogyasztás érdekes, ha tojáshéjon vezetek akkor volt olyan, hogy 40km M0 20km Budapest (üres volt a város) 4.4 literes fogyasztással jártam meg. Természetesen ha dinamikusan közlekedem és dugó is van akkor a 7.5 l/100km sem elképzelhetetlen. 

 

Az infotaimenttel az előző tulaj nagyon sokat küszködött, de végül garanciában kicserélték a vezérlését, és most teljesen jól szuperál. A kocsinak ezen kívűl egy hibája volt, tönkrement a kormánymű, szerencsére ez is garanciában, mert amennyire tudom ez millió körüli összeg...

 

Nem tudom más járt e már így, de a kocsi jobb elejéből néha furcsa hangot hallok, olyan mintha a műszerfal berezonálna. Ez elég idegesítő tud lenni, és teljesen random jön elő, valamint random ideig tart. Valakinek volt már ilyen baja? 

Ha bárkinek valamilyen kérdése van, én is igyekszem megválaszolni. 

 

A márkaszervízek árában nagyon nagy szórás van, így érdemes több helyről is ajánlatot kérni.

balint1000 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 900

Szia, 

 

Igen, ez a gyári olaj.

Előzmény: alexat75 (899)
alexat75 Creative Commons License 2024.03.11 0 0 899

Üdv. Mindenkinek!

 

Ez a motorolaj jó lehet? 

https://olajmarket.hu/volkswagen-original-longlife-iv-vw508-00509-00-0w20-5l

 

Köszönöm a segítséget!

paddyjoe Creative Commons License 2024.03.11 0 1 898

A szűrő a tankban van, szóval nem olyan egyszerű, mint mikor a küszöb alatt van. Nem, nem cseréltem még, míg nincs észrevehető változás, talán addig nem is kell.

Élettaram valószínűleg 150-200e km lehet, tehát akkor lehet majd keresgélni az opciókat.

Előzmény: Dani_99 (897)
Dani_99 Creative Commons License 2024.03.11 -1 0 897

Sziasztok!

 

Üzemanyagszűrőt csérelt már valaki? Szerelőm szerint örök élettartamú emiat még nem lett cserélve.

kocolaci Creative Commons License 2024.03.04 0 0 896

Szia!

 

Csereintervallum: 60.000 km

Gyertya gyári cikkszáma: 05E905602

NGK: ILKER7A8EGS

 

Üdv

Előzmény: zoger (895)
zoger Creative Commons License 2024.03.03 0 0 895

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy ennek a motornak mennyi a gyertyacsere intervalluma, ill. milyen gyertya kell bele?

 

Köszönöm!

J7S Creative Commons License 2024.02.09 0 0 894

Ez egy teljesen indokolt döntés, különösen, ha költséget szeretne spórolni.
a pótalkatrészek és a munkaerő költsége egy hivatalos szervizben általában drágább. ellenőrizze, hogy az Ön által választott nem hivatalos szerviz garanciát vállal-e az elvégzett munkákra és a pótalkatrészekre.
Egyes esetekben az autó nem hivatalos szervizben történő szervizelése hatással lehet a gépjármű-biztosítás feltételeire. Ez ritka, de érdemes utánanézni a biztosítási feltételeknek.
Szerintem érdemes felkeresni egy nem hivatalos autószervizt, mert a garancia még egy évig tart és nem veszítesz sokat.

fepeti001 Creative Commons License 2023.12.25 0 0 893

Szia, emlékeim szerint még valameddig, talán 5 éves koráig van szavatosság, amikor egyedi elbírálás alapján lehet javítási igényt bejelenteni. Vélhetően ezt bukod el.

Előzmény: batkizs (891)
Avant1 Creative Commons License 2023.12.23 0 0 892

Ez röhejes, ha nincs a kocsival egyéb teendő....magam intéznék mindent. A szervízkönyvet kinyomtatott állapotban ki kell kérni még a gar idő vége előtt (kötelező kiadniuk!!) aztán szépen tovább lesz vezetve s.k.

 

Előzmény: batkizs (891)
batkizs Creative Commons License 2023.12.18 0 0 891

Sziasztok, 1.5 TSI ACT Touranom januárban lesz 4 éves. A kötelező szervíz és olajcsere + műszaki legjobb ajánlatom 179.000 FT (?). Az olaj és a gyertyák dupla áron vannak felszámolva, csak ez a kettő 80 ezer Ft. Mi történik akkor ha a műszakit és az olajcserét nem hivatalos szervízben csináltatom meg? Persze tudom, hogy akkor itt megszakad a vezetett szervízkönyv, de mivel 4 év gari van a kocsira ami most lejár, úgy gondolom sok veszteni valóm nincs. Mi a véleményetek?

Avant1 Creative Commons License 2023.12.08 0 0 890

Benne van a használati kézikönyvben. 

Van a longlife olaj, ami rugalmasan max 30e km-ig használható (és ~2 év) és van a "normál" olaj, amit mindenképp szükséges évente és max 15e km-enként cserélni, de javasolt inkább gyakrabban. 5W-30, picit többet fogyaszt vele. A 0W-20 az igazán belevaló,  azt is lehet 10e km körül cserélni évente, ha biztosra akar menni az ember. Ezzel ki lehet maxolni mindent.

Előzmény: norbinator (888)
söröm Creative Commons License 2023.11.28 0 0 889

Én 8-10000km-t, vagy 12 havonta  cserélem az olajat, ez attól függ hogy melyik jön el előbb. 

Előzmény: norbinator (888)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!