Nem találtam Scenic I-es topikot. Nemrég vettem egy 2003.04. hó gyártásút. Kérem a típustársakat osszuk meg tapasztalatainkat, hibamegoldásainkat. Legyen benne minden, ami Scenic I típusspecifikus .
Üdv szeretnék venni egy autót, Renault Megane Scenic 2003, 1.9dci
293755 km. A tulaj szerint cserélni kell a fűtés ventillatort mert csak a 4 es fokozaton megy. ez lenne az első autom. autók téren semmi tapasztalatom nincs szoval nem tudom hogy mire kellene odafigyelnem majd a talalkozon az auto 800 euro. Ha valaki esetleg felvilágosítana azt meg köszönném.
Üdv mindenkinek! Mai nap egy 1.6os Scenic került a családba, nagyon megvagyunk vele elégedve, olyan kérdésem lenne hogy ahol a fűtést tudom kapcsolni, ott higy tudom cserélni az izzót? Meg ahol az időt mutatja ott is lehet? Köszönöm a segítséget!!! Üdv Balázs
Sziasztok. Van egy olyan problémám hogy elment a sebesség merő mutató jeladója. Az eredeti helyén nincs nézte a szerelő. Az abs-nél működik. Hol keressem??! Köszönöm.
A hangtechnika fejlesztésén gondolkozok. Lecserélte már valaki a gyári (Tuner List) rádiót? Mik a tapasztalatok, létezik olyan univerzális 1 DIN-es rádió, ami működik a kormány alatti rádió vezérlővel? Vagy valaki kipróbálta már CTVRNX001 típusú AUX adaptert?
"levegő beáramlási tömlő" így még nem hallottam, de tetszik, köszönöm. :) Magát a csövet általában szívócső, légcső/levegőcső néven ismerik a szerelők, bontósok és alkatrészboltosok, legalábbis akikkel eddig beszéltem. Az OM száma 7700866473, ha valaki keresné. 1.6 benzineshez hazánkban nem lehet kapni. :( Egyébként a zárhídnál a beömlő + levegőcső + rezonátor doboz egy modult képez aminek az OM száma: 8200166104, sajnos ezt sem lehet kapni itthon :( külföldről rendelve meg elég drága szerintem 50ezer körül láttam..
Ugyanez a hibajelenség van nálam is , a diagnosztika az erg szelepet vélte hibásnak .. kipucoltam és úgy tűnt megoldódott a probléma , aztán megint jelentkezett a hibakód kialvasó ugyanezt a hibát jelzi.
A jarmu egy 2001 scenic 1.9dci f9q732. Szepen indul nem fustol szep hangja van. De neha emelkedon kivillan az izzitas lampa es mintha ilyenkor nem lenne ereje. Ha elengedem a gaz pedalt akkor elalszik.
Illetve neha nem veszi fel a fordulatot kicsit lomhabban gyorsul foleg valtas utan nehezen porog fel. Egr vadi uj pierburg.
Sziasztok! Tudom, hogy a topic 1999-2003 Scenic-ekre konkretizálódik, de lenne egy kis bajom egy '98-assal..
Elektronikai hibáról lenne szó, ha fel van kapcsolva a világítás és benyomom a féket, akkor elmegy az egyik oldali világításom, plusz mondjuk a műszerfal világítás is elmegy.
Mi lehet a probléma? Rossz bekötés, vagy földelés hiba, valami ötlet?
Meg tudná valaki mondani, hogy melyik biztosíték tartozik a hátsó ablak fűtés, a biztonsági öv visszajelző és az ajtó nyitás visszajelző funkciókhoz? Lehet, hogy ugyanaz?
Sziasztok. Segitségre lenne szükségem. Van egy renault scenik 19 dti-m. 1998-as kiadás. Hideg motor inditásnál villog az előizzitás visszajelző lámpa, és nem indul az autó. ha megmozgatom a reléket akkor beindul, és akkor már napközben is indul.Ez csak hideg motornál jelentkezik. Tanácsot kérnék. Mi lehet a baj?
Adott egy 2002-es Scenic 1.6 16v (K4MA700). Tegnap lett fék cserélve (betét és tárcsa is) illetve a futómű is rendbe lett téve.
Azért indult el ez a felújítás mert fura dolog van a kocsival:
Lassú menetben (10km/H alatt) lassitok pl: körforgalomba behajtás és simogatva a féket fura morgó hangot ad ki elől a fék (másra nem tudok gondolni) fék olaj nem rég lett cserélve a tárcsa és a betét is elől új. ABS működik.
Benzines 1,6-16V K4M700 motor van Scenicemben. Hosszú távokon, főleg pályahasználat, döntően 2 fő + normál mennyiségű / súlyú csomaggal lesz használva. (tipikus családlátogató autó) 2003.04 havi gyártás, 173800 km van benne. Követhető előélet és szervíztörténettel.
Az eddig legurult kb. 3500 km után első legnagyobb problémám: a 130-as pályatempót 3700 ~ 3900ford/perc mellett tudja. Ez nem szimpatikus. Sokallom, majd ki ugrik a motor és nagyon erős a motorzaj >>> kocsibelsőben a zaj. Ekkor már a váltó is pörög, az is hangot ad. Nem mértem még kompressziót, veszteséget, erre hamarosan sort kerítek.
Vélemény, véleményetek erre az észrevételre?
Más: az elmúlt esős napokon tűnt föl: ha megy az első ablaktörlő -akár szakaszosan- a hátsó is töröl szintén szakaszosan. Nem tudom kikapcsolni. A bajusz kapcsoló nullán van. Ez ilyen vagy csak nálam van így bekötve?