Szeretnék beárazni egy felniszettet. 2018-as 540-en volt, Wallisból származik, ott is volt tárolva. Styling 619, téli Michelinekkel. Vannak apróbb sérülések körben.
Illetve még azt kérdezném, hogy korábban írtad, hogy a térkép frissítés fsc-t kivették a Booster csomagból, akkor hogy lehet frissíteni a térképet a jövőben? Külön csomag erre nincs tudtommal…
2017-es 520d (G30)-hoz van előfizetésem a térkép frissítésére (USB-re való letöltésen keresztül). Viszont a letölthető legutóbbi verzió 2022.01-es. Lassan vége az évnek és nem dob fel újabb letölthető verziót! Ez lenne az utolsó frissítés?
Ha nem, akkor tudnátok adni egy linket honnan lehetne letölteni?
Mi a tapasztalatotok, betét+kopásjelző vagy tárcsa is cserés ekkor már? Mennyit bír kb. átlagosan egy szett első betét?
Azt megtudjátok mondani, hogy a tárcsavastagságának betétcsere előtt minimum mennyinek kell lenni?(kalkulálva, hogy mire a betét lekopik a tárcsa még a mimimum vastagság környékén mozogjon)
Sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni, a 2017 es 530 xdrive-om az utóbbi időben comfort üzemmódban hasonlóan a sport üzemmódhoz, elindulás után elnehezíti a kormányt, ami nagyon zavaró. Elállítottam valamit? Vagy valamilyen hiba generálja ezt? Nagyon megköszönöm ha valaki tud valami információval szolgálni. Sajnos a szervíz ahová hordtam a tulaj eltávozása miatt bezárt, így ha tudtok Budapesten jó és megbízható szervízt akik mellesleg elektronikusan tudják a szervízkönyvet is vezetni, szintén köszönöm…
Ha veszek egy CONNECTED BOOSTERS package-t amiben van RTTI, akkor az magában foglalja a map update-et is? És ha nem, akkor a live traffic infót hogyan tudja ráilleszteni a régi térképre amin már teljesen máshol futnak az utak?
Valóban úgy lehetett értelmezni, hogy erre reagáltam és valóban ez nem avatkozik be a gyári szoftverbe. Én azonban a korábbi átalakításokhoz írtam a véleményemet, azt viszont fenntartom…
az írásodból kiderült hogy semmit nem értettél meg belőle !! ennyi hülyeséget nem kellett volna leírnod, mind 2 esetben a gyári rendszert használja semmilyen átalakítást nem kell csinálni, nincs köze a gyári szoftverhez, az MGU ban benne van gyárilag az androidauto, az app meg a telefonon van, a gyári carplay eseten meg a gyári USB be kell bedugni az eszközt, és utána az eszközhöz kapcsolódik a telefon wifisen, nincs semmilyen átalakítás, minden gyári marad!!
Ja csak azt is tedd hozzá, hogy egy gyári szoftverfrissítésnél törli az egész modult és annak annyi… Átalakításokkal lenyúltok embereket aztán ők szívják meg…
Vegigolvastam az egész négy évnyi beszélgetéseket, sokat segített. Sajnos mobilon elég kényelmetlen volt, de nem tragédia.
Van egy Facebook csoport, ami a típussal kapcsolatos tapasztalatokkal foglalkozik. Sokak számára talán kenyelmesebb. Nem a topik ellen beszélek, én is maradok továbbra is a lelkes olvasója.
Régebben is volt rajta carplay, osztott képernyővel. Most kapott új programot az autó és ismét fel kellett tenni nem hivatalos módon. Nem kérdezték hogy milyent szeretnék, ha van ilyen is megy olyan is, akkor nem az előzőt kaptam.
Én úgy tudom, ha full screen Carplayt kaptál akkor nincs többé osztott kijelző. Ez valami hack, amúgy alapból nincs is ilyen a gyári Carplayben.
Gyors hívás témakörben meg az van, hogy az egész a hangvezérlésre van építve csak az meg nincs magyarul. Ha tartod a hangvezérlés gombot 1-2 másodpercig akkor egyből a Sirire kapcsol.
Amolyan workaroundnak jó lehet, hogy adsz egy nicknevet a contacthoz (https://www.macworld.com/article/222101/teach-siri-nicknames.html). Nálam a feleségemhez be van állítva a Honey így tartom a hangvezérlés gombot 1 másodpercig, majd "Call Honey" és hívja is. Ugyanígy az "Open the gate" kinyitja a kinti kaput :) Ezt a vezérlést már én raktam bele, egy Smartwise relével.
Rákerült az autóra a Carplay. Tudtok abban segíteni, hogy hogyan lehet a kijelzőt osztottá tenni? Valamint hogy lehet elmenteni telefonszámot a gyorshívó gombokra? Normál esetben ezeket meg tudom oldani de a Carplaynél nem.
Ha a cellákat upgradeli a samsung SDI méretváltoztatás nélkül, akkor van esély nagyobb kapacitásra a régebbi modelleknél is. De az U06 a megnövelt cellaszámmal ér el nagyobb kapacitást. ( jelenlegi info szerint, de várjunk pár hetet, akkor többet tudok mondani )
Csak gondoltam eltelt három év, akkor tolnak egyet a meglévőkön is ahogy 2019-ben.Biztos fejlődött valamennyit az akkumulátor technológia. Persze az is lehet, hogy ezt már hagyják így kifutni mind a G20 mind a G30 esetén.
Az egy új padlólemez struktúra, az akku a kocsi alatt helyezkedik el, hasonlóan az i3 hoz, és nem is vesz el az utastér és csomagtér komfortból. Értelem szerűen a beépíthető cellák száma így megnövekszik.