Sziasztok! A segitségetek szeretném kérni. Van egy öt éves, 0 kilométeresen vásárolt Celeriom. Most kb 70.000 km van benne, két hete nekiállt remegni,rázni az autó indulásnál. A kuplung felengedésekor, mikor majdnem eléri a felső holtpontot. A segitséget előőre is köszönöm.
1 hónapja vettübj egy 2017-es celeriot, 30.000km-rel. Minden oké lenne vele, de egy hete a kijelzőnek az a része, ahol az üzemanyagot, km-t mutatja vacakol. Megjelent egy üres elem jel, holott sima kulcsos az autó. Csak kripsz-krapszokat lehet rajta látni, néha visszajönn rendesen a kép, de aztán újra ez van. Volt valakinek ilyen gondja? Mi lehet ez? A kézikönyvben semmi nincs erről... Köszi!
bal napellenzőt keresek, sajnos még nem találtám, de arra a meglepő felfedezésre jutottam, hogy a mérete és felfogatása egy az egyben az S-cross-éval eggyezik meg.
Új tulajdonosok vagyunk, Suzukink még nem volt. Kérdésem: az indítókulcs behelyezés után egy darabig nem fordul, aztán kijjebb húzva igen. Ez normális? Nehogy baj legyen s valamiért bekapcsol a kormányzár... különben a kocsi, olyan ezer kilométert mentünk már vele, szédületes, nagyon ki van találva.
Ami furcsa, a rövidsége, még nem akarok befordulni, illetve szokott nagyobb ívet vennék és már mögöttem van a fenek azonnal. Pont fordított érzés, mikor buszt vagy nagyobb, hosszú kocsit vezet az ember... és még mindig megnéznek vele, nem ismerik, állítólag néhány száz jött csak be az országba 2015-16 körül. Még egy: ha kinyitom a kocsit, de még vacakolok, nem nyitom ki az ajtót, beszélek valakihez, fogja magát és bezár. Okos. ÉS menet közben is bezárható - ezzel a piros lámpás rablók zárhatók ki. Csak erre figyelni kell, nehogy pánikba essen az ember.
Egyszerűen ki lehet zárni a tömörségi problémát: ha tankolásnál pesszenik a betöltő sapka, akkor minden jó. Ha nem pesszeg a gőznyomástól, akkor valami likas :-(
Hümm. Más suzukinál szokása a betöltő csőnek kirepedezni. 6év nem kevés, de nem is kellene sok legyen. Nem tudom mennyire kell bontani hogy meglátsd, nekem még nem kellett hozzányúlnom.
Lenne egy kérdésem. 2015-ös celerionál tapasztaltuk azt a problémát, hogy miután teletankoltam kifolyt alul valamennyi benzin. A szervízben azt mondták, hogy ha rá töltünk még miután tele van, akkor ilyen előfordulhat. De ha nem töltök rá miután az üzemanyag pisztoly lekapcsol, akkor ez miért lehet? Köszi ha tudtok segíteni.