Na meglett: a primer áttétel (0.9-2.1) a variátor szíjjal, a másodlagos (Secondary gear=4.08) fogaskerékáttétel és a lánc együtt. Na ehhez a fogashoz kell: Transmission Oil 100 ml, SAE 20w40. Vagyis 1 dl.
Tudja valaki, hogy az EKO V-matik ( -variomatik- a berugós változat) kell-e hajtóolajat tölteni? És ha kell, akkor hol, mennyit? Mint pl. sebváltóolaj.
Valahol olvastam hogy 20W-40 a belevaló, de nem áll össze a kép. :((
Szeretnék érdeklődni, érdemes-e vásárolni eko-t, megbízhatóbb, tartósabb-e mint a 210-es babettám? Mi a tapasztalatotok, véleményetek? Szeretnék majd idén indulni a mopedrally-n, erre a célra szeretnék valamit vásárolni. Köszönöm a tanácsokat, szép napot....
Sziasztok! Van még 1 db tartalék porlasztóm Suzuki Eko motorhoz, ha valakinek kell, 10000,-Ft-ért eladó. Van egy komplett váz is (piros), ez is 10000,-ért vihető. Előre utalva küldeni is tudom. Ha valakit érdekel, írjon publikus e-mailemre! Üdv
Szia! Kitakarítottam. Szépen beállítottam, jól működött alapjáraton és túráztatva is. Leállítottam pihenni. Kb. 30 perc múlva indítom: megint nincs alapjárat! ÍJÉ! Mosmiccsináljakkk ??????????
Motorszervízben kitisztították a porlasztót gyári állapotra. Továbbra sincs alapjárat. Gyanúm a levegő bevezetés. Szerintem nem jó valahogyan a levegő ellátás. Talán kevés, vagy épp sok a levegő. ??????????????!!!
Sziasztok! Nekem meg épp fordítva, alapjárat nincs. Húzom a gázt, megy, mint a villám. Tudnátok segíteni? A porlasztót kitakarítottam. Köszönöm előre ! Üdv
Van egy berugókaros kis Eko-m és az lenne vele a probléma, hogy alapjáraton szépen megy. Adok neki egy kis gázt, a motor pörög de rövid időn belül le akar fulladni. Ezt úgy tudom megelőzni, hogy a szívatot lenyomom. Mi lehet a probléma? Pár hónapja még minden jó volt.