Az autók rendszámtábláinak cseréjével növelné a 2012-es költségvetés bevételeit a Nemzetgazdasági Minisztérium. A szaktárca erre az Európai Bizottságnak küldött decemberi jelentésében tett ígéretet: a tervek szerint a cseréből befolyó illeték idén 12 milliárd forintot tehet ki. Bár a jelentés pontos részleteket nem közöl, a hvg.hu információi szerint a kormány arra készül, hogy teljesen új nyilvántartási és azonosítási rendszert vezessen be, ami a rendszámok kötelező cseréjével járhat.
Ott lehet autót is vizsgáztatni, mindenféle meghatalmazás meg egyéb adminisztrációs hókuszpókusz nélkül.
Mert hogy a műszaki vizsga az az autó műszaki állapotával foglalkozik, és nem az a lényege, hogy még 8 hivatalnoknak legyen valamiféle kamu, minden igazi értelem nélküli munkája...
német rendszámú autóm van,Németországban élek,dolgzom.
a rendszám+forgalmi+törzskönyv 67,20euro.
az ügymenet a következő:
-veszek egy kocsit,a tulaj leveszi róla a rendszámát,átadja a forgalmit és a briefet.én meg felpattintom rá a piros biztositási rendszámot és hazamegyek a kocsival.piros rendszámot bármelyik szervizben,biztositónál lehet "kunyizni".
-kérek időpontot a zulassungbehördénél(okmányiroda)
A,van már saját rendszámom: ebben az esetben a már meglevő saját rendszámomat bevezetik a forgalmiba és a törzskönyvbe.költség 40euro
B,nincs még saját rendszámom: ebben az esetben vagy választok egy régi leadott rendszámot vagy generálnak egy újat.ezzel a papirral átmegyek a rendszámpréselő trafikba.ott kipréselik az új rendszámot 27,20euroért.ezzel visszamegyek az okmányirodára,
ott rányalják a tartományi és műszaki cimkét a hátsó,illetve a tartományi cimkét az első rendszámra.
Mennyivel egyszerűbb lenne, ha Orbán mindenkinek írna egy levelet, hogy "Kűggyé egy tízezrest, mer' szarban a haza!" és nem jönnének ezekkel az óhéber kamu dumákkal. Nem kellene a zembereknek napokat szopni különböző hivatalokkal, papírokkal.
Mindenki, akivel beszéltem erről, a jó édes anyjába küldené vissza azt aki ezt kitalálta.
Plusz az okmányirodai költség. Uj forgalmi, uj törzskönyv, uj parkolási engedély, uj autómatrica, uj súlyadó bevallás.Aztán amig az összeset el nem intézed nézegetheted a járgányt és fizethetsz az engedély nélküli parkolásért
Rendszerváltás után eljött a rendszámváltás ideje. Ha már lúd, legyen unortodox.
Mert mi is a cél? Az autó és vezetőjének könnyű beazonosítása.
Legyen két rendszám minden autón!
A második rendszám a jogosítványhoz kapcsolódjon és elindulás előtt ki kelljen rakni a kocsira. Tartalmazzon lakhelyet, születési időt, jogsi kategóriát, vércsoportot, pártszimpátiát, bármit.
Üdvözlettel: Gábor, a HG9IEG amatőr állomás kezelője.
Azért kell megváltoznia, mert mintegy 440 millió Ft os díjazásért egy tanácsadó cég ki fogja dolgozni a Megye/Járáskódok két illetve három betűs rendszerét.
Az még nem tudni, de már alakul az a tender, ahol mintegy 440 millió Ft os díjazásért egy tanácsadó cég ki fogja dolgozni a Megye/Járáskódok két illetve három betűs rendszerét.
Sajnos, éppen ezért van. Minden alkalommal újra lecseréltetik, és tartják a markukat.
Fogalmazzunk úgy, hogy a pénzbeszedésen kívül semmi értelme. Az, hogy majd akkor ezerévente egyszer látni valakin, hogy vidéki, és azért nem tudja, hol kanyarodjon be, többmérföldes marhaság. Mást pedig még halvány érvként sem próbált felhozni soha senki.
Ennyi számítástechnikai analfabétát hogy lehet begyűjteni?
A már ma is jól működő központi nyilvántartásba beszúrnak egy "oszlopot", oda beírják a járások kódjait és az egész kijön harminc forint munkabérből, áramból.
Az "oktalan" gép, meg pont úgy szórja szét az adatbázist járásokra, mintha a nagy pénzen lecserélt rendszámok, nagy pénzen bevitt adatai, az eltérő betújelek alapján venné figyelembe.