Keresés

Részletes keresés

paterbus Creative Commons License 2012.01.13 0 0 218

Őket szokták komcsinak is nevezni egyesek. Zavar van a fejekben...

Előzmény: Törölt nick (153)
Backupper6 Creative Commons License 2012.01.13 0 0 216

OFFTOPIC ON

Hát igen, ha nincs más érv személyeskedjünk egy kicsit, minősítgessük a másikat, mer akkor mingyá' igazunk lesz, ihaj-tyuhaj.

" kis programozó"

Bocsánat, de ezt nem bírom ki :o) 4 év kőkemény gyúrás után "kis" :o))) bruhahah :o) ez jó

Amúgy pedig SAP programozó vagyok, 11 éve, tudom, hogy nem tudod mi a SAP, nézzél utána Google a barátod.

OFFTOPIC OFF

Szóval, koma, feltettem egy csomó bullet pointot, te meg nyomtál egy reply-t és lukra futottál. Tudom, kellemetlen, tényleg, elhiszem, még ha személyeskedni is próbálsz, lónak a szerszámát sem válaszoltál. Csak akkor nem vágom, hogy miért kell a reply-re nyomni. Senki sem kötelezett rá.

Hogy megőrizzem szegény sokadik useremet a kitiltástól, tisztelettel, mostantól ignorállak, ne koptasd a billentyűzetet miattam.

Előzmény: Vajk (211)
paterbus Creative Commons License 2012.01.13 0 0 215

Még egy köpönyegfordítás? A mai közhangulatban? Hát, nem tudom. Járaival az élen még csak-csak, de Orbánnal...

Előzmény: Törölt nick (151)
Vajk Creative Commons License 2012.01.13 0 0 214

Ez honnan van?

Mert ahogy én tudom,  anapcsi háborúk igen erős konkunktúrát okoztak a mezőgazdaságnak.

A másik,hogy akkoriban a zsidók nem szerezhettek tulajdont, földet, stb bár ez csak nálunk volt így, Elzászban nem tudom, de valószínűleg ott sem.

Előzmény: Törölt nick (170)
Vajk Creative Commons License 2012.01.13 0 0 213

Miért kellett volna bármit is tenniük a Lehman Brothers dolgában??

Az IMF nem FBI, sem nem CIA,d emég csak nem is hitelminősítő.

Furcsa így, programozóként szembesülni a dolgok lényegével, igaz?:)

Előzmény: Backupper6 (168)
k_petya Creative Commons License 2012.01.13 0 0 212