Az itt hazudozó Demszky szavazók miért nem vállalják inkább a felelősséget (tettestársak!). Kötelezném őket, hogy csak a régi veszélyes metrón utazhatnak, azt ha benn égnek, hát akkor úgy jártak.
Ezt hiába mondod nekik, úgyis találnak magyarázatot, miért nem baj, ha nem felel meg a kocsi az előre ismert magyar szabványnak. Megmagyarázzák, miért nem gond, hogy a futáspróbák alatt gondok voltak. Megmagyarázzák, miért nem baj, hogy olyan a szerződés, hogy akkor is fizetni kell, ha az Alstom nem teljesít (gyk pl nincs is ajtó a kocsikon).
Megint balos hazugság. Igen rendeltek új kocsikat, a gyártó meg nem a szabványnak megfeleőt szállított, meg egy kicsit hibásat, de a jó Demszky, a fővárosi mszp és szdsz támogatásával olyan szerződést kötött, hogy a szart is ki kell fizetni. fizettek is előre, tudván, hogy a gyártó nem olyat fog szállítani, amilyet kellenne. És Demszkyék nem cseréltzék le aszerelvényeket 20 évig. Nem baj, tarlósozzál csak.
Hazudni, csak ponosan, szépen, ahogy csillag megy az égen: nincs 1 éve új vezetése a fővárosnak. Amúgy, tényleg a 9 hónapja regnáló Tarlós tehet a 41 éves szerelvényekről? Amiket nem lehet a végtelenségig karbantartani. S ki kötött olyan szerződést az Alstommal, hogy az azt szállít amit akar, akkor is fizetni kell? Demszky vagy Tarlós? Segítek: Demszky (mielőtt behazudnád, hogy Tarlós).
Az Alstom nem teljesítette, amit vállalt. Nem tud felmutatni megfelelő, a megrendelt műszaki paraméterekkel rendelkező járműveket. Ez tény. A közlekedési hatóság is műszaki paramétereket vizsgál, nem szimpátiadöntés volt, hogy nem kaptak engedélyt. Ez is egy tény.
Továbbá az is tény, hogy az Alstommal kötött szerződés sok sebből vérzik és nagyon hátrányos számunkra. Ez azért is érthetetlen, hiszem mi vagyunk a megrendelők, mégis a szállítónak kedvez az egész. Ez is tény.
Az is tény, hogy az Alstom szereti a korrupciót.
Már csak azt kellene megnézni, hogy ki kötött ilyen szerződést és Demszkyvel egyetemben mennyi pénzt tettek zsebre ezért!
És főleg tök felesleges egyszerre kivonni őket ... ha egyesével vonják ki őket, akkor észre sem veszi a jónép ... igaz, akkor nem lehetett volna egy jót Demszkyzni
A metrokocsiknak nem a kereke repedt, hanem csak időnként kigyulladnak - elég lenne alkalmazni 43 nyugdíjas tűzoltót 1-1 poroltóval a biztonságos közlekedéshez.
A repedtkerekű Piroskákat is azonnal leállították. Feltárt veszélyhelyzet esetén "magasabb szempontok" miatt ki merné vállalni a felelősséget a további üzemben tartásra?
Egy dologban biztos vagyok: A BKV összeomlásának első mozzanatait kísérhetjük figyelemmel. 5 év múlva még mindig sehol nem lesznek az Alstom kocsik, addigra meg már a most "fiatalnak" számító 35 éves kocsik is használhatatlanok lesznek.
Csúcsidőben a Deákon az átszállásra szolgáló alagútban már most is neccesen férnek el az utasok, ha épp egyszerre érkezik egy szerelvény a 2-es és a 3-as vonalon az állomásra...
Engem nem igazán érint a dolog, tavaly 7 havi bérlet áráért vettem egy fasza bringát, csak akkor járok metróval ha nagyon szar az idő. De hogy a város ezt rövid távon nagyon meg fogja szívni, abban biztos vagyok.
De hát a 2-es vonal szerelvényeit felújították, amikor a vonalat is. Miért nem a legrégebbi, legszarabb 43 éveseket újították fel? Semmiképp se áll össze ez az egész dolog. Felújították a jobb állapotú "fiatalabb" szerelvényeket, és zsebre tették a különbözetet amennyivel az öregebb kocsik felújítása többe került volna?
Az tény, hogy iszonyú régiek és veszélyesek... kiváncsi leszek, hogy mennyivel lesz több a követési idő. Az viszont fura, hogy egy más témában tartott sajtótájékoztatón jelentették be. Miért, mikor akarták, hétfő reggel?
Mai sztori még - de ez orosz troli: reggel az egyik sofőr a 74A végállomásánál mondta a szerelőnek, hogy azért hívta ki, mert az első ajtó kifelé nyílik... o_O