Szia, 2003as ML 270Diesel, 60-ig húz, 60-90között ,még megy, 90fölé nem akar menni, padlógáznál is totyog, a motor fel sem ordit,ezt követően 2 nap után startolás után villog a LOW RANGE ikon a műszerfalon. Próbáltam Neutrálban bekapcsolni, majd kikapcsolni a LOW RANGE mödot, nem segitett, légtömegmérőt kitisztitottam, nem segitett. Lehetséges, hogy valami hibásodás folytán aktiválva van a LOW RANGE ?? Garázsban parkolok, de anyukámnál kint parkoltam, motor fedőlapja mintha rágcsáló nyoait viselné, lehet hgy valami összerágott valamit, s az aktiválta ezt a jelenséget?
Sziasztok, 2003as ML 270Diesel, 60-ig húz, 60-90között ,még megy, 90fölé nem akar menni, padlógáznál is totyog, a motor fel sem ordit,ezt követően 2 nap után startolás után villog a LOW RANGE ikon a műszerfalon. Próbáltam Neutrálban bekapcsolni, majd kikapcsolni a LOW RANGE mödot, nem segitett, légtömegmérőt kitisztitottam, nem segitett. Lehetséges, hogy valami hibásodás folytán aktiválva van a LOW RANGE ?? Garázsban parkolok, de anyukámnál kint parkoltam, motor fedőlapja mintha rágcsáló nyoait viselné, lehet hgy valami összerágott valamit, s az aktiválta ezt a jelenséget?
Sziasztok! Van egy ml 270 cdi-m. Voltak indítási nehézségeim porlasztó csere megoldotta.Közben eltávolítottuk a pillangó szelepeket.Volt egy turbó vákum cső szakadásom is. A lényeg hogy ezek megoldásra kerültek viszont most nem akar felpörögni az autó. Hibátlanul indul,de kb 2500-nál elvált,nem pörög ki,padló gáznál nem vált vissza. Nincs hiba lámpa,turbó csinál nyomást,Westgate nyit,egr kipucolva. A korábban leírt hibák javítása előtt tökéletes volt. Tudna valaki segíteni hogy mi lehet a baj,esetleg a megoldásban? előre is köszönöm.
olajban nincs víz,vízben nincs olaj.Szivárgásnak,folyásnak nincs nyoma,porszáraz alatta...nem melegszik,jár rendesen,de kb.100km-re rá kell tölteni kb.1-2l vizet..
Köszönöm a választ. Leszereltem és szétszereltem a Low Range ki-be kapcs. motort. Sajnos a motor házának belsejére ragasztott mágnesek közül az egyik apró darabokban hullott ki...
Sziasztok! Nem működik a Low Range kapcsoló motor az autómon (270CDI). Megpróbálom a befújós módszert rajta. Ha menthetetlen, leszerelem. Arra gondoltam, esetleg manuálisan kapcsolnám, ha szükséges, úgyis nagyon ritkán fogom használni (évente kb. 20x) Kérdésem, hogy kapcsolható-e manuálisan, illetve van e olyan por és vízszigetelése a tengelynek, hogy maradhat fedetlenül? Köszi
Sziasztok! Amióta megvettem a gépet (ML270CDI) kb. 2-3 másordperc indítózás után indul el a motor. Ez mehetne gyorsabban is, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, amíg tegnep megállás után 5-szöri indítózás után indult csak el. Szeretném, ha üzembiztos lenne a kocsi, ezért gyertyacserére és üzemanyagszűrő cserére gondoltam első körben. Van még valami, amit ilyen esetben érdemes még megnézni? 2003-as évjárat. Üdv!
Sziasztok! Boldog tulajdonosa vagyok egy ráncfelvarrott ML270 CDI-nek. A kormányt szeretném magamhoz közelebb helyezni, mert úgy látszik, túl hosszú a lábam...! :D Van ötletetek arra vonatkozóan, kihez forduljak, illetve hogyan lehetne megoldani a problémát? Esetleg tegyek be egy toldást valahol a kormányrúdba? Hosszú utakra megyek vele és messze van így a kormány sajnos. Köszi előre is a segítséget! Üdv!
Alapvetöen egy ilyen öreg autóknál már állapotot veszünk nem évjáratot. A tipust az USA-ba gyártották, rakták össze nem mexikoban. 1999-2002 között Graz-ban is készült párhuzamosan az amerikaival. A facelift 2002 utáni modellek kicsit szálesebbek, magasabbak, hosszabbak. Meg ugye a régebben irottakban különböznek. Sok van eladó belölük, de kint a legjobbakat elviszik az albánok.