Segítségre lenne szügségem. Immáron második éve van egy Caponord-om és imádom, de sok baj volt-van vele. Pillanatnyilag a 33-34-35-36 hibakódot adja be.....ez gyakorlatilag az összes gyertyát vagy trafót jelenti. Volt már valakinek hasonló gondja? A motor szépen jár de ha hirtelen odahúzok neki, be fullad és vagy durranás után felpörög vagy akár be is fullad....ezt menet közben is csinálja és üresben is. A gyertyák újak! Ha lassan húzom a gázt, csodásan kiforog szabályzásig.....
Valamint a fogyasztás.....ha nagyon óvatos vagyok vele-egy személlyel!.- akkor is a 7lit körüli áll meg, ez normális?
Gondoltam hozzá szólok egy pillanatra a fórumhoz! :)
Sajna ahogy nézem ez a fórum annyira aktív mint maga a márka jelenléte kis hazánkban! :D :D
A hétvégén Békéscsabán jártam útba ejtve a Pennyt!Mikor már épp indulnánk,egy érdekes vonal vezetésű járgány fejét pillantottam meg,na ezt meg kell néznem közelebbről mondtam mert egy kocsi kitakarta és nem igazán volt ismerős!Mikor közelebb értem akkor látom hogy egy Aprilia Caponord 1000 leselkedett a kocsi mögül!!Teljesen ledöbbentem még élőben nem találkoztam a márkával
Egy hófehér gépsárkány volt efféle!
Kár hogy ennyire kevés rohangál ebből a szériából!!Nagyon brutál gép nem tudom itt van e a tulaj köztetek,de minden esetre grat a géphez!Széles utat nektek!! :)
Sziasztok! Immáron én is Capo tulaj lettem. Az lenne a kérdésem, hogy teleszkóp keményítéssel, feszesebbé tétellel próbálkozott már valaki esetleg? Sűrűbb, mondjuk 15-ös / 20-as olaj segíthetne a keményebb csillapításon, vagy esetleg egy 10-20 mm vastag pogácsa a rugó fölé, hogy nagyobb legyen az előfeszítés?
Tetszik a túraendúrós, komfortos futómű, de talán egy kis feszesítés mégsem ártana, kipróbálnám.
sziasztok tudna nekem valaki segíteni,gyujtótrafót cseréltem a caponordon,de nem tudom milyen sorrendben kell visszarakni a gyrtyakábelt. Van a trafó csatin F0,?F1 jelölés,meg R0 R1 jelölés,csak nem tudom melyik jár a fölső illetve alsó gyertyahoz...
köszönöm,elkezdtem összerakni,hogy vigyem majd szerelőhöz,vettem bele egy új akksit,r ápróbáltam,most már beindul,visszajött az alapjárat,és csak akkor lő,ha hirtelen húzok neki gázt,ha csak óvatosan,akkor.megy. Valaki jó szerelőt tudnál ajánlani,mert én sajna nem ismerek senkit. Köszi
Sziasztok,Csaba vagyok,nekem is van egy caponordom,2003 as kb 30000 km.Olyan hibája van,hogy először csak hirtelen gáz visszaengedesnel lőtt,most már nem nagyon indul be,ha mégis,nincs alapjarat,és szaggat a motor,meg lő.nincs valami tippeket hogy mi lehet? Gyertyát,legsziőt,légszűrőt,benzinszűrőt cseréltem,de nem javult meg. Itt megallt a tudomány...😞
Szia én most cseréltem trafót a gyári 46000 ft az unix nál renault v6 hoz való jó bele a műanyagfület le kell vágni.
Csati egyforma. a gyujtókábelbe 4 es csavar beteker a fejét levágni majd egy gyertya végén levö rézkupakot rátekerve hibátlanúl kompatibilis az új trafoba. sok sikert
Sziasztok Új még nem használt Caponordhoz és futurához és olyan motorokhoz ami ftdi chippel kommunikál diagnosztikai kábel eladó, hibakód törlés, injektor térkép írás, vagy rátöltésre alkalmas kábel , egy ingyenes tune ecu programmal. 5000 ft 2 darab van belőle és azért eladó az egyik
Márkatársakat keresve indítottam e topikot, de sajnos amilyen kis számban fut országunkban ebből a típusból olyannyira kevés lett itt a topiklakó és általuk is ritkán látogatott maga a topik.
Mostantól engem sem tekinthettek márkatársnak mert egy barátom megkérte a kezét a Caponordomnak és én feleségül adtam hozzá. Helyette egy 1150GS érkezett a házhoz...
Ahogy a motor további sorsát is figyelemmel tudom kisérni, úgyan úgy időnként ide is benézek, sok vidám motorozást és eseménymentes kilométert Kívánok mindenkinek.
Bizony kevés, de mondjuk eddig én nem sokat tapasztaltam ebből a motorból...sajnos...
Amit viszont igen azt leírtam.
Szerintem ami még nekem kellene az egy műszeres beállítás, mert véleményem szerint igen sokat fogyaszt és büdös is, olyan mintha nem égetné el a benzint rendesen. A fordulatszámot sem tartom megfelelőnek, szerintem melegen az is magas.