Mottó: A kommunista nem ismeri a
szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, ami a keresztény
etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek. Egészséges
szellemű ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő
hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana
Ezen az oldalon található a link a a 2003-as beszédhez Részlet a beszédből: "A magyar gazdaság kitettsége az idegen tőkének így jelentősen nőtt."
Es ekkor mit tortent nem mas mint a sajat honlapjan 2006 januarjaban?
A www.orbanviktor.hu-n jelenleg ez található: "Orbán Viktor 2003-as beszédei jelenleg nem elérhetőek! Kérjük írjon egy levelet az info@orbanviktor.hu -címre!"
Nezzunk akkor egy tobbszoros visszesot sosemHAZUGOT! (ezt speciel szereny szemelyem buktatta le :-))
2007 Oktober
Botrány: a Fidesz megpróbálta eltüntetni a korrupt polgármester nyomait 2007. október 04. 12:04 STOP/hirtv.hu
A dögei polgármestert lekozmetikázták a Fidesz honlapjáról. Miután a Hír TV nyilvánosságra hozta, hogy a Dögei polgármester is belekeveredett az uniós pénzek korrupciójába a Fidesz rögtön levette weblapjáról a fekete báránynak számító politikus nevét - legalábbis egy kis időre.
Vincze Ferenc Tibor még 2002-ben nyerte meg a szabolcsi Döge polgármesteri tisztségét függetlenként, a Fidesz támogatásával. A legutóbbi választásokon már függetlenként indult, de neve ettől még szerepelt a párt honlapjának dicsőséglistáján. Miután a sajtóberkekben elterjedt a hír, hogy az állítólag korrupt dögei polgármester még mindig szerepel a Fidesz honlapján, levették a nevét a weboldalról, majd ismét visszatették.
A legszebb az egészben, hogy a Google internetes kereső időről időre lementi a weblapokat. Így dátummal visszakövethetően jól láthatóak a weboldalon elvégzett módosítások. A Fidesz.hu oldalra az adatok szerint 2002. októberében került ki a fideszes vagy Fidesz által támogatott győztes polgármesterek listája. Ezt öt évig érintetlenül hagyták, majd valamiért a mai napon 10:49-kor levették Vincze Ferenc Tibor nevét, 11:17-kor ismét visszatették a polgármestert a fideszes győzők közé. A szépséghibája a történetnek, hogy vélhetően nem gondolták teljesen végig a honlap szerkesztői a levételt. Vincze neve ugyanis attól, hogy a Fidesz honlapján nem szerepel még legalább öt webes archívumban fellelhető, mint a Fidesz által támogatott jelölt, és mint a 2002-ben a párt segítségével győzni tudó polgármester.
Azt nem tudom biztosan, hogy a topic indító szavakat Szolzsenyicin írta-e, de leírta pl. a "bűnök kódjait":
ASZA : Szovjetellenes Agitáció
KRD: Ellenforradalmi Tevékenység
KRTD: Trockista Ellenforradalmárok
PS: Kémkedéssel Gyanúsított (pl hosszasan ránézett egy gyárkéményre)
SZVPS:Kapcsolatok, melyek a Kémkedéssel való gyanúsításhoz Vezetnek (!)
KRM: Ellenforradalmi Gondolkodás
VASZ: Szovjetellenes Hangulat Terjesztése
SZOE: Szociálveszélyes Elem
SZVE: Szociálkáros Elem
PD: Ellenséges Tevékenység
CSSZ: A Család Tagjai (remélem érthető)
Amúgy mellesleg ettől a listától (valszeg) a középkori inkvizítoroknak is kifordult volna a belük. (Ja és analógiás bizonyíték is lehetett az ítélet alapja Sz. szerint.)
Amikor ezeket az érveket lehetett hallani kies falunkban a 60-as években, a legjobb válasz erre az volt, hogy jó, jó de miért nem (ezt) mondtad korábban?? :)
Street artnak feltűntetett rongálás és sértegetés
Följelentelek – ezért művész vagyok!
A Bűvcsarnokban művészeti alkotásokkal följelentették a művészek a Bűrcsarnokot és a kommunista értékrend szerint manipuláló művészettörténészeket. (Na, mi van?!)
Társasági élet tárgya lett a hír, kik mosnak, mit mosnak, miért mossák? Milyen pénzt mosnak a művészek alkotásain keresztül? Kik a korruptak a művészeti életben?
A KGábor művészeti központ előtti fölfestés útrongálás arra utal, hogy az adófizető állampolgárok pénzét a KGábor által vásárolt képeken keresztül újra osztják. Azt állítják, hogy a művészet alkalmas arra, hogy az állami támogatások (1/3) a vállalatok pénzei (1/3) és a KGábor pénze (1/3) speciális technikákkal „kitisztul”, kifolyik, köddé válik. A Bűvcsarnok a magyar kortárs művészet nemzetközi elfogadtatására létrejött és alapító okirata szerint is ezt a célt szolgáló intézmény az elmúlt 20 évben gyakorlatilag nulla hatásfokkal fogadtatott el nemzetközi piacon magyar művészt. A demokratikus versenyt teljesen kizárva a különböző kánonok érdekeik szerint választanak, - esetenként természetbeni ellenszolgáltatásokért ajándékba adott képért művészeti alkotásokért, amelyért természetesen nem adóznak, - mondják meg a kósert. Akadályozzák a versenyt, csak a rendszerváltás után végzett, a szakma szerint 2500 körülire tett alkotókból a rosszindulatok szerint 2400-at sikerült kirekeszteni. Milyen gazdálkodó azaz állam, amely az előző rendszerben kialakított szokásrendszert fenntartja és a kommunista normatívát erősíti átalakítva a kapitális kommunizmust kommunális kommunizmussá?
Említsük meg a képzés hatásfokát is: az egyetemi képzéseken résztvevő 2500 hallgatóból 2400 került gödörbe. Több tízmilliárdos károkozást előállítva. A művészeti produktum hatására megindult diskurzus ráirányítja a figyelmet magukra a művészekre is. Miszerint gyakorlatilag mindegyik adócsaló. Hisz miután a galéria rendszer kialakulását a művészeti alap helyén kialakuló NKA név alatt jegyzett új kommunális elosztórendszer megakadályozta a művészek kimentve érzik magukat a számlaadás bármilyen kötelezettsége alól, mert úgy gondolják, az állam korrumpálja, kényszeríti őket a számla nélküli értékesítésre. Műteremből – jut eszembe abból a műteremből, amelyet eleve csak korrupció útján lehet szétosztani kevesebb van tudniillik mint Acél elvtársnak volt.
Kiterjedt az Istent játszók köre:Mit sem változott a művészeti díjak kiválasztó, kirekesztő, megkülönböztető, manipuláló rendszere. Különös hévvel hívták fel a figyelmet egy új intézményre, amelyet a kulturális minisztérium hozott létre, hogy tovább segítse, bomlassza és rekessze ki a magyar művészeket az európai vérkeringésből. Ezért hát a neve az intézménynek „ a magyar kortárs művészet nemzetközi elfogadtatását segítő intézet”. Vezetője B.B.Úr, aki több tízmilliós keretének felhasználásáról a HVG és Világgazdaság oldalain halált megvető bátorsággal ismeri el és tárja fel, hogy ő lelkesen finanszírozza a művészettörténészeinek célirányos „káderképző” utazásait, tömve a zsebüket, növelve a magánvagyonukat, szemben a sokat kritizált KGábor-os „Magyar Kortárs Művészeti Múzeum” magánvagyon növeléssel. B.B. azzal is eldicsekszik, hogy ő állította le elhíresült művésznőnk Tereskova kisasszony parlamentet leszaró akcióját miniszteri utasításra. A technika pedig hasonló az Acél elvtárs által használatos technikával. Kapott egy könyvet nem lézető életművéről, és egy kiállítást a MAKSZ-ban, akkor amikor a neten meghirdetett „szarjuk le a parlamentet” projektre már csaknem 100%-os eredménnyel büszkélkedett, azaz kupolájáig ért a parlamentnek a trágya. Természetesen az ajándékozás, mint ellenszolgáltatás így sem maradt el a közszereplők között. A B.Úr által kijelölt, felkarolt istenített Sz. Attilának is szolgáltatott. Gyarapítva ezzel az adófizető állampolgárok pénzéből az adózatlan magánvagyont. Mossátok a pénzt az én művészetemen! - szólít fel a képzőművészeti egyetem tanára Napsugár Úr. Feljelentek, tehát művész vagyok! Ez így volt a kommunizmusban is! Úgy hírlik, hogy a művészet alá bebújhatok, ha kárt okozok, rongálhatom a műemlékeket falfirkáimmal, szidhatom a miniszterelnököt, az APEH-et, föltárhatom Killer úr hogyan őrzi meg az előző rendszer kapitális-kommunista eredményeit, kirekesztő, megkülönböztető, károkozó szokásait? Már pont olyan vagyok mint egy III/3-as ügynök, tehát nem volt rendszerváltás. Feljelentek, tehát ügynök vagyok.
A Bűvcsarnok, miután 0%-os hatékonysággal fogadtatja el a nemzetközi piacon a magyar művészeket, 100%-os állami finanszírozásból, folyamatos speciális finanszírozási projekteket valósít meg: a bújtatott finanszírozás művészetét – meséli el a Bűvcsarnok alkalmazottja: Hozzunk be reneszánsz divat projektre kb. 10 olasz céget, finanszíroztassuk meg velük egy magas státuszú divatbemutató költségeit, kérjünk 2000 Ft-os belépőjegyet és ezek után kapjunk Killer úrtól az adófizetők pénzéből több tízmilliós állami támogatást, mit fiktív számlákkal szétosztunk egymás között. Mégiscsak tudnak a művészettörténészek pénzmosó projektet csinálni!
Egy újabb ötlet: A mi ominózus címünkben is brandelt „mosd a pénzedet” , szedj össze néhány havert, galériát – nem feledkezhetsz meg a Bűvcsarnok igazgatójának a barátnője által vezetett galériáról- hányjuk össze néhány haver képeit, amiket már előzőleg kiválasztottunk – csak semmi fölösleges információfeldolgozás, művészettörténészi munka – és máris lehívhatunk Killer úrtól pár tízmillió forintot, kigurítjuk a pénzt haverokon keresztül. A lényeg pénzmosás legyen, friss, profi és lokális. Csak semmi nemzetközi. No verseny, no nemzetközi hírnév, no magyar szellemi termék. No magyar művészeti piac. Csak mosd a pénzed az én művészetemen! Lehet, hogy Killer úr arra kényszerül, hogy kiadja a Bűvcsarnokot gebinbe?
Műkritikusok nemzetközi szövetsége (AICA) nyílt levélben agitál a kommunizmus mellett. Fölháborodva követeli, hogy az évi 27 millió forint közgyűjtemény támogatást növelje meg a miniszter, mert, hogy a műkritikusok kitűnő munkát végeznek. Tudniillik semmilyen projektet nem valósítottak meg az elmúlt 20 év alatt, elutasítják a művészek versenyét. Csak Fehérvárott bevallásuk szerint 6 ezer műalkotást raktároznak, így lesznek műtárosból raktáros. Összekeverik a fölértékelést a leértékeléssel, elutasítják a nemzeti műtárgyvagyon gazdálkodást, ugyanakkor állításuk szerint több ezer képzőművészeti alkotást kormányoztak át speciális technikákkal állami tulajdonból magántulajdonba, nagyban segítve az újkori műgyűjtők létrejöttét. Elutasítják a műtárgygazdálkodást, és a műtárt értéknyilvántartást. Szándékosan eldugják az állításuk szerint is több száz darabos értékrendű műtárgyvagyont a köz elől. Csak így tudják megőrizni hatalmukat és tudnak garázdálkodni a több milliárdos művészeti vagyonban.
Killer Úr! Hol is van az a művészeti vagyon leltár? Szeretnénk látni az elmúlt 5 év művészeti vagyon értéknövekedését! A művészeti vagyon projektgazdálkodásából származó bevételeket osszák meg az állampolgárokkal! Hol vannak a titkos fotó, szobor, plakát, nyomat és egyéb művészeti tárak? Nyilvános, a köz által hozzáférhető információk hiányában lehet, hogy mégis joggal jelentik föl, szólítják föl a korrupció intézményrendszerét fenntartó Killer Urat pénzmosásra?!
___________________________________________________________________
Akkor elsökézböl mondom, hogy igaz. Az 50-es években a kádereknek "szigoruan" nem volt ajánlatos-- párt és egyéb fegyelmik terhe mellett, templomba járni. Ez aztán a Kádári enyhülés következtében bocsánatos bün lett csak. Á 70-es évekre kezdett a dolog érdektelenné válni. A köznépet ez nem igen érintette, nem öket tiltották el a teplomtól, hanem az egyház müködése volt korlátozva.
"Azért az ötvenes évek elé is odaírtad a "talán" szót...
Csak mert akkor még magam sem éltem: ergo az ismereteim nem "első kézből" származnak! Én ugyanis nem előítéletekből, hanem a valóságból szerzem az ismereteimet. Tehát amit csak hallomásból ismerek: az "talán"! Te viszont közvetlen tapasztalatok nélkül is olyan magabiztos és mindenttudó vagy, mint egy - kommunista!
"...es ezeknek a hungaristaknak/naciknak jelentos resze a kommunista partban keresett menedeket, sikeresen."
Hát persze! Ilyen is megtörtént szépszámmal. Ha jól tudom, maga Franczia Kiss Mihály is kommunista párttagként dekkolt. Ha 56-ban nem jön elő jártatnia pofáját, akár ágyban párnák közt is végezhette volna! Ám - ez csak megerősíti azt a vélekedést, hogy a kommunisták rémuralma (elsősorban a Rákosi időkre gondolok) egyenes és törvényszerű következménye volt a korábbi Horthy/Szálasi rémuralomnak! Kilengett a hatalmi inga egyszer jobbra, egyszer balra!
"(Igen, törődtek, voltak pártmegbízottak, akik eljártak a vasárnapi misékre, majd jelentették, hogy kik voltak ott. Igen, igen, igen...)"
Mese! Talán az ötvenes években utoljára! Később volt azoknak fontosabb dolguk is! Legfeljebb egy pártvezetőtől vették zokon (attól sem nagyon), ha kiderült, hogy titokban a templomban (is) tartotta az esküvőt vagy a keresztelőt.
"Közvetlenül az után, hogy a hungarizmus/nácizmus kieresztette a karmai közül..."
...es ezeknek a hungaristaknak/naciknak jelentos resze a kommunista partban keresett menedeket, sikeresen. A kommunistak csak ugy beceztek oket, hogy "kisnyilasok".
Tulajdonképpen 22 oldalt írtam már tele az elmúlt egy órában ebben a topicban, hogy családi érintettség okán tudom, hogy hogyan működtek a dolgok. Te éltél az első világháború alatt? Ennyi erővel csak arról lehetne véleményünk, csak arra lehetne rálátásunk, amit megéltünk. Erről meg nekem lehet véleményem, és van rálátásom is, mivel a családom közvetlenül érintett volt. Még ha nem is éltem akkor, amikor anyám középiskolába járt. Bármily meglepő.
"Komolyan azt gondolod, hogy törődött azzal bárki is, hogy a Mari néni jár e templomba, vagy hová jár vasárnap délelőtt?"
Komolyan gondolod, hogy az ilyen, álnaív kérdésekkel a múltat végképp el kehet feledtetni? (Igen, törődtek, voltak pártmegbízottak, akik eljártak a vasárnapi misékre, majd jelentették, hogy kik voltak ott. Igen, igen, igen...)
Hol mondtam azt, hogy hazudsz? Elméletileg a katolikus papi "családból" származni nem lehet. A kat. pap legföljebb a család tagja, mint az én nagybátyám aki pap volt.
Hozzá jártunk misére már az 50-es években is. Két bátyám végezte el az egyetemet, az egyket meg ö is eskette. Ami a tény, hogy nem voltunk egy rózsás helyzetben és miséken mindig tudta a nagybátyám, hogy ki a smasszer. A smasszer a 60-as években lassan kikopott a misékröl.
"Nem vitte őket el a mumus. Voltak finomabb megoldások is. Mondjuk nem engedjük a lányodat egyetemre, ha túl sokat ólálkodsz a templom környékén..."
Komolyan azt gondolod, hogy törődött azzal bárki is, hogy a Mari néni jár e templomba, vagy hová jár vasárnap délelőtt? Tutti, hogy nem éltél még azokban az időkben...