2 hete agyalok az üzemanyagcsövek bekötésén, és végül rájöttem, hogy a neten lévő rajzok nagy része hibás. bekötöttem jól, most hidegen melegen pöccre indiul, nem áll le, eddig mindent csinált összevissza . A motor is, és a tankban lévő AC is tökéletes . a csöveknél volt a gond.Néztem, néztem, és azt mondatm magamben, hogy ez így nem LEHET jó . Nem is volt az !!! pedig úgy volt bekötve ahiogy a neten van .....
Melyik fajta AC pompád van a tankban vagy a külső? Mert az sem mindegy meg lehet valaki rosszul szerelt össze valamit de igy ezt megmondani nem igen lehet.
Vettem egy 150-es leot.Az a gondom hogyha teletankolom nem indul vagy ha be indul nem pörög,azt vettem észre fel kapja a vákum csövön a benzint és ugy tud járni közbe a benzincső le van huzva. A vákumpumpa szuszogó alatt van az üzemanyag tökéletesen működik.Pumpát vettem de ugyan az.Tudna valaki segiteni?
Lehet tuningolni jobban fog menni csak a végére nagyon drága lesz igaz olcsó a cuccok csak az a baj h nem csak hengert kell cserélni h tényleg jó legyen.
Üdv: levegő beömlőcső kivanrepedve , feltudomrakni helyette a simson elsö telonak a porvédöjét,? mert a gyári az nagyon húzos . Szere itthondolgozol, vagy idegenbe ? Üdv
Alap helyzetben 950-1000 ohm-ot mérek de ahogy melegszik a víz úgy csökken és olyan forrás pont közelében már csak 100ohm ellenállást mérek, működni működik csak kérdés jó ez az ellenállás tartomány amit mérek.
tuzhely viz labasba es homero es egy multimeter szakadas vizsgalaton. Remelem erted. vagy motor jarat infrahomero es mikor beindul a venti megkell merni a hofokot a huton.
Leo 125, 2002-es -nél,hogy tudom kimérni a vizhőfok jeladó hőgomba működését hogy jó e? Multiméterrel gondoltam csak nem tudom mennyi a megfelelő érték alap helyzetben? Köszi.
Sziasztok az lenne kérdésem,hogy a skoda motortartó szilent be szerelhető e, a gyári helyére egy Aprilia SR150-be mert ezt a bakot már nem gyártják ami ebben van.