Van ott Lillaföred fölött egy pisztrángos. Elviném a fiam oda kajálni valamikor. (Nem a következő 2 hétben, utána.) Esetleg összefuthatnánk a környéken. Te csak hétvégén érsz rá?
Köszi, hogy megírtad! Én is szívesen kinéztem volna, de sajna más családi program volt!:-( Válasz a középsztender miértjére: a középsztender helyettesíti az MP3-nál a bukócsövet, az védi meg esetleges bukásnál a blokkot! Erről B.Pesten homályosítottak fel a MotoItaliában a szerelők. Amúgy nekem is szokott szikrázgatni!;-) A GP 800-on csodálkozok! Jobbnak gondoltam! De legalább most már tudom, és nem veszek olyat!:-)
"Szóval most már érdekelne, milyen ez 500 ccm-vel. A kicsi tetszett, csak harmat gyenge."-------Ezen mondatodat nem igazán értettem, mire írod!
Voltam ma robogófesztiválon a városligetben. Teszteltem ezt-azt, becopyzom amit a robogós fórumba írtam: "Én kipróbáltam az MP3-at: tök jó. Nem venni észre kanyarodás közben, hogy 3 kerekű, simán megcsúszott a hátulja a kanyarban. Zsolti úgy döntögette, hogy leért a középsztendere (amit nem értem, hogy miért kellett rátenni), kerekedett is a szeme a cég képviselőjének, de aztán megszokta. Néha broadside-olt is vele, akkor szikrázott igazán a cucc. A 125 ccm viszont rettentő kevés volt neki, az 50-es Vespa legyorsulná. Kipróbáltam a GP 800-at is: Csalódás. Egy merev, nehezen kezelhető, kényelmetlen nagy dög. Ereje az van, 75 LE, ami kicsit sok is: nagy gázra kipörög a hátsókerék. Ennek megfelelően kockásra is kopott, lehet, hogy ezért fordult olyan esetlenül. Gyakorlatilag egyesíti mindkét fajta rossz tulajdonságát: nehezebben fordul, esetlenebb mint egy robogó, viszont nem elég erős ahhoz, hogy nagymotor legyen. Fos, ahogy Calver mondaná."
Szóval most már érdekelne, milyen ez 500 ccm-vel. A kicsi tetszett, csak harmat gyenge.
Olvastam én is, hogy ott népszerűbbek, mint Olaszországban!:-) Kíváncsi leszek a Harley V2-esére ugyan ilyenben 105 LE-vel, ha minden igaz, már nyáron lehet lesz kapni!
Nézd, túrázni nyilvánvaló, hogy nem ilyennel fog az ember, szerintem nem is nekik tervezték a kitalálói. Azonban aki kényszerből (Pl.munkavégzés, mondjuk a pesti dugóban,télen, esőben) motorozik annak hálás megoldás lehet. A sérülékenységét miben véled felfedezni?
Én egyszer 90km-t mentem egy Pan Europeannal, aminek csak a plexijén keresztül lehetett látni az utat. Rohadtul torzított, nem láttam jól az úthibákat és hamar megfájdult a fejem. Nagyon profi cuccnak kell ennek lenni, és ne karcolódjon és legyen rajta ablaktörlő ahhoz, hogy vállalhassam. Képen praktikus, de a gyakorlatban?
Örülök, hogy benéztél! Eddig velem együtt 4 tulajt sikerült felhajtanom, és már tervezzük a tavaszi találkozót!:-) Dehogy raktam el augusztusban! Még novemberben is hajtottam a vasat kicsit!:-)
Ha ismered a tulajt megtennéd, hogy megkéred, keressen meg, vagy add meg neki a számomat, vagy mutasd meg neki a fórumot, vagy bármit csak felvehessem vele a kapcsolatot!!!
Segítségedet előre is köszönöm!
Nincs mit, magamért is tettem, amit a DL-esekért tettem!:-)
Zalaegerszegen összefutottam eggyel, kissé meg is lepett(váratlanul bukkant elő, amint épp szalomozott a kátyúk között:)) Ismerem a tulajt. nem egy "mai gyerek".
Kissé megijedtem így első látásra, de hozzá lehet szokni a látványhoz.:))
Szeretném megköszönni, amit értünk Dl-esekért tettér!
XXL-es Nolan nyitható sisak befér az első ülés alá, csak tudni kell a módját, sőt hátra is bele tudtam erőltetni, de többször nem volt szívem megtenni szegény bukóval :-)