emlékeztető: a Marketing Centrum népszavazási közvéleménykutatásában 33 % részvételt, 24 % igent és 8 % nemet jelzett előre.
Ez eddig sima félremérés, alfácánság is lehetne, ám a cég egyik vezetője (tulaja?) ezt írja itt az index fórumán: "Nos, az 50 százalék körüli részvételi arányt és a 40% körüli igent tényleg nem tudtam elhinni, és napikig elmélkedtünk a felmérésünk számain a kollégáimmal, és mindig meggyőztük egymást arról hogy ez nem lehet."
Azaz az eredményeik eredetileg jók voltak, csak meghamisították,
Nos, az 50 százalék körüli részvételi arányt és a 40% körüli igent tényleg nem tudtam elhinni, és napikig elmélkedtünk a felmérésünk számain a kollégáimmal, és mindig meggyőztük egymást arról hogy ez nem lehet. Írok amúgy a részletesebb elemzést a dologról, holnap talán be is tudom fejezni. Majd jól elküldöm neked, és kiváncsian fogom várni a véleményedet.
A helyzet azóta annyit változott, hogy a Marketing centrum honlapján nemhogy az bukta/csalás elemzéséről nem találni semmit, de maga a felmérés is eltűnt.