Keresés

Részletes keresés

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.16 0 0 8076

      Kínai, 50-es motorral 400 kilométert? Megpróbáltam!Németh Kornél   1200-embernek teszett a videó......Kalandos ,és poénos.......Gratulálok Kornél.....üdv zs

 

                                                              https://www.youtube.com/watch?v=AhMJbrrk6Nc

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.15 -1 0 8075

Abszolut jó kis kalandmotor, a Kínai changjang tól.....Görögöknél hamarosan kapható,az engedélyezések után. üdv zs.

 

                                 

 

A kínai Changjiang cég nevét az általa CFMOTO motorokkal gyártott oldalkocsis motorkerékpárokról , valamint az Euromotors görögországi képviseletéről ismerheti .

Amit nem tudtunk a Changjiangról, az az, hogy a kínálatában található egy on-off dizájnkacsa is, amely egyértelműen a hasonló Honda CT125 dizájnját utánozza , bizonyos piacokon Hunter Cub néven is ismert. Az X-KUB Adventure 125 még nem szerepel Changjiang kínai weboldalán, és úgy fedeztük fel, ahogy a cég ausztráliai képviselője bejelentette, ahol az új kerékpár az ausztrál piacon való regisztrálásának engedélyezése folyamatban van. még nem rendelkezünk részletes műszaki specifikációkkal.

A Changjiang Australia szerint az X-KUB a becslések szerint 2024 karácsonya körül lesz elérhető az ország piacán.

Ami kevés információnk van az ausztráloktól, az egy 125 köbcentis léghűtéses, négyütemű egyhengeres motorról szól, hagyományos négysebességes kacsafékekkel, első és hátsó tárcsafékekkel, magasra szerelt légbeömlővel és kipufogóval, hogy elkerülje a víz keresztezését, valamint a motort. szoknya és rudak, LED lámpák és digitális kijelző a műszereken.

Ezen kívül az X-KUB felszerelhető egy opcionális három alumínium táskával a modell grafikájával.

Ez a konkrét kacsa a jövőben foglalkoztathat bennünket, mivel gyártója, a Changjiang Görögországban képviselteti magát, és ez a tény különösen érdekes, mivel a hasonló Honda CT125-öt soha nem mutatták be hazánkban, pedig ugyanazt a motort használja, mint a Super Cub C125. .

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.14 0 0 8074

Keeway Vieste 125-lx .....friss típus, a görög piacon már kapható.....Némi PCX beütéssel.üdv zs.

 

https://www.keeway.com/gr-el/products/vieste-125lx

Vanessa11 Creative Commons License 2024.09.13 0 0 8073

Köszönöm

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.11 0 0 8072

Tc László ...Gratulálok az adv-x hez, szerintem jelenleg ez a legjobb ajánlat az általad elképzelt feltételekre.Az ára is elfogadható 42000ft-tól....

Két jet sisak elfér benne, monolock rendszerű, és szuper elképzelés a hálós rögzítés a felső tető szerkezetre.Eddig tartott kitalálni?

                                                              Ha Ráckevén jársz ,ugorj be egy kávéra......üdv zs

                               

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.09 0 0 8071

Tegnap fotóztam a belvárosban,ezt a gyönyörű kis Steyr Puchot.....Vajon a forgalmiban a szín rublikában mi van bejegyezve ?  üdv zs

 

                                                                                               

kopasz szuzukis Creative Commons License 2024.09.09 0 0 8070

Ez az egész robogó sebességmérés tulajdonképp arról szól, hogy valaki kaszálni akart. No, nem a robeszesek büntetésén, hanem az eszközök beszállításán. Közbeszerezve, túlárazva.

Előzmény: gzsolt1969 (8066)
SalomonGirard Creative Commons License 2024.09.07 0 0 8069

A vizeseknél a Piaggió vezet 10000km-s olajcsere intervallummal,és szelep hézag ellenőrzéssel.I-get blokkok a legfejlettebbek a kategóriában.

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.07 0 0 8068

Szépen szétkapnak ,egy Viktoria vickye-t .......40 -perces videót küldeném kelebiai, barátomnak..üdv zs

 

                             

 

                      https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=7MfMOkYgOhA

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.07 0 0 8067

Zseniális videó a GY6 -robogó motorblokk- kenési rendszeréről.....hogyan is működik? üdv zs

 

                                 https://www.youtube.com/watch?v=_FETByskNnE

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.05 0 1 8066

Ismét mérik az ötvenes robogók teljesítményét.számomra azért érdekesek a fotók ,mert látva a felvonultatott műszaki berendezést,és a komoly testületi jelenlétet,azt hinné az ember hogy komoly bűnözőket kaptak el.

 

Számomra luxus a két BMW- 1200 motor /kb 20 -milla/ a három járőr kocsi/35- milla/ A szállító tranzit /9- milla/ és a csoda fékpad kb 10- milla.

 

Nem beszélve a három civil szakember ,és 5 rendőr napi béréről....mind ezt ,némi szabálysértési birság bevételéért?  vicc.

 

Megjegyzem az 51-s főúton száguldozó sóderszállítókat senki nem meri megállítani, és az M0- elkerülő fizető gyorsforgalmi úton is lazán százzal döfnek a kamionok. Holott a kresz 80km/h határt szab meg. Minden ismerősöm aki kamionozik elmondta ,hogy leszabályzáson nyomják ,mindig.

Elnézést ,de ez most kiszakadt belőlem.....50cm3 -45km/h végsebesség ....szerintem egy vicc. De csak sírni tudok rajta. üdv zs

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 8065

           Hogyan működik a mai robogók CVT- ékszíjas váltója.....https://www.youtube.com/watch?v=GwKalCm_5As   üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 8064

              Szakmásított álomok ,azokból az időkből amikor még mertek álmodni a szakik maguknak minimotort.....üdv zs

 

                             Villanyszerelő 1970- Vízvezeték szerelő 1980-Lakatos..2010

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 8063

Őszi nyitó börze az old motors tól.....Szeptember -22 Dunaharaszti - városi piac.üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 8062

Tisztelt Tamás....Benelli leonchino 250 alkatrész árak itt, robbantott ábrákkal ,fotókkal. https://www.motor-x.com/oem/v-leoncino-250-2 üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 8061

                                                                  Szervíz intervallumok: Kényes téma ,és zsebbevágó.....

 

Minden léghűtéses négyütemű robesz, legyen az Japán,Kínai, Taiwani, Olasz......általában 3000km-s olajcsere, 6000km-s szelephézag ell, 12-15000km ékszíj +görgő és vezető csere intervallummal rendelkezi.

 

A vizeseknél a Piaggió vezet 10000km-s olajcsere intervallummal,és szelep hézag ellenőrzéssel.I-get blokkok a legfejlettebbek a kategóriában.

 

A honda pcx például 6000km-s szervíz intervallumot ad meg,  az ékszíj-görgő-csúszka csere ,pont annyi amit fent már leírtam.

 

Egyszerű kiszámolni....évi 10000km -s futásnál a Piaggiót egyszer viszed szervízbe,de akkor zsebbe nyúlós....

 

Esetleg a kymco-t  olcsóbban szervizeled ,de három alkalommal fizetsz kevesebbet. Így pont oda jutsz min a Piaggióval csak lassabban adod ki a pénzt a kezedből.

Remélem lassan tisztul a kép......üdv zs

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 8060

Yamahának is van retro robesze.....Delight 125 névvel....Hasonló paraméterekkel,de kétszer akkora csomagtérrel.....Mivel létezik fehérben is innentől kezdve,már csak ízlés dolga a választás..üdv zs.

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 8059

Szia András...Retró japán robogót ,csak a Suzukinál találtam.Az ára is kedvező ,mivel az indiai piacra gyártották. Megjegyzem ,a világ második legnagyobb motorkerékpár piaca. A pici kerekei miatt ,nagyon alacsony a súlypontja.Sajnos ez az előny a magyar szar utakon viszont komoly hátrány.

 A berúgókar szuper dolog,főleg az őszi hidegebb reggeleken ,nagy segítség.

A burkolat stílusa miatt ,minden karbantartáshoz le kell bontani a teljes felső ,oldalsó burkolatot.

Az akkumulátor elől ,a front pajzs alatt kapott helyet,amit elég macerás levenni.

De legalább acélból van!!! Pont úgy mint az első sárvédő. Csomagtartót a shad,giwi,kappa csoport is tart hozzá. Nagyságrendileg kb-50000ft-ért.....A többit este telefonon......üdv zs.

                                                 

 

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 8058

Végre .....Lesz ismét szuper cub-50  .......Éredemes lenne átvemmi ezt a szabályozást az európai unióban is.üdv zs

 

Amint az 50-es évek eltűnni látszanak Japánban, a Honda a hírek szerint a Super Cub 50 búcsúváltozatát készíti elő, amely bezárja a 66 éves kört.

Az első Duck Honda 1958 -as megjelenése sokkal több volt, mint kereskedelmi siker, mivel a dizájn a kétkerekűek új kategóriáját hozta létre, és az évtizedek során számos gyártó megismételte, miközben maga a Honda egy nagyon fontos mérföldkövet ünnepelt, a gyártást . 100 millió kacsából , már 2017-ben!

A család benjaminja, a Super Cub 50 számára azonban a jövő nem tűnik olyan fényesnek. Ellenkezőleg, minden arra utal, hogy 2025 egyben az utolsó éve lesz a gyártásban, mivel a japán jogszabályok legutóbbi változásai azt írják elő, hogy mostantól a 125 köbcentis kétkerekűek a "mopedek" kategóriába tartoznak , és ezek lesznek azok, amelyekkel közlekedni fognak. a megfelelő engedélyt.

A sors, hogy a gyártók érdeklődésüket oda fordítják, hiszen az egykor erős 50-esek évekre elvesztették lendületüket a japán piacon, és nagyon nehéz lesz új 50 köbcentis modellt fejleszteni. Hiszen a hazai piac mellett a japán gyártóknál és az export résznél a 125 köbcentis hangsúlyozását elsősorban az európai A1-es jogosítványok (amelyek sok országban egyenértékűek az autós jogosítvánnyal), de a valóság a az EU piacaira. ahol az 50-es évek gyakorlatilag eltűntek az osztályozási táblákról.

 

A pletykák arról szólnak, hogy a Honda Super Cub 50 eltörlés előtt áll, 2022 óta, amikor is kiderült, hogy a japán törvényhozás milyen irányba mozdul el, ugyanabban az évben, amikor a Honda elvégezte a modell utolsó kronológiai megújítását .

A Young Machine japán magazin most arról számol be, hogy a 2025-ös japán sorozatban a Honda bemutat egy Last Editiont, mégpedig egy Super Cub 50 Final Editiont, hogy búcsút intsen a 67 éves (2025-ös állapot) futamnak, amelyben az egyetlen különbség a színezésben lesz. , ami valószínűleg tisztelgés lesz az első kacsák színei előtt.

Itt a japánok különféle ötleteket javasolnak, és átszűrik azokat az információik alapján, így egy klasszikus kék Super Cub 50-ről beszélnek, az 1966-os modell színeiben, az első felső vezérműtengellyel, piros nyergével, tamburával és minden mással.

Természetesen ez a digitálisan szerkesztett dizájn a japán magazin legújabb számának borítójának középpontjában áll. A Honda ötvendolláros kacsa mindenesetre természetesen csak a japán piacot érinti, és esélyt sem adnánk, hogy a mi részünkön lássuk.

Forrás: Young Machine

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 8057

17 -év használat , és több tulajdonos ellenére , 51500km után bontatlan blokkal fut a képeken látható

Keeway szuperlight 125. ...üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.31 0 0 8056

8-év használat, 43000km egy keeway cityblade -be, és még bontatlan a léghűtéses motorblokk.....

Ráadásul az olasz piacról származó darab igen egyben van..... A lenti cikkekben erről már írtam.

Tehát, simán elmegy  normális karbantartással ,50000km.t egy kínai blokk is. Főleg a GY6-os.

6

                                            üdv zs .

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.31 0 0 8055

Retró vonalat kihagytam,de örülök ,hogy tetszik ez a szegments is....... Az általad küldött képek alapján jó lehet. De sajnos karbantartást nagyon megdrágítja az idomok állandó levétele. Egy óra lebontás , egy óra visszaépítés. Tehát egy légszűrő cserénél is ki kell fizetni a 25000ft-os óra díjat sajnos.

 

Vagy lecsupaszítva kell elvinni a szervízbe, ami macerás főleg esőben.Felhívnám a figyelmet  a hátsó teleszkópra, sajnos nem előfeszíthető .Így utas szállításnál brutál hintázik a motor hátulja./ 160kg/max terhelés.

A kerék javítása is horor defekt esetén ,a burkolat takarásai miatt. Ez a gond régen is megvolt.

 

Lambretta stb....Csak rajtad múlik hogy az előnyöket ,vagy hátrányokat értékeled fontosabbnak.

                         Alkatrészárak brutál alacsonyak.Talán a kategória legjobbja.....

                                                    köszi a zserbót-Üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 8054

Bocsánat de a nagy kerekű robogókat kihagytam, Azért kiemelném a Kymco által gyártott Agility szériát . Léghűtés ,16- zoll kerekek, nagy csomagtér......Mellesleg 500000ft al- olcsóbb mint a Honda SH -125.  A motor revü 2024-09 számában lehet bővebben olvasni róla.üdv zs

 

Bővebben itt        https://www.moto125.cc/prueba-rueda-alta-kymco-agility-s-125-abs/

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 8053

Tisztelt Dr K. András úr remélem megválaszoltam minden kérdését amit emailban küldött. Ritkán olvasok ilyen kedves ,és őszinte levelet.Remélem hamarosan együtt motorozhatunk.Még az idén.

Külön köszönet az Angliában élő Saras Csabának ,aki rengeteg infóval segítette a CMPO parts -használatát és típus kompatibilitás megértését kódszámok alapján is. Üdvözlettel Zs.

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 8052

Befutó lehet még a klasszikus Gy6 blokkal szerelt Kymco Skytown 125 is. Hiszen nagy plexit,hátsó dobozt , és hatalmas csomagtartót kínál . Aki egyszerű kulcsos , kiforrot blokkos , prémium kidolgozású robeszt keres , megtalálta. Minden karbantartás elvégezhető az idomok megbontása nélkül. Kivéve a szelephézag,és a gyertya cserét. Alkatrész árak, sajnos csak a francia oldalon nézhetőek meg.üdv zs

 

A Honda pcx ellenfelének szánják...üdv zs.

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 8051

Olcsóbb , már már klasszikus léghűtéses típusok közül kiemelkedik a Keeway Fact-x 125 .Megfizethető ,

és egyszerű robogó.Minden extra nélkül . Nálam a befutó , a berúgókar miatt is,és a 116-kg önsúlya kifelyezetten könnyű az ADV -hez képest.A karbantartások elvégezhetőek idom bontás nélkül.

Kivéve a szelephézag,ill a gyertya csere.üdv zs

 

Lássuk a blokkot belűről.

Klasszikus GY6.Videó lent van.

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 8050

Még ismeretlen márka nálunk a --MBP motor--,de hamarosan a Benelli,Fantic,Keeway,Moto Moríni,márkák stb... közé emelkedik fel.

 

Első városi robeszük is, megcélozza a felső kategóriát. Tele van extra szolgáltatással,és hatalmas két sisakos csomagtartóval.

 

Blokk azonos az ADV vel. A Piaggio Medley ellenfelének készült.

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 8049

Szerintem jelenleg a kapható Kínai típusok közül az adv -k a legattraktívabbak.Önnek a jogosítványához a 125cm3 a megfelelő.

A legfontosabb ,hogy idom bontás nélkül elvégezhetőek a legfontosabb karbantartási  feladatok.Kivétel a szelephézag ellenőrzése+ gyertya csere.

 

 

Lássuk a blokkot belűről:A képeken látható,hogy modern euró 5+ motorblokk.Igényes megoldásokkal.Papír,és GY6 -os szita szűrővel + aktív szenes egr szeleppel. Szinte minden futómű alaktrész tűgörgős csapágyazású....Szóval, adnak teknikát ,cserébe a magas árért. 

Tartósság terén kb-70000km-re tervezik a motort ,blokk bontás nélkül. /CMPO -infó Anglia/ Ezért is vállalnak 5 -év garanciát rá.

Dobozolhatóság ,szerintem a párját ritkítja.

https://www.shad.es/en/for-your-motorbike/?brand=KEEWAY&models%5B%5D=VIESTE+XDV+300

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.26 0 0 8048

Egy gyönyörű replika ,  emlékül a 1984 -es Z50R  minimotornak.....Persze egyedi megrendelés alapján készült Thai földön...üdv zs

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2024.08.26 0 0 8047

Mi is az a GY6 -robogo blokk,érdekel a felépítése , akkor nézd meg ezt a videót......igaz csak 50cm3 .... minden tiszta lesz.  üdv zs.

 

                                                                 https://www.youtube.com/watch?v=24evg5nWlHU

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!