Semmikèpp sem normális a rángatás, de sajnos felelősen nem tudok távgyógyítani. Az alapokat megnèztèk, innen már szisztematikus hibakeresès jön. Helyileg merre laksz?
Mégvalami. Gyertyák, üzemanyagszűrő,levegőszűrő cserélve. Üzemanyagnyomás rendben. Elvittem a K Zsolthoz, állítólag nagyon vágja a triumphokat de nem lett szerencsém. Valamiket beállított és szerinte ez a menetközbeni rángatás normális mert ennek a motornak fordulat kell hogy jól működjön. Azért szerintem ez a rángatás, stb kicsit sem normális.?
Sziasztok. Triumph sprint 955i rs 2002-es moci tulaja vagyok. Ha tud valaki, kérem segítsen. A problémám a következő:motor indítás után ha gázt adok fullad. Kbfél perc járatás után normalizálódik a helyzet, innentől már veszi a gázt. Ezt hidegen és melegen is produkálja sajnos. A második probléma, menet közben gyorsításkor 2500-3000ford elhagyásáig dinamikus gázadásra erősen rángat, dadog. Triumph szervíz javaslatára cseréltem hűtőközeg jeladót, annyiban változott a helyzet hogy most alapjáraton inditás után a hirtelen gázadásra már nem fullad, de a lassúra még mindig. Előre is köszönöm ha van valakinek valami ötlete.
Szia! A volt motorom azt hiszem pont eladó. Hódmezővásárhelyen árulják, ha gondolod keress rá. Kék színű. Csúszási sérülése volt, de szépen megjavították.
Idén februárban elvittem olajcserére, és áttvizsgálásra,
a Triumph Budapestbe. Kicserélték az olajat és a szűrőket,
valamint ránézettem a szelep hézagra, mert furcsa hangja
volt. Minden rendben volt, majd egy júniusi Mátrai túra során
iszonyat kerepelésbe kezdett a motor. Ezután megint bevittem,
és kértem, hogy csináljanak vele valamit. Szétszedték és kiderült,
hogy mindegyik szelep hézag a szélső határértéken volt. Rendeltek hozzá alkatrészt, és megcsinálták. Mikor elhoztam rosszabb hangja volt, mint amikor bevittem, és egy halom pénzt otthagytam, de a Krisztián azt mondta, hogy ez ilyen szokjam meg! Mentem vele 2 napot, de nem bírom hallgatni. A neten találtam, hogy a Karácsonyi Zsolt foglalkozik még Triumphal. Mi véleményetek róla, rá bízhatom a gépet, meg tudja csinálni? Mi a véleményetek a motorról, milyen hibái vannak, mire kell figyelni? Szívesen beszélnék olyannal, akinek régebb óta van ilyen vagy hasonló gépe! Előre is köszönöm, Bálint.
Sziasztok, Veszettül beleszerettem a 800-as kis tigrisbe. A szokott dolgokon felül ( lánc, féktárcsa,stb...) mire kell odafigyelnem? Van gyenge pontja a típusnak?? :-)
Segítséget szeretnék kérni tőletek, triumph speed 955i nagyon hangosan csörög a motor check lámpa ég!!! Vagy esetleg Fegyvernek környékén valaki jó motor szerelőt tud nekem ajánlani. Köszönöm mindenkinek a bizalmát...
Sziasztok.. Valaki tudna segíteni triumph tt600hoz ha ért valaki írna egy telefonszámot hogy jobban kifejthessem a motornak a hibáját. Hátha tudna segíteni valaki.
Ezek klasszak, gratulálok :) A Tuono előtt egy Speed Triple-öm volt. Valahogy számomra a leguniverzálisabban jó márka a Triumph. Minden kategóriába egy különlegességük van. A 3hengerességet, meg a retro vonalukat imádom, főleg a Bobber-Scrambler-Caferacer vonalat. Mostani váltásnál viszont nem a Felfedezőt választottam, hanem a bajor Kalandort. Viszont ha meg kell nevezni egy márkát, akkor a Triumph az általános kedvencem. A Speeden minden km vigyorgással telt, és minden motoron azt a féket keresem azóta is. És azt a (vissza)durrogást, amit az csinált a Mivv kipufogóval, meg Healtech gyorsváltóval.
De még nem lettem végleg Triumphos, csak probálgatom egy darabig. Meg van még az NC, pár hét/hónap múlva eladom valamelyiket, majd érezni fogom melyiket. :)
Sziasztok! A következő problémám adódott az RS 955 i ( 2002) motoromnál. Utólagos 12 V-os kimenet van a gépen, és egy túra alkalmával amint rátettem a teló töltőjét a km-óra elszállt. Nem mutatja a sebességet és a km állást ( nem mintha ez nagy probléma lenne...). Az óra, és a többi digitális funkció él...Elsőre természetesen biztosítékra gyanakodtam, de tüzetesen átnéztem az összeset, és nem volt hibás közte. A másik tippem a jeladó lenne...havalaki már szaladt bele hasonló problémába, és megtalálta a megoldást nagyon megköszönném, ha megosztaná a tapasztalatait. Üdvözlettel!
Szia, igen lehet. A vezetőülés rögzítő konzolt (az ülés alján) tudod közelebb, ill távolabb állítani az üléstől. Három opció van, specifikáció szerint 840-860mm-ig állítható.
üdv. szeretnék venni egy Tiger 955i motort. amit próbáltam arról csak lábujjhegyen ért le a lábam. valahol hallottam, hogy lehet állítani az ülés magasságot. meg tudja mondani valaki hogy hol kell? és mi a minimum magasság? Én 174cm vagyok rövid lábakkal. a mostani mocimon 80cm a száraz ülés magasság. itt teli talppal lent van a lábam.