Keresés

Részletes keresés

Or Kán Creative Commons License 2007.11.27 0 0 58
Persze nyilván figyelembe kell venni a káposztafélék családján belüli genetikai különbségeket.
Előzmény: vili, a véreb (43)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 57
Én csak azt nem tudom, hogy mi a fenéből fogja a vételárat az ÖBB kifizetni? :)
Előzmény: Or Kán (-)
Sign Creative Commons License 2007.11.27 0 0 56
Szavazz ellenük.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 55

az még nagyobb baj, hogy a gyurcsányi banda minden erejével azon dolgozik, hogy megszűnjön a középosztály

min anyagilag, mind szellemileg

egy agyatlan csóró massza létrehozása a céljük, hogy vígan uralkodhasson a messiás

Előzmény: Or Kán (-)
mac.m Creative Commons License 2007.11.27 0 0 54
2015-re 7 óra 10 percre csökken a menetidő a francia és a magyar főváros között.

Ebből gondolom, 2 óra 10 perc lesz az út a hazai szakaszon. Ebből is látszik, milyen nagy ország vagyunk.
Előzmény: humanista böllér (48)
b.viridis Creative Commons License 2007.11.27 0 0 53
Deutsche Bahn. Ajánlom szíves tanulmányozásra.

Na, meg is adtad a választ.
Az állami tulajdon jó tulajdon, ha egy olyan államban van, ahol van kultúrája a közvagyonnal való bánásnak.
Nálunk van?
Tudtak valamit kezdeni a mávval az elmúlt 17 évben?
De legalább ötlet van rá, hogy mi a szarra is való a vasút?
Én nem úgy látom.
Hát akkor hadd vigyék!
Ez a cselédsor meg természetes velejáró, na és? Úgy látszik, hogy bizonyos folyamatokon végig kell menni. Leszünk cselédek, legalább seggberúgások által fenyegettetve megtanuljuk hogy kell viselkedni, dolgozni, pógári jómodor, mijafasz. Osztán ha megértünk rá, csinálunk forradalmat. Jobb helyeken ezen már túl vannak kétszáz éve, de hát istenem, későn érő a gyerök...
Előzmény: Or Kán (33)
humanista böllér Creative Commons License 2007.11.27 0 0 52
Fletó kispályás kupec.
Előzmény: Or Kán (51)
Or Kán Creative Commons License 2007.11.27 0 0 51
Tízmilliárd euró egy vonalra?! Ennek most a huszadáért adták el az egész teherszállítási üzletágat...
Előzmény: humanista böllér (48)
humanista böllér Creative Commons License 2007.11.27 0 0 50
Pozsony nem világváros.
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 49
Nem Párizs-Pozsony?
Vagy az másik, aminek az egyik vége Pozsony?
Előzmény: humanista böllér (48)
humanista böllér Creative Commons License 2007.11.27 0 0 48
Tízmilliárd eurós beruházással nagysebességű vonatok közlekedésére alkalmassá alakítják a Párizs-Budapest vasútvonalat - írja hétfői számában a Világgazdaság. Az EU prioritásai közé a múlt héten bekerült fejlesztés révén 2015-re 7 óra 10 percre csökken a menetidő a francia és a magyar főváros között.

Előzmény: humanista böllér (47)
humanista böllér Creative Commons License 2007.11.27 0 0 47
vasútforradalom Európában

Száz vasútat, ezeret! Csináljatok, csináljatok! Hadd fussák be a világot, Mint a testet az erek. Ezek a föld erei, Bennök árad a müveltség, Ezek által ömlenek szét Az életnek nedvei. Miért nem csináltatok Eddig is már?… vas hiányzott? Törjetek szét minden láncot, Majd lesz elég vasatok.
Előzmény: mac.m (42)
zsolti05 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 46
:))))))))))))))
Előzmény: Törölt nick (44)
ppp_petike Creative Commons License 2007.11.27 0 0 45
az állam is tud jó gazda lenni – ha akar.

De a drága választópolgárok ezt nem akarják, hiszen rendre olyanokat szavaznak meg uraiknak, akik rossz gazdák. A hatalom a népé, tessék neki örülni ...
Előzmény: mac.m (42)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 44


..most hllom a híreket....kimentem az előszobába /ott van egy nagy tükör - és

körbenéztem magam...és két lehetőség van:


..- a cseléddé válás nem látszik meg az emberen..


..- vagy má régóta cselédek vagyunk és azért nem látszik változás??


..ps: pedig eddig milyen felemelő boldogsáérzés volt tudni: a mávcargó a MIENK!

...nem baj ..majd jön SZERETETT MINISZTERELNÖK URUNK és seperc alatt

visszacsinálja a dolgot ezekkel a kurafi labancokkal. / ugyis nagy gyakorlata

van az osztrák vircsaft végetvetésében /..mint az eüt!!!!

...reszkedhettek libcsikomcsik:(((((((((((

.
vili, a véreb Creative Commons License 2007.11.27 0 0 43
a magyar álomvasutak és a dojcsebán majdnem ugynanaz a káposzta. :)
Előzmény: Or Kán (33)
mac.m Creative Commons License 2007.11.27 0 0 42
http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=134469

 

Új vasútforradalom Európában

Európa legfejlettebb országaiban a döntéshozóknak nem sok kétségük van afelől, hogy a jövő a vasúté. Mi több, az állami vasutaké. Németországban például éppen a Deutsche Bahn (DB), azaz az államvasutak lokomotívjai húzzák az egész európai vasúti előrehaladást. Annyira, hogy a jelenséget sok szakember vasúti forradalomnak minősíti.

Európában fellendülőben a vonatozás, reneszánszát éli a vasúti személy- és teherszállítás, és régen nem tapasztalt méreteket ölt a vasútfejlesztés.

A német államvasutak – amely valaha veszteséges volt – ma már nemcsak világszínvonalúvá fejlődött, hanem teherszállításának köszönhetően harmincszázalékos nyereséggel is dicsekedhet.

A DB vezérigazgatója, Hartmut Mehdorn – akinek éppen a múlt hónapban hosszabbították meg a szerződését újabb három évre – hallani sem akar a vasút teljes, de még részleges privatizációjáról sem. Folyvást szeme előtt lebeg ugyanis a britek – szerinte alapvetően téves – részleges vasút-privatizálása (amelynek során külön magánosították a sínrendszereket, s így az egész rendszer összeomlott, majd újból államosítani kellett). Mehdorn hitvallása szerint az állam is tud jó gazda lenni – ha akar.

Előzmény: Or Kán (33)
humanista böllér Creative Commons License 2007.11.27 0 0 41
Bíztam benned.
Előzmény: Derek (40)
Derek Creative Commons License 2007.11.27 0 0 40
En MO-on mindig vasuton utazok Szeged Nagykanizsa kozott ,rajtam nem mulik.
Előzmény: humanista böllér (34)
Derek Creative Commons License 2007.11.27 0 0 39
Ja persze te ismered annak penzugyi helyzetet ,mennyi a belso penzatmozgatas es allami dotacio
Előzmény: Or Kán (33)
lms Creative Commons License 2007.11.27 0 0 38
ennél praktikusabb, ha az externális költségeket/hasznokat is megjelenítése a könyvelésben.
Előzmény: Or Kán (33)
humanista böllér Creative Commons License 2007.11.27 0 0 37

előásom drága dédnagyanyám leánykori cselédkönyvét is. :)

 

 

 

Olvass hozzá cselédtörvényt és röhögcsélj is.

Előzmény: ppp_petike (32)
vili, a véreb Creative Commons License 2007.11.27 0 0 36
hát a máv sokkal szarabb már nem igazán lehet.
Előzmény: KukacAV (27)
Or Kán Creative Commons License 2007.11.27 0 0 35

Legalább ti nem süllyedtek cselédsorba.

 

Előzmény: ppp_petike (32)
humanista böllér Creative Commons License 2007.11.27 0 0 34
Amerikából hoznak majd utasokat.
Előzmény: Derek (31)
Or Kán Creative Commons License 2007.11.27 0 0 33

"Nekem mugy halovany fogalmam nincs hogyan lehet barmifele omegkozlekedest nyeresegesse tenni"

 

Deutsche Bahn. Ajánlom szíves tanulmányozásra.

Előzmény: Derek (22)
ppp_petike Creative Commons License 2007.11.27 0 0 32
Cselédekké válunk a saját hazánkban.

Nemzethalál.
Asszem megyek és előásom drága dédnagyanyám leánykori cselédkönyvét is. :)
Előzmény: Or Kán (-)
Derek Creative Commons License 2007.11.27 0 0 31
A mellekvonalakon eddig sem voltak ,csak elvetve
Előzmény: humanista böllér (26)
zsolti05 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 30

és hol van az a jó kis tárcsás telefon, meg a Postán évekig várakozás az ikervonalra.

 

A sok rohadék mobilszolgáltató felbukkanása óta több, mint tízmillió készüléket adtak el

vibor Creative Commons License 2007.11.27 0 0 29
Hianyt potlo egy topic, szo se rola....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!