Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Már nem tudnak Knorrozni a Transman Mercedes-ei, hogy egy hétig BKV-s Volvo-k voltak a 33-as jelzésű viszonylaton?
Azt meg minden épp elméjű tudta, hogy a 178-as jelzésű viszonylat alkalmatlan az első ajtózásra! A Dávidka szerint ha ez vidéken működik, akkor Budapesten mitől ne menne!? Nem kommentálnám!
Azt hittem, hogy már befejeződtek a vázfelújítások, de tegnap a 11-31-et bekeretezett azonosítokkal láttam. Meglepődtem.
A 11-77 viszont nem igazán sikerült, tegnap is, és ma is félreállt. Erősebben kéne rányomni azt a pecsétet a műszaki könyvbe, akkor hátha erősebben fejti ki gyógyító hatását.
Ha jól emlékszem állítólag az off VT-s új Citarokban van valami májer mérőberendezés. Hogy mindben-e, arra nem emlékszem, de egy elkapott beszélgetésből van az infó a Hősök teréről. (BKK-sok lehettek)
Idegroggyant, aberált banda. Ezzel akarták megmutatni, hogy ők igenis dolgozni járnak be.
A buszok "dávidkék" színezését hagyjuk, mert ahogy hallottam, 2 millió forint/db. áron csinálják és ebben nincs benne a lemezmunka. Egy karosszéria barátom ezt kihozná (Pl. egy Ik.280-ast) 800 ezer forintból is, beleértve a lemezmunkát. Ez megint nem szól másról, csak, hogy valakinek kitömjék a zsebét.
Igen, de a 148-ast a 30-as csoport fogja adni, amibe ugyan úgy mint régén, kirívó esetekben (pl. kezdetben táblahiány, mint a 151-nél) nem lesznek arculatosok a 30-as 3 db tartalékját leszámítva.
Az aztán egy kabaré, hogy a 7E miért áll meg a Tisza István téren és miért nem áll meg az Apolló utcánál, de a 107E nem áll meg a Tisza István téren, de megáll az Apolló utcánál.
kb. ugyanazok a kocsik fognak járni a Rákóczin, mint most, csak jönnek a C2-k. A trolis gyrosok helyzete lesz érdekes, mehetnek Csepelre is, hétköznap is.
Egyben válaszolnék Mindenkinek az állomány listához:
A 17-30-ról és a 17-59-ről tudtam, de azok már selejtek, szándékosan nem írtam. A 17-80-at én is írtam, viszont mosollyal töltött el a 19-74, mert szép emlékek kötnek hozzá. DE hova lett a 19-95? Én még emlékszem a 17-63-ra is, vagy Óbuda is adta a 139-es és a 139A jelzésű viszonylatot?
Ha a rövid idő is játszik, akkor még tudok párat fejből. Amik biztosan voltak nálunk hosszabb-rövidebb ideig: 17-01, 17-12, 17-15, 17-20, 17-25, 17-42, 17-47, 17-55, 17-57, 17-59, 17-64, 17-90, 18-05, 18-38, 18-53, plusz még az ex tétény ezüstök (784, 811, 819, 830, 839). Knorrozások, egyebek alkalmával is volt még itt biztos 1-2 másik 17,18-XX. Topictárs oldalán erről is vannak fent adatok, ha van kedve valakinek átnyálazni.