Egy történetet akarok megosztani, hogy más ne járjon így: egy bizonyos egri illetőségű M. Péter BMW specialista, "tuningmester", versenyautó, rally-autó felkészítő "javította" az autómat. Valójában szinte semmit nem csinált rajta, de majdnem 1 millió Ft-ot kért el. Amiket pl. állított: két ajtókárpit le-föl szerelés 48000Ft (nem elírás). Eleje, lámpák szét-össze: 10000Ft Nem tudom miért volt rá szükség, mert lámpapolírról ugyan volt szó mattulás miatt, de az nem lett megcsinálva.
Tetőn alig látható két pici horpadás javítása: 47000Ft. Ezt kértem, de ha tudom, hogy aranyárban méri, akkor nem kérem. Tetőkárpit le+fölrakása: 22000Ft. Szükségtelen volt, miután azt mondta, hogy mégsem kinyomva, hanem vákuumos módszerrel történt a javítása a tetőn lévő két kis horpadásnak
Hogy csak néhány dolgot említsek. Mindemellett volt egy csomó munka amit nem is kértem, hogy csináljon meg, és mellesleg meg se csinálta csak azt állította, persze én utána senki sem javasolta, hogy bírósághoz forduljak a hosszadalmas, bonyolult, nehezen bizonyítható, költséges (amit utólag kap vissza az ember, de a nehéz bizonyíthatóság miatt még kétséges kimenetelű is) procedúra miatt. Arról nem is beszélve, hogy megkértem, hogy hozzon be Ausztriából, vagy Németországból nekem BMW-t, de hozott egy magyar rendszámos, állítása szerint Bécsi autót, mert magyar a tulaj, de ott dolgozik. Furcsálltam már azt is, hogy milyen hamar hazaért vele, de nyilván megbíztam benne. Kiderült, hogy Pestről hozta, utána ennek a javításáról szól a hozzászólásom eleje... Tudnék mesélni bőven, de csak annyit tudok mesélni, hogy vigyázzon mindenki a pénztárcájára, nekem ez egy milliómba került. Szóval ne bízzatok így meg senkiben, mint én tettem, nekem ajánlották az illetőt, aztán kiderült, hogy aki ajánlotta az sem ismerte :/ És még lehetne sokat mesélni a történetről, de remélem ezt senki se fogja megtapasztalni. Ugyan ez az autó nem dízel volt, de akár azzal is történhetett volna.
udv azt szeretnek kerdezni lehet hogy hulyen hagzodik e39 25 tds rol lene szo komplet motort szeretnek cserelni es ahoz a motor ami volt komjuter az keleni fog hoza adagolo miat vagy jo ami bene van nekem jelenleg koszonom segicseget
Ki kelett kössem az anyós felőli légzsákot és vissza szerelés után világít az airbag lámpa. Ezt én kézzel ki tudom törölni a memoriából. Gondolok itt pinout ra 20tűs.
Elég jó anyag van a youtube-n. Ha jó és megfelelő szerszámaid vannak, és van érzéked hozzá, nincs nagy vész. Na meg egy jó segítség. Elég nehéz az a váltó. Én a szíjtárcsát egy 18 tds-ét raktam fel.
Helló, köszi a tippet. Már csak januárban fogok neki látni. Vettem főtengely szíjtárcsát is. Lehet magam csinálnám a kettős tömegű lendkerék kicserélését aknából, mennyire cumi egyedül megcsinálni?
Az a fejlemény hogy meg el volt törve a jeladó kábele. Megcsináltam most biztos jó de a hiba ugyanúgy fennáll.. Dadog kéken füstöl és nincs fordulatszámmérő és világít a befecskendező ikon. Lehetőség hogy eltárolta a hibát az ECU és ki kéne törölni?
Sziasztok olyan embert keresnék aki tud abban segíteni hogy a 318tds motorterében melyik csatlakozó hova megy esetleg kábel szín alapján. Az a tünet hogy ma került vissza a motor és nem mozdult a fordulatszám mutatóm de már járt a motor. Nem tudom a 25tds-ben ugyanúgy van-e a szín elosztás. Azt sem tudom hogy ha esetleg rossz csatlakozót dugtam a főtengely jeladóra attól be tud-e indulni. Van ismerettségi körne e34 25tds de úgy gondolom annál eltérőek lehetnek a színek.
Szerintem csak az ékszíjad laza, kétféleképpen lehet feltenni, az egyikben mindig laza lesz. Univerzális szerviz sokmindent elmúlaszt már ezeknél. (Nagyfalat már nekik)
Kuplungcsere előtt is megvolt ez a hang, csak ha kinyomom a kuplungot akkor csinálja ezt. S a hang a hengerfej felől jön most így jobban meghallgatva. A mail címem: antiradocz033@gmail.com
Akkor hallod amikor benyomod a kuplungot? Máskor nem? Mert akkor valami kuplunghoz kapcsolodó Pl: kinyomó csapágy . A szíjfeszítő az tud okozni érdekes hangokat, de nézd meg a szíjfeszítő görgőt is mert szeret eltörni a tartója amikor megfeszítik hogy levegyék a szíjat. Én vissza vinném amúgy átnézetném mert lehet hogy valamit nem jól raktak vissza lehet egy egy szerű lemez is ami a zajt adja, föleg ha előtte nem hallottad. Ha érdekel tudok adni szerelési leírásokat, csak kell egy gmailos ímél cím.
Sajnos nekem már nincs Tds-em, de még mindig nézem őket.
Adott egy 1996.10- havi 525tds. Frissen cserélt kuplung s, szijak. A jelenség az, hogy éppen 2-3 centit benyomást a kuplungot és a hengerfej felől zajt hallok láncos vagy csapágyas (golyós) verődést. Esetleg táplálkozott már vmi hasonló hiba jelenséggel? Vissza nem viszem a szervizbe mert a szíj feszítő patront baxtak kicserélni hiába ott volt az új alkatrész.
Tud valaki olyan embert Budapesten, aki le tudja légteleníteni, illetve műszerrel beállítani az előtöltést?
Az alany egy 96-os jeladós E34 TDS. Amikor megvettem, teljesen rossz értékei voltak (a vezérlés is el volt rakva). Ez meg lett csinálva, szépen beállítva, remekül működött, jól indult hidegen, melegen. De pár száz km után újból elkezdte a melegen nehezen indulást, az utolsó útján teljesen elfogyott az ereje felül, aztán le is állt, azóta nem indul. A gázolaj szűrő volt az első gyanúm, kicseréltem, de nem javult meg. Vagy levegős maradt, vagy más volt a hiba, ennek eldöntéséhez kéne egy hozzáértő valaki.
Olvastam a rángatós problémádat, az enyém is elkezdte nem olyan rég. Azóta hdk fedél cserélve, adagóló be lett állítva jobb lett, de rángatás megmaradt. Porlasztókat cseréltünk, jeladóst is azóta ritkábban, de ugyanúgy rángat, és inkább meleg időbe, főleg ha a klíma is megy, - akkor inkább. Télen egyáltalán nem csinálta ezt. A légtömegmérőt szeretném most megpróbálni, de olvasom, hogy kicseréltetek mindenféle jeladót stb. és megmaradt a probléma. Olvastam régebbről egy beszélgetést, ott nagyon hasonló hibáról volt szó, - mh8282 elérhető még esetleg valaki nemtudja? Érdekelne, hogy megoldodótt-e a probléma és ha igen akkor mi volt a ludas?
Szeretnék, illetve szükségem lenne egy alkatrészre. Mégpedig ami az üzemanyagszűrőháztól megy az adagolóhoz üzemanyag cső, az a kunkori. Nekem elrehült és eltört. Esetleg bontott, igazából új érdekelne de nem igazán találok.
Gondoltam ide már csak olyanok írogatnak, akiknek igazán szép megkímélt E34-ük van, és adok egyet ingyen. Ennek tudatában lehet neked kellene hozni nekem. :) (Nekem jó a most rendelhető is.)
Közben túrtam a netet, mert emiatt szétszedve áll most a verda, és sürgős volt... találtam is egyet, ha igaz, hétfőn postázzák is - úgyhogy remélem, tárgytalan lett :)) Csongrád megyei vagyok.
Igazából 97-es Opel Omega, de az jóval ritkább... ezért kerestem itt. Nem tudom pontosan, a BMW anno hogy számozta ezeket, lehet, hogy ezt a motort már 525-nek hívták - azt tudom, hogy mikor odaadták az Opelnek, akkor ők már valamivel újabbat használtak :)
Ez is elektromos adagolós, hdk vagy mi, nem potis, és papír szerint 130 LE verzió.