Hozzá szeretném fűzni, hogy ennek ellenére 2008-ban ismét vettem egy ZZR1400 ast ami fel is volt spécizve 190 le keréken ez olyan önbizalmat adott ami rögtön versenyzésre késztetett! Az utakon én voltam a király mondhatnám kissé nagyarcunak tünve :) vertem mindent és mindenkit még a legendás Busákat is. A késöbbiek folyamán indultam egy gyorsulási versenyen ahol igen csak be néztem a dolgokat mert csak a 3.-helyezéshez volt elég a lóerőm és a tudásom :) Az első egy 2005 vagy 2006-os Busa volt a második pedig egy 2008-as Busa. 2010-be 18000 km-nél a zizim megadta magát a váltó 2.-fokozata szétment meg javíttattam és el is adtam. Jelenleg Busám van és semmi baja pedig 32000 ezret tekertem bele.
Nekem volt de soha tobbet nem vennék zx14-et többet költöttem rá mint a csajomra. 4-5-7 ezres fordulaton megtorpant amit csak ideiglenesen tudtak orvosolni a szervíz nagyai is. 18000 km-nél szét ment a váltó 2-es fokozata stb. Nekem nem vált be.
Üdv Mindenkinek! 2 éve boldog tulaja vagyok egy 2006-os évjáratú ZX14-nek. Minden paraméterében megfelel számomra, túrázáshoz, gyors csapatáshoz is kiváló társ. Érdekes, hogy ez alatt az idő alatt, mintegy 12000km megtétele után csak egy alkalommal találkoztam ezzel a tipussal országúton. Hasonló USA-beli ZX14-est használó motorostársak véleményére lennék kiváncsi a vassal kapcsolatban! Széles utat Mindenkinek! :)
Az MRA oldalon van egy kis kavarodás, nem za a plexi van felrakva, ami a megnevezés. Szóval a kép a racing plexiről van, de a túra plexi meghatározásnál szerepel.
szia lattam keresel embetr akkinek zzr je van nekkem az van csak az amerikai valtozat nem sokban kulombozik csak a neve zx14 mar masfel eve van meg nagyon szeretem meg a barat nom is szereti tavaj megjartuk london tol horvatokig es magyarorszagra es visza londonba mert mi itt elunk en is keresek embert akinek van tapasztalata ezzel a motoral kapcsolatba nelem kek szinu n2008 as model a tied?
Na ezt jó hallani, mivel egyenlőre még nem találtam a neten megoldást a dobozokra.
egy bizonyos szint után szerintem már nem a motoron hanem a motoroson mulik hogy miként megy alatta a masina. nem arra szoktam mondani hogy valaki kimitirizott egy motort, hogy egyenesben koppanásig tudja huzni a gázt.
ennek ellenére szeretem ho olyan teljesitmény csühüg alattam hogy egy 7 es BMW ne toljon le az utról.
Aztán a CB 1300 S , amit azóta is visszasíro, annyira kényelmes és praktikus volt...
Aztán rámjött a cserélhetnék, de már csak a szemem kívánta. És akkor az XX, a Hayabusa és e között morfondíroztam...
És végül is ez lett. Akkor 2006 végén ez volt a három közül a "legmodernebb"... Persze azóta már mindegyiket frissítették (mondjuk azóta nem nézegettem már a paramétereket), de
Doboz van hátsó is, oldalsók is. Gyári is létezik, meg Givi is.
Nekem magasított "racing" plexi van fenn, ami azért komolyan véd akkor is, ha nem akarsz görnyedten ülni.
Hétvégén lesz a Kawa Expo vagy mifene, első ilen vásári összezördülés.
A Kawa sokat viszi a népeit a Hungaroringre, yaranta 3-4 alkalom is van, hogy lehet körbe körbe motorozni. Kipróbáltam, nekem rövidek az egenesek... :)
A honda XX sem egy guruló fotel mégis jó vele hosszabb utakra menni. Azt hiszem hogy meg kell próbálnom hogy milyen élményt nyujt, mielőtt ténylegesen döntök. A GTR t még nem találom stilusomnak. ( korai lenne )
Esetleg turadobozokról, ami hozzá való lehet arról tudsz e valamit??
Hopp, egy hozzászóló! Látszik, hogy már én is lemondtam erről a fórumról.
Szóval.
Túrázás... Nem tudom, szerintem ez a motor nem kimondottan túrázásra való. Bővebben? Eléggé előre kell dőlni, mintha szupersport gépen ülnél. Ettől az utasnak két lehetősége marad. Vagy rádfekszik (ez sem utolsó szempont) vagy felülve marad és dacol a széllel.
Sajnos (?) a motor elég gyors is... Ami azt jelenti, hogy inkább szereti az autópályát, a gyors utakat, mint a kanyarvadászatot. Az előbbi lett tervezve, az utóbbi is teljesíti, de nem érzi jól magát rajta...
Nyáron naponta a Városba járok be vele egy környező településről és ez nem okoz neki gondot. Kicsit szélesek a tükrök, de teljesen jól veszi szegény a felezővonalon a közlekedést. Ahol az előttem motorozó elfér, ott én is elmegyek vele.
Nemhiába az USA-ben Ninja ZX 14-nek árulják, valóban inkább az a kategória.
De egy percig sem bántam meg, hogy megvettem.
Le van ültetve elől-hátul, meg van pöckölve (gyárilag 1-2 -ben nem adja le a 190LE-t, de lehet segíteni rajta), riaszó került bele és sportkipuff meg egyéb apróságok.