A Biblia Szól Gyülekezet (történelmi hitelveken alapuló keresztény gyülekezet) prédikációi, evangélizációi. A gyülekezet egy Jézus-központú keresztyén, felekezetközi világméretű szolgálat része. Folyamatosan táplálja azt a látást, hogy megtaláljuk az elveszetteket a közvetlen közelünkben és az egész világon, ahogy azt Jézus tanítja a Mt. 28:19-20 és ApCsel 1:8-ban. Hisszük, hogy Isten szentháromság. A topik nem csupán prédikációk gyüjteménye, hanem teret enged jóízű, békés beszélgetéseknek is a hívők között. Nagyon boldog vagyok, hogy Isten munkálkodhat a szívemben és a ti szívetekben az Ő szeretete által. Nála vannak az örök élet beszédei! Tanulmányozzuk behatóan az Ő Igéjét!
Isten áldjon mindenkit!
Katolikus Egyház szakmai véleménye következik az egyik hozzászóló kérdésére válaszolva:
Újra és újra azt állítja, hogy a zsidók nemzeti Istenüktől, a kegyetlen Jehovától azt a parancsot kapták, hogy irtsanak ki mindenkit, aki nem az ószövetség szerint való. A könyv 206. oldalán, de máshol is, ennek az állításnak bizonyítására a Teremtés könyvéből idéz egy mondatot: A körülmetéletlen férfi pedig, aki körül nem metélteti az ő férfi testének bőrét, az ilyen lélek kivágatik az ő népe közül, mert felbontotta az én szövetségemet (17,14). Csakhogy ez a mondat nem bizonyítja Badiny tételét; nem is azt jelenti, amit ő kiolvas belőle. Elsősorban a kivágatik nem azt jelenti, hogy meg kell ölni, hanem azt, hogy ki kell a népből taszítani. Másrészt ez a törvény nem arra ad utasítást, hogy a zsidók hogyan bánjanak a nem zsidókkal (azokat nem taszíthatnák ki maguk közül, hiszen nem is tartoznak közébük; azokról nem lehetne azt mondani, hogy felbontották a Jahvével kötött szövetséget). Egészen nyilvánvaló, hogy a Törvény szerint azt az Ábrahám véréből való férfit kell így megbüntetni, aki bár zsidónak született nem vállalja a körülmetélést.
Azt meg éppen tréfának vélem, hogy a szag szó Badiny szerint fejet jelenthetett. Talán csak nem a fejétől bűzlik a hal közmondásra gondol?
Badiny Jós mindenáron azt szeretné elhitetni velünk, hogy Galileában csupa sumér eredetű pártus élt. Az Interpreters Dictionaryre hivatkozva történetietlennek mondja az evangéliumok állítását, miszerint Jézus a galileai zsinagógákban tanított. Csakhogy ez a szótár sehol sem állítja, hogy Galileában csak a Kr. utáni második századtól épülnek zsinagógák. Pontosan azt írja: A Galileai-tó környékén végzett ásatások több ottani város zsinagógáját feltárták. Leghíresebb közülük a fehér kövekből való kafarnaumi, amely kb. 200-ban épült Kr. után. A Capernaum címszó alatt ugyanez a szótár ugyanerről a zsinagógáról azt is megállapítja, hogy valószínűleg egy régibb zsinagóga helyén épült. Érdemes ezzel a kérdéssel kapcsolatban H. Bardtke könyvére utalni. Ő ír arról, hogy a második század végén a júdeai felkelések leverése és az őket követő megtorlások után Júdeából sokan Galileába menekültek, így megnőtt a települések lélekszáma, nagyobb zsinagógákra volt szükség. Sok vagyonos család is költözött oda, ezért futotta arra is, hogy messziről hozassanak szép és drága köveket díszes épületek felépítésére: így épült fel fehér mészkőből a kafarnaumi zsinagóga is (Bibel, Spaten und Geschichte Leipzig, 1973). Galileában Jézus idejében éltek pogányok, akiknek őseit az asszírok telepítették oda. A lakosság többsége azonban zsidó vallású volt. Bizonyára voltak zsinagógáik, nagy ünnepeken elzarándokoltak Jeruzsálembe.
Tudjátok-é, hogy én ki vagyok? Hisz mindig találgatások folynak a ValFil-en, hogy ha valaki több névvel ír, ... Ő vajon ki lehet? Én csak egy névvel írok...
Te egyértelműen nem egy névvel írsz. Nem gondolom ugyanis, hogy onemanonewoman lenne a neved. Azaz több nevet használsz. Köztük e fórumon álnevet. Sok asszony eleve több nevet használ, mert fel szokta venni férje nevét.
Ám te csak álnevet használsz itt, így te még oda sem jutottál, hogy teljesen (teljes neveddel, arcoddal-képeddel-életeddel-, stb.) vállald magadat. Ne sugalld, hogy te előkelőbb, vagy keresztényibb vagy, vagy, hogy a több név használata valami alantasabb lenne. A Bibliában elég gyakori a több név, gondolj csak Pálra (aki Saul volt), Józsuéra (aki Hósea volt), Izraelre (aki Jákób volt), Ábrahámra (aki Ábrám volt). És ezeknek koránt sem mindegyike Istentől kapott új nevet, Józsua, Pál pl. nem.
Szóval elment a kedved...
Sajnálom. Sajnálom, mert részem van benne, gondolom. Mert én károsnak és istentelennek tartom a szokvány lelkes-keresztény tanításokat, meséket.
De nem bánom.
Nem bánom, mert ezek a mesék, szokvány dumák annyira károsak, hogy idővel minden egészséges ember beléjük csömörlik. Én már sok éve figyelem az embereket, akik ilyeneknek lelkesednek, ezeket hintik. És gyakorlatilag mind vagy elhagyják ezeket, vagy ha nem, képmutatókká, hamisokká válnak. Nagyszerűen látszik ez ezen a fórumon is. Azaz én jót tettem veled, ha velem tennék, utánanéznék, és megköszönném. Mert igazam van (CSerfának), és mert jót akartam, jót tettem, és jól.
Vissza kellene engedni a kitiltott pokolra való hitetlen bünös lelkeket mert ez a topik is unalmas és érdektelen lessz vagy teljesen befagy. Attól pedig még az is jobb ha a tűz leánya egyedül fórumozik.
Fel lett vetve – nagyon helyesen, – hogy Hogyan érzékeljük, hogyan ismerjük fel, hogyan határozzuk meg a Bevégzett Munkát?
Jeeeessszzz!!! Ez a kérdés!
Olvasok utána egy "válasz"-nak nevezett szöveget, de az nem válasz. Hogy nem dicsexik vki, még nem Bevégzett munka.
Hogy növexik kegyelemben, ez mit jelent? Hogy többet vétkezik, és több kegyelmet kap? Vagy mit? Esetleg kegyelemben van, és elkezd nőni a teste megint? Vagy mit, és hogyan?
Krisztus ismeretében pedig mit jelent a növekedés? Miért nem növekednek ebben a pásztorok, gyülekezetek? Hiszen sok-sok éve ugyanazokat mondogatják, semmi növekedést ismeretben nem látok. Semmit, de semmit az égvilágon. Inkább hanyatlást, ami nem csoda, mert a világ egyre harsányabb, egyre inkább elvonja az embereket Krisztustól. Nem?
Szeretném befejezni: Amit megpróbálunk valamit elvégezni, az mindig félkész, de ha valamit a Bevégzett Munkában végzünk, az mindig jól van. ApCsel7:25-"És azt gondolá, hogy az Ő atyafiai megértik, hogy az Isten az Ő keze által ad nekik szabadulást, de azok nem értették meg." Oda adjuk magunkat egy szükségnek, érzelmeinkben vagyunk, neki megyünk, de vissza kell lépnünk, várunk, Isten végzi a munkáját. Isten elhívása soha nem fog eltűnni, mindig ott marad. a kérdés az, hogy természetben közelítünk vagy a Bevégzett Munkában. Nincs egy test sem ami dicsekedhetne, mert minden Istenről szól. Ő végzi el. Isten áldjon Mindenkit.
Amikor testben vagyunk, akkor emberekre figyelünk. Ha a Bevégzett Munkában vagyok, akkor Istentudatú vagyok, Őróla gondolkodok, és nem érdekel mit gondolnak az emberek. Isten természetében való bizalom.
Új prédikációt kezdek. Hogyan érzékeljük, hogyan ismerjük fel, hogyan határozzuk meg a Bevégzett Munkát? Válasz: I.Kor.1:29- "Hogy ne dicsekedjék Őelőtte egy test sem."II.Pt.3:18-"Hanem növekedjetek a kegyelemben és a mi Urunknak Jézus Krisztusunknak ismeretében. Néki legyen dicsőség, mind most, mind örökkön-örökké."