Bármilyen infó jöhet ide nagyvasúti, kisvasúti, iparvasúti mozdonyok hovatartozásáról és állományba vételéről, [b]indokolt eszmecserékkel[/b], de a személykocsik és tehervagonok ügyeit a vontkozó szaktopicokba írjátok!
630 037, 039, 040, 041, 042, 045, 046, 047, 048, 049 Fc -> Ni, már csak 100-as Gigantok maradtak Fradiban
Továbbá 2016. okt. 1-gyel több remot Csörgő is átköltözött Fehérvárról Cellbe: 418 324, 328, 330, 331, 332, és ha minden igaz, akkor papíron a jó pár éve FKI M41 2319 is, ami továbbra is a Szolnoki JJÜ vendégszeretetét élvezi.
Pont az lényege a történéseknek,hogy látszólag szükség legyen a műhelyre,azért került oda (jó sok pénzért) több száz kilométerről V4-re a 431 208 is.(Kapásból be lehetne zárni 6 vontatójárműves műhelyt az országban)
Nocsak, rég volt már Szombathelyről/re hivatalos gépmozgás. Megvan még egyáltalán a villamos műhely hozzá? Simán fel is lehetne számolni a MÁV-os részleget állomásítás szempontjából, alig adnak már ki onnan valamit. A dízelek egy része úgyis Cellben van, villanyt meg ki lehet adni Fehérvárról is, úgyis oda tartozik a többség.
Bzmot 364 (Nyíregyháza), Bzmot 375 (Békéscsaba), Bzmot 381 (Nyíregyháza), Bzmot 382 (Celldömölk): S 2016.07.27., Szombathely. Belőlük se lesz már iker-Bz, ami miatt le lettek állítva jó néhány éve...