Keresés

Részletes keresés

viricsi Creative Commons License 2011.04.16 0 0 1145

Mi lesz a gépek, a repgépgyártás sorsa?

Előzmény: szerelő (1144)
szerelő Creative Commons License 2011.04.16 0 0 1144

 Remélem, hogy az ügy felgöngyölítése még nem fejeződött be! A szálak szerintem messzebbre nyúlnak mint elsőre gondolnánk. Pl. a megvesztegetett pályázat írót is szeretném a két "Úr" mellett látni! Gyanítom, hogy a repülőgép építő társadalom más tagjával is fogunk még ez ügyben találkozni...

(Úgy tudom, hogy másnál is "rezeg a léc".)

Előzmény: JACOB VAN ZANTEN (1143)
JACOB VAN ZANTEN Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1143
szerelő Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1142
Előzmény: okosvagyok (1140)
szerelő Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1141

Gondolom, hogy a média majd akkor fog ráugrani az ügyre, ha jogerősen elitélik!

Addig "csak" vizsgálgatják az igazmondó képességeit...

"NAV-igációs" problémákat kéne tisztáznia a pályázati pénzekkel kapcslatban.

Szerintem még más is csatlakozni fog hozzá...

Előzmény: okosvagyok (1140)
okosvagyok Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1140

Elbizonytalanitottál,mintha a fehér Cady-ben láttam volna.Bár a média rögtön megirta volna,ha úgy van,ahogy állitod.Virágnyelven ird meg,mi a szitu.

Előzmény: szerelő (1139)
szerelő Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1139

"Még tegnap láttam!"

 

Fényképen? Vagy téged is bevittek egy kicsit?

Előzmény: okosvagyok (1138)
okosvagyok Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1138

Szerelő,"G"lecsukták?Még tegnap láttam!

Előzmény: szerelő (1137)
szerelő Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1137

Ki az a "vinceller"ur?  

 

Hát Ő - 

" Gecse Tamás 1969-ben született Egerben.

Itthoni tanulmányait követően egy évet töltött Berlinben gazdasági ösztöndíjjal, majd bankárként helyezkedett el a Bank Austria Creditanstaltnál, később a Bankár Befektetési Rt.-nél. Évekig az egri családi szőlészetben segítette a bor- és mustexportálást.

2004 óta ügyvezetője és társtulajdonosa a Corvus Aircraft Kft.-nek.

Nős, két gyermek édesapja."   http://hetivalasz.hu/uzlet/konnyu-szarnyakon-gecse-tamas-repulogepgyarto-14989/?cikk_ertekel=1&ertekeles=1

 

Tisztán látszik, hogy mennyire érthet a repülőgépgyártáshoz!

 

Ja, és még egy érdekes mondat a nyilatkozatából - "Kezdetben csak egy ultralight repülőgépet akartunk gyártani egyféle motorral, Magyarországra. Most már kétféle motor lesz, a célországok között ott van Amerika, Dél-Afrika. Most rakjuk le egy remélhetőleg sikeres cég alapjait. Egyelőre persze olyan, mint a rulett. De én hazárdjátékos vagyok."

 

 

Előzmény: JACOB VAN ZANTEN (1136)
JACOB VAN ZANTEN Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1136

Megszolitottal,igy valaszolok.

Moriturit ismerem-joskat nem.

 

Felettebb erdekes,hogy a Corvus volt munkatarsai mind ezen a forumon,mind a maganeletben tuzzel-vassal harcoltak a Corvus igazaert.Sokszor,sajat maganeletuket tagadtak meg,a Corvus erdekeben.

Baratsagok szakadtak meg csak azert,mert nem mindenkinek volt azonos a velemenye.

 

Egyszer csak,tobb kollega-munkatars elment a cegtol.Szandekosen nem irtam"lapatra kerultek,elkuldtek,elzavartak,stb"mert ezzel kapcsolatban ellentetes a kollegak es a CA kommunikacioja.

 

A dolgozok azt mondtak:"eleg volt,atbasztak,itthagyom.csalok,bunozok"

 

A munkaltató meg:"kirugtuk,elkuldtuk,lopott,becsapott,nem dolgozott rendesen,stb"

 

Csakhogy-semmi sem olyan bizonytalan,mint a mult-a volt dolgozok 180 fokos vettek.Az agyondicsert cég ellenség lett,és a regi emlekek megvaltoztak.

 

Ez a topik már nem a geprol szol,hanem a volt melosok elkeseredett harcarol.(mellesleg nehany dologban igazuk is lehet)

 

Ki az a "vinceller"ur?

 

 

 

Előzmény: szerelő (1134)
szerelő Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1135

Azt károgják a dolmányos varjak, hogy vincellér úram hűvösre került. És nem egy borospincébe...

szerelő Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1134

És még egy érdekesség a Te logikád alapján! Amenhotep topiktárs is az én gépemen regisztrált. Ezexerint Ő

is ki  lesz penderítve!?

Másrészről kérdéseket sem tettem fel amire "válaszolnom" kellet volna.

Azért furcsa amit írsz mert már hallottam mástol is pont ezen topikkal kapcsolatban, hogy joskabácsi, jakobvonzanten, morituri és még nem tudom hányan mind egy ember akik "magukkal" beszélgetnek.

Úgy tűnik, hogy mostmár én is közéjük tartozom. Végülis nem bánom, nincs ellenemre a társaságuk. :)

Előzmény: PÁJLOT (1132)
szerelő Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1133

Hm. Ez érdekes! A tipográfiai hibákat figyelve furcsa lenne, ha azonos személy írta volna...

Előzmény: PÁJLOT (1132)
PÁJLOT Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1132

Semmit,azonkivűl hogy az Ip-cimetek azonos volt!Az egyikőtök kérdez,a "másik"meg válaszól!:)

Előzmény: szerelő (1131)
szerelő Creative Commons License 2011.03.30 0 0 1131

Úgy tűnik szúnyogirtás volt! Mit vétett szegény hártyásszárnyú?

szerelő Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1129

Én a seregben? Nem vagy nagyon okos! :)) Abból elég volt a kötelező 2 év.

Másrészről miért kellett volna nekem felcsípni a Zsét? Én a saját vállalkozásomat megtudom finanszírozni saját zsebből, ha kell. Különben nem a "felcsípéssel" van a gond, hanem, hogy nem arra lett elköltve amire kapták. Legalábbis a nyomozás ez ügyben folyik.

Egyébként a pályázat megszerzése sem ilyen egyszerű, főleg személyre szabott pályázatot íratni nem megy csókosok nélkül...

Előzmény: okosvagyok (1128)
okosvagyok Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1128

Miért nem te "csippentetted"fel a Zsét?Mindenki előtt áll!

 

Van neted,minden pályázatot közelező feltenni.Olvasd el,és pályázd meg,nyerj,és költs!Ilyen egyszerű!

 

Ja,hogy mosóbenzinnel mosod a zsirós alkatrészeket a seregben?Az is egy munka,és azt kis meg kell becsülni,ha nincs más!!:)

Előzmény: szerelő (1127)
szerelő Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1127

Bizony-bizony! G.T. is, illetve a megbízott ügyvéd Úr is kellőképpen kioktatta a meghallgatásra beidézetteket, hogy mit kell mondani a nyomozó Úraknak.

Egy jó ügyvéd jelen esetben is aranyat ér! (Főleg a hajóskapitánynak meg annak a vincellérnek.)

Jó kis feladat lesz megmagyarázni azt a nem kevés pályázati pénz hollétét amit felcsippentettek az Úrak.

A honlapjukon lévő pályázatok összértéke 3000 Millio Ft. Ha csak a felét kapták meg akkor is rengeteg pénz!

 

Előzmény: Törölt nick (1125)
viricsi Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1126

Talán még egy kicsit várni kéne ezzel.

Tudod, a soraidat olvasva eszembe jutott a nagy klasszikus:

Előzmény: Törölt nick (1125)
szerelő Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1124

Túl nagy a csend! 

Pedig "sötét fellegek" gyűlnek a Corvus egén....

Szépen, lassan kiderül, hogy mirőlis szólt ez a "siker sztory"

Pylon-Hit Creative Commons License 2010.12.23 0 0 1123

...persze, ez nem azt jelenti, hogy soha semmilyen gyorsasági repülős verseny nem lesz, csak annyi, hogy RBAR tuti nem szerintem. Mindenkinek szép Karácsonyt, Hanukát, meg Holdújévet..

aero111 Creative Commons License 2010.10.19 0 0 1122

Én sajnálnám ha soha többé nem lenne Air Race. Szerettem a versenyeket nézni a tévében illetve élőben is mikor Budapesten volt futam. Szerintem ezzel a versenyformával sokkal jobban lehetett népszerűsíteni a műrepülést mint mondjuk egy klasszikus világ vagy európa bajnoksággal ahol a versenyszámoknál a gépek jó magasan kb 1000 és 200 m között repülnek.

Ezzel persze nem lenézni akarom a klasszikus világ vagy európa bajnokságokat hiszen nyilván a pilóták szempontjából nagy kihívást jelent az is, de nézői szemmel szerintem az Air Race látványosabb.

Előzmény: Pylon-Hit (1120)
Pylon-Hit Creative Commons License 2010.10.19 0 0 1120
Én személy szerint azt gondolom, hogy a Red Bull Air Race-nek egyszer s mindenkorra vége.
Előzmény: Vgyuri (1119)
Vgyuri Creative Commons License 2010.10.18 0 0 1119
Én még nem hallottam ilyen nagy rendezvénynél, hogy újraélesztik, ha egyszer leáll. Ezek a fránya multik mindig előre mennek.

Konkrétan a Red Bull a velencei tavi süsükeselyű verseny után is csak egy év szünetet mondott először, azután lett a gellért-hegyi ládaderbi, az sem vált be, de nem tértek vissza a Velencei tóra.
Előzmény: Törölt nick (1117)
Pylon-Hit Creative Commons License 2010.10.18 0 0 1118
kb. de ezt nem tudom megerősíteni.
Előzmény: Törölt nick (1117)
Pylon-Hit Creative Commons License 2010.10.18 0 0 1116
Igen... A gépet át is alakítjuk, hogy szépen lehessen vele műrepülni, aztán lehet, hogy ez így is marad, miután Red Bull Air Race nem lesz valószínűleg 2012-ben sem.

Persze újakat is gyártunk majd, kifejezetten műrepülésre, illetve igaz, 2 üléses is lesz hamarosan.
aero111 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 1115

Volt most az Aero magazin októberi számában egy cikk Péterről a Corvusról és az Air Race-ről.

Az lenne a kérdésem, hogy a Racernek azt a példányát amivel Péter az utolsó 3 Air Race futamon repült át fogjátok alakítani műrepülő géppé vagy pedig ugyanez a példány fog majd repülni a 2012-től újra induló Air Race futamokon?  

 

Mindezt azért kérdezem, mert a cikkben volt szó arról is, hogy a Corvus gyár akar majd készíteni egy és kétüléses kifejezetten műrepülésre alkalmas példányokat is, illetve volt szó arról is, hogy ez a példány amivel Péter idén repült néhány változtatással átalakítható műrepülő géppé.

 

 

 

 

Előzmény: Pylon-Hit (1114)
Pylon-Hit Creative Commons License 2010.10.03 0 0 1114
Dehogyisnem. Némi átalakítás, CG hátrébb, picit nagyobb csűrő, oldalkormány, teljes plexi, meg néhány apróság még, és máris rendben a madár..
Előzmény: Vgyuri (1113)
Vgyuri Creative Commons License 2010.10.02 0 0 1113
És most mi lesz a Corvus Racer üzlettel? Ez a gép annyira a redbulira van kihegyezve, hogy "sima" hengerbucskázásra nem is versenyképes a piacon?
drehpes Creative Commons License 2010.10.01 0 0 1112

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!