Remélem, hogy az ügy felgöngyölítése még nem fejeződött be! A szálak szerintem messzebbre nyúlnak mint elsőre gondolnánk. Pl. a megvesztegetett pályázat írót is szeretném a két "Úr" mellett látni! Gyanítom, hogy a repülőgép építő társadalom más tagjával is fogunk még ez ügyben találkozni...
Itthoni tanulmányait követően egy évet töltött Berlinben gazdasági ösztöndíjjal, majd bankárként helyezkedett el a Bank Austria Creditanstaltnál, később a Bankár Befektetési Rt.-nél. Évekig az egri családi szőlészetben segítette a bor- és mustexportálást.
2004 óta ügyvezetője és társtulajdonosa a Corvus Aircraft Kft.-nek.
Tisztán látszik, hogy mennyire érthet a repülőgépgyártáshoz!
Ja, és még egy érdekes mondat a nyilatkozatából - "Kezdetben csak egy ultralight repülőgépet akartunk gyártani egyféle motorral, Magyarországra. Most már kétféle motor lesz, a célországok között ott van Amerika, Dél-Afrika. Most rakjuk le egy remélhetőleg sikeres cég alapjait. Egyelőre persze olyan, mint a rulett. De én hazárdjátékos vagyok."
Felettebb erdekes,hogy a Corvus volt munkatarsai mind ezen a forumon,mind a maganeletben tuzzel-vassal harcoltak a Corvus igazaert.Sokszor,sajat maganeletuket tagadtak meg,a Corvus erdekeben.
Baratsagok szakadtak meg csak azert,mert nem mindenkinek volt azonos a velemenye.
Egyszer csak,tobb kollega-munkatars elment a cegtol.Szandekosen nem irtam"lapatra kerultek,elkuldtek,elzavartak,stb"mert ezzel kapcsolatban ellentetes a kollegak es a CA kommunikacioja.
A dolgozok azt mondtak:"eleg volt,atbasztak,itthagyom.csalok,bunozok"
A munkaltató meg:"kirugtuk,elkuldtuk,lopott,becsapott,nem dolgozott rendesen,stb"
Csakhogy-semmi sem olyan bizonytalan,mint a mult-a volt dolgozok 180 fokos vettek.Az agyondicsert cég ellenség lett,és a regi emlekek megvaltoztak.
Ez a topik már nem a geprol szol,hanem a volt melosok elkeseredett harcarol.(mellesleg nehany dologban igazuk is lehet)
És még egy érdekesség a Te logikád alapján! Amenhotep topiktárs is az én gépemen regisztrált. Ezexerint Ő
is ki lesz penderítve!?
Másrészről kérdéseket sem tettem fel amire "válaszolnom" kellet volna.
Azért furcsa amit írsz mert már hallottam mástol is pont ezen topikkal kapcsolatban, hogy joskabácsi, jakobvonzanten, morituri és még nem tudom hányan mind egy ember akik "magukkal" beszélgetnek.
Úgy tűnik, hogy mostmár én is közéjük tartozom. Végülis nem bánom, nincs ellenemre a társaságuk. :)
Én a seregben? Nem vagy nagyon okos! :)) Abból elég volt a kötelező 2 év.
Másrészről miért kellett volna nekem felcsípni a Zsét? Én a saját vállalkozásomat megtudom finanszírozni saját zsebből, ha kell. Különben nem a "felcsípéssel" van a gond, hanem, hogy nem arra lett elköltve amire kapták. Legalábbis a nyomozás ez ügyben folyik.
Egyébként a pályázat megszerzése sem ilyen egyszerű, főleg személyre szabott pályázatot íratni nem megy csókosok nélkül...
Bizony-bizony! G.T. is, illetve a megbízott ügyvéd Úr is kellőképpen kioktatta a meghallgatásra beidézetteket, hogy mit kell mondani a nyomozó Úraknak.
Egy jó ügyvéd jelen esetben is aranyat ér! (Főleg a hajóskapitánynak meg annak a vincellérnek.)
Jó kis feladat lesz megmagyarázni azt a nem kevés pályázati pénz hollétét amit felcsippentettek az Úrak.
A honlapjukon lévő pályázatok összértéke 3000 Millio Ft. Ha csak a felét kapták meg akkor is rengeteg pénz!
...persze, ez nem azt jelenti, hogy soha semmilyen gyorsasági repülős verseny nem lesz, csak annyi, hogy RBAR tuti nem szerintem. Mindenkinek szép Karácsonyt, Hanukát, meg Holdújévet..
Én sajnálnám ha soha többé nem lenne Air Race. Szerettem a versenyeket nézni a tévében illetve élőben is mikor Budapesten volt futam. Szerintem ezzel a versenyformával sokkal jobban lehetett népszerűsíteni a műrepülést mint mondjuk egy klasszikus világ vagy európa bajnoksággal ahol a versenyszámoknál a gépek jó magasan kb 1000 és 200 m között repülnek.
Ezzel persze nem lenézni akarom a klasszikus világ vagy európa bajnokságokat hiszen nyilván a pilóták szempontjából nagy kihívást jelent az is, de nézői szemmel szerintem az Air Race látványosabb.
Én még nem hallottam ilyen nagy rendezvénynél, hogy újraélesztik, ha egyszer leáll. Ezek a fránya multik mindig előre mennek.
Konkrétan a Red Bull a velencei tavi süsükeselyű verseny után is csak egy év szünetet mondott először, azután lett a gellért-hegyi ládaderbi, az sem vált be, de nem tértek vissza a Velencei tóra.
Igen... A gépet át is alakítjuk, hogy szépen lehessen vele műrepülni, aztán lehet, hogy ez így is marad, miután Red Bull Air Race nem lesz valószínűleg 2012-ben sem.
Persze újakat is gyártunk majd, kifejezetten műrepülésre, illetve igaz, 2 üléses is lesz hamarosan.
Volt most az Aero magazin októberi számában egy cikk Péterről a Corvusról és az Air Race-ről.
Az lenne a kérdésem, hogy a Racernek azt a példányát amivel Péter az utolsó 3 Air Race futamon repült át fogjátok alakítani műrepülő géppé vagy pedig ugyanez a példány fog majd repülni a 2012-től újra induló Air Race futamokon?
Mindezt azért kérdezem, mert a cikkben volt szó arról is, hogy a Corvus gyár akar majd készíteni egy és kétüléses kifejezetten műrepülésre alkalmas példányokat is, illetve volt szó arról is, hogy ez a példány amivel Péter idén repült néhány változtatással átalakítható műrepülő géppé.