Autóvásárlás előtt állok. A jelenlegi autóm egy B6-os Passat 2.0 CRTDI 170LE, de mivel sedan, így a 2 gyerkőc miatt szűk lett. Kombiból pedig az Audit A6 Avant forma tetszik, a 2012-2015ös modellévből. Az, hogy 2.0 TDI vagy 3.0 TDI legyen nem tudom eldönteni. Mikre érdemes figyelnem, egy Passathoz képest mennyivel nőnek majd a javítási költségeim, illetve van-e ezeknek a modelleknek típushibája? Köszi előre is!
Üdv! Lenne egy A6 kombi, aminek a csomagtér ajtaja nem nyílik, ill. nem csukódik automatikusan. Elektromos működtetésű, lenne. A zárás a rosszabb, nyitásnál csak segíteni kell neki. Zárni viszont sokszor "birkózva" tudom. A telók 600Nm-sek. Érzékelők működnek, elektrikus megnézte! Szorul valahol, vagy nagyobb lehet a baj?! Köszönöm!
Szia / Sziasztok! Remélem még valaki nézi ezt a fórumot. A6 C7 avant 3.0 2012-es modellem van. A kormányzárom sajnos elromlott, le kéne szednem. Esetleg tudna valaki ehhez kapcsolódó videót küldeni?
Mérni kell egy nyugalmi áramfogyasztást, valamelyik vagy több vezérlö szívja az áramot. A leg nehezebb az ilyen ritkán jelentkezö problémákat kiszürni. Többször kell az autót nyitni-zárni, és figyelni hogy melyik vezérlö nem alszik el. Idöigényes játék, mert ki kell várni míg elöjön a hiba.
lehet hogy valamelyik vezérlő nem megy alvó állapotba. Az auto bezárása után kb 5perc után a vészvillogó háttérvilágításának el kell aludni. Ha ez nem történik meg , akkor a vezérlők aktívak. google elég sok találatot fog hozni audi a6 battery drain / dead keresésre. A8 aknál is gyakran feljön ez a probléma külföldi fórumokon.
Üdv! Egy olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy van a családban egy A6 Avant 2005-ös. Nagyjából fél évente előfordul, hogy 1 nap állás után lemerül az akkumulátor... 2-3 éve lett cserélve, de előtte is csinálta. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Teljesen tanácstalanul állunk az eset előtt, egyre bosszantóbb, az autóban lassan 400ezer km van, mindent megkapott, de ez, hogy 4-6 havonta lemerül teljesen az őrületbe kerget. Válaszokat előre is köszönöm!
Valószínűleg regenerálni szeretné a dpf-et. (Égett gumiszag szerűt érzel akkor biztos) Diagnosztikával ellenőrizni kellene a szűrő telítettségét és a szenzorok adatait. Ezek nélkül minden csak találgatás és tipp.
Segitséget szeretnék kérni,nem rég lettem Audi tulajdonos, A6 3.0tdi quattro 2004-es,indul szépen csak annyi hogy villog az izzitó jelző,és néha kissebb gáznál mintha kihagyna egy henger,de 1-másodperces jelenetek aztán megszünik,nagyobb gáznál szépen megy, alapjáraton füstől fekete szúró büdös szaga van :)
Sziasztok! Vásároltam egy 2018 év végi Audi A6 Avant 45 Tdi autót és Belgiumból jött a drága és a hozzá adott holland nyevű kezelési útmutatót sajnos nem nagyon tudom értelmezni. Tud valaki segíteni, hogy honnan tudnék szerezni hozzá magyar nyelvűt akár elektronikus formában? Előre is köszönöm szépen a segítséget!
Egy jó szerelő ki tudja olvasni a hibatárolót, stb.
" Hosszabb állás után indításkor 1-2 mp-ig van hangja a láncnak, de ha járt egy kicsit akkor leállítás utáni újraindításkor semmi, egyáltalán nem lehet hallani. "
Nem tudom mennyi km van a kiszemelt autóban, de még fél millió km körül sem szokott ( több hetes állás után sem) csörögni a lánc, nem jellemző.
Köszönöm a választ! Így feleslegesnek tűnik a márkaszervizes kör...Tulajdonképpen a szerelő akivel 10 éve kapcsolatban vagyok azt mondta meg tud nézni “mindent”, talán a légrugós futómű kérdéses, ebben nem tudom mennyi tapasztalata van. Hosszabb állás után indításkor 1-2 mp-ig van hangja a láncnak, de ha járt egy kicsit akkor leállítás utáni újraindításkor semmi, egyáltalán nem lehet hallani. Motor száraz mindenhol, kipufogó nem kormos. Egyelőre csak egy rövid kört tudtam menni vele, egy rendesebb út még hátra van. Abban kérhetek tanácsot, hogy s-tronic váltónál mire érdemes kimondottan figyelni? Van ilyen? Talán holnap tudok menni vele egy hosszabb kört. Esetleg légrugónál tipikus tünet? Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Mit javasoltok, a kiszemelt autót hol érdemes átvizsgáltatni? Szigorúan márkaszervizben (itt nálunk Procar), vagy pl. a több helyen dícsért Doni motors is ugyanúgy be tudja gyűjteni az előzményeket, szerviztörténetet? (bár ha a műszereik stb. nekik is megvannak, az elsődleges talán mégis az, hogy mit látnak-tapasztalnak…de pl s-tronic a váltó, úgy tudom “kritikus”, hogy megtörtént-e az olajcsere 60ekm-enként). Köszönöm a tippeket!
Ha már így szóbakerült a váltó téma, tudnátok nekem abban segíteni,hogy multitronic váltónak a tanult értékeit mivel lehet resetelni? A6 3.2 fsi 2006-os autó. VCDS-sel (17.xxxxx verzió) próbáltam,de ott szűrke a ggomb amire rá kéne kattintani.
Szia! Próbáld meg az audi a6 4f facebook csoprtban megkérdezni. Ott találsz MMI mágust. (tudom,hogy a tied nem 4f, de a szaki nem csak 4f audikkal foglalkozik. Sajnos a neve nem jut eszembe.)
Azt majd a váltószerelő megmondja,hogy mekkora a baj. A hibakódot a váltó vezérlőből ki kell olvasni,utána lehet többet mondani,hogy merre kell keresni a hibát és mennyibe fog fájni.Semmiképpen ne állj neki magad megkeresni a hibát.
Sziasztok! Érdeklődnék hogy talàlkoztatok e màr a következő hibàval:2014-es évjàratu Audi A6,3000cm3 230Kw autóm van. Az MMI kijelző rendszer nem jön elő,magyarul a monitor bennt marad a műszerfalba. Inditàskor működik előjön napközben még a nap elején szintén,aztàn egyet gondol és bennt marad a helyén,majd pedig jó pàr óra parkolàs utàn,esetleg hosszabb út megtétele közben ismét működik. Ezen a kijelzön van a navigàció az autó beàllìtàsai a ràdió stb. Megnézettem villamossàgi szerelővel, mechanikusan semmi baja,vezetékek stb minden rendben. Valószinűleg valami vezérlő probléma lehet. Mindenképp szeretnék valamit vele kezdeni. Bontottan találtam bele vezérlőt de bizonytalan vagyok hogy megoldja e vajon ez a problémàt plussz még a komponens védelmet is fel kell oldani a bontott vezérlőből.
Hali.Kérdésem az lenne, hogy kiírja az audi a6 multitronic autóm, hogy sebességváltó meghibásodás és be se indítja az autót, akkor nagy lehet a baj? A válaszokat előre is köszi.
Hali! Az alany egy 2016-os Audi A6 BiTDI, 118e km-rel. A váltója (ZF 8HP) tegnap hülyén kezdett el viselkedni. Vagy hagyja beesni a fordulatot 1000 alá, vagy 3-4000-es fordulaton vált fel. (Normál esetben kb. 1500-2000rpm közt váltogatna.) A fogyasztás is megnőtt kb. 1,5-2 literrrel. (Plusz információ, a váltó 100e km-nél -hivatalos ZF szervizben- olajcserén esett át. Természetesen nem ez okozta a zavart, azóta 18e km-t mentem vele.) Ötlete valakinek? Esetleg automata (ZF) váltó specialistát ismertek Bp.-en, vagy környékén?