Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Sziasztok , egy kérdésre megoldást keresek ,valaki tapasztalt már ilyet? Tréningen vészfékezés gyakorlás közben. 3-4 fékezés után elmegy vagy nem kapcsol be az ABS. vissza jelzés nincs.Tapasztalat vagy valakinél már elő fordult ilyesmi? Köszi
Quattro Mester, orvendek hogy hogy szolgal az egeszseged? :)
Kosz a tippet de amugy asszem nekem mar olyan is volt es bar tenyleg nem volt rossz, a kopasaval van bajom. Az en (kocamotoros) hasznalatommal nem birt ki 2-3 evet, pedig 15K-nal nem ment tobb bele ket muszaki kozott.
Pont most neztem hogy kb 2010 ota van meg a motor, es az alatt ment bele kb 60K km. 6 ezer kilometerrel vettem es most van benne 66ezer. Nekem aki nem a labtarton motorozok szerintem egyelore jo a metzeler, esoben sem tunt rossznak.
évekkel ezelőtt ki lett már tárgyalva hogy, a Brigi amivel gyárilag jöttek Sxxxr, a németeknél rakták a Metzelert, Jim is próbálkozott vele, az sem az igazi, rendőrség contizott mert olcsóbb de olyan is.
Aztán lassan mindenki rájött hogy a Michelin Pilot Road ami a legjobb választás ezekre a mozdonyokra
Nekem sajna nincs. Eddig continentalom meg bridgestoneom volt ami ugyan tapadas szempontjabol jo volt de iszonyatosan kopott. Most metzelerem van ami ugyan nem kopik annyira de ugy erzem hogy konnyebben is el tudom a hatuljat csusztatni vele (vagy csak annyira kimotorozom hogy azt mar gumi nem birja). Mindenesetre en asszem maradok a metzelernel mert mar 4. eve van meg es meg mindig jol birja.
Nemtom, szerintem nincs jo megoldas ebben a form factorban. Ez a monstrum sokat ker, meg kell neki adni. En mindenesetre azert megdobbentem hogy a varta 2 evet nem birt ... szomoru de ra kell keszulni lelkiekben hogy 2-3 evente akksi csere.
A pirellinek a GT változatát néztem, viszont a Mitas-nak nincs GT verziója, de azt mondják, hogy ez alapból egy erősített oldalfalú gumi. Ez igaz lehet?
Yuasanak 210es az indítóárama, ami kell FJR-nek és ezt nem nagyon tudják az olcsóbbak. Vartából is van több, én speciel Vartából azt veszem, aminek 190-es az indítóárama. Többi akkunak 120-150 körül van "csak".
(3x vettem Yuasat drágán, de 3 évnél többet nem bírtak - GSM riasztóm szívja rendesen, hiába van csepptöltésen, néha beleszaladok 1-2 hetes áramtalanságba és ezt nem szeretik. Szóval 2-3 évente olcsó Varta 190es és kész.)
Na, a mizeriam vege az lett hogy akksi csere. Egy 2 eves varta kerult bele a legutobbi muszakinal (akkor volt vadonatuj), es a jelek szerint 2 ev alatt cellazarlatos lett. Akksi csere utan rendesen indul, nincs fordulatszam-ingas, valamint erzesre is erosebb lett a motor.
Azert kemeny hogy egy akksitol ilyen ijeszto baja tud lenni, plusz hogy a VARTA akksik ekkora selejtek.
Kinek hogy indul a motor? Kicsit kell hajtatni, kb 1-2 másodperc re gondolok. Aztán mikor be indul, szépen jár a motor, ha a kuplung bevan húzva picit huzogatok gázt, nagyon szépen szól, de ha kivan engedve a kuplung, akkor olyan mordulva ugrik olyan dorombolósabban. Ez még mindíg az első generáció. 2002 évjárat.
Igen igaz, már le tettem róla. Most a lámpa foncsorom kellene cserélni meg pár csavart az idomban. A jobbos foncsorom jobb felső részéből kivan törve kicsi, jól világit, csak ha nagyon neki hasalok akkor látom jobban.
Nekem a második olyan gyújtáskapcsolóm van, ami akad; gondolom kicsit megkopik és kikapcsolt állásból ha el akarom fordítani (ráadni a gyújtást), akkor akad. A régebbi motoromon előre, a mostanin picit hátra (magam felé) meg kell dönteni a kulcsot és akkor tökéletesen működik. Pár hét után teljesen automatikussá válik a mozdulat, oda se kell rá figyelni. (Legfeljebb ha nagy néha mást is ráengedsz a motorodra, akkor előtte szólni kell neki, hogy ez így működik.)
Nyilván nem normális dolog, hogy így működik, de akkora életminőség-romlást azért nem okoz, hogy az ember zárcserén törje a fejét. (És akkor az ülés, a két oldaldoboz és a tanksapka zárjáról még nem is esett szó.)