Keresés

Részletes keresés

tribe Creative Commons License 2005.10.14 0 0 36

A demokrácia nem arról szól, hogy többség dönt a kissebbség pedig beáll a sorba?

 

 

nem. azt ugy hivjak h bolsevista diktatura.

 

egyebkent te kire szavaztal? es akkor most kussolsz? na ugye.

Előzmény: Hogyisvanez (12)
Fine Tune Creative Commons License 2005.10.14 0 0 35

"Semmiféle pártkötődéséről nem tudok"

 

:))))))))))))))) Ja, így könnyű.

 

 

 

 

Előzmény: j a n i (33)
kifli Creative Commons License 2005.10.14 0 0 34

a sikerembernek 16 évébe tellett, hogy lebontsa a város szégyenét jelentő bazársort a károly körúton a sajár orra előtt.

 

gratula! 

Előzmény: j a n i (16)
j a n i Creative Commons License 2005.10.14 0 0 33
 

 

 

Leisztinger

„Forrásaink egyöntetûen kivételesen okos, eleven gondolkodású emberként jellemezték, akit a játék és a kihívás vonz - legyen szó egy cég bekebelezésérõl, egy fogós sakkfeladványról vagy épp a bioenergiával mûködõ Egely-kerék tudományos cáfolatáról. A nyilvánosságot kerülõ fiatalember azt hangoztatja, hogy az egyetem mellett taxizásból tartotta fent magát; mi úgy tudjuk, a korszak más jellegzetes foglalatosságai sem álltak tõle távol: gépkocsikat hozott be külföldrõl, lakóingatlanokat közvetített a fõvárosban, számítógép-alkatrészekkel kereskedett. Elsõ "rendes" irodája állítólag a Pixel-Graphics Számítástechnikai Kft. (Pixel-G) Balassi Bálint utcai központjában volt (ez ma a HBW Expressz Takarékszövetkezet fiókja). A céget végzõs mûegyetemista tankörtársak alapították a rendszerváltás hajnalán. (Fáy Zsolt ügyvezetõvel, Farkas Gáborral és Rostás Attilával Leisztinger 1991 után közösen jegyezte a No-com Kft.-t. A Pixel-G tagja volt még Barczi Imre és Gerényi Gábor is, akik késõbb az Internetto nevû internetes portál megszületésénél is bábáskodtak

 

A Sony és a Microsoft magyarországi megjelenéséig a társaság multimédiás szoftvereket, hang- és képi megoldásokat kínált, továbbá televíziós stúdiókat szerelt fel a Sony Broadcast hazai képviselõjeként, illetve Amerikából szállított be irodai és üzleti szoftvereket. 1994-ben félmilliárdos árbevételt realizáltak, ez volt számukra a csúcs. Leisztinger 1993 novemberében társult a cégbe: ezt követõen a vidéki stúdiókkal tárgyalt, és finn faházakat árult. A számítógépes multik bejövetelével új húzóágazat után kellett nézni: ekkor került a képbe a kárpótlási üzlet.”

Nekem inkább úgy tűnik egy értelmes fiatalember, akit az esze segítette a vagyonához.(Az a bűne)

Semmiféle pártkötődéséről nem tudok

Fine Tune Creative Commons License 2005.10.14 0 0 32
Ebből nálad hogy jön ki az, hogy a Fidesz valakinek szánja Lágymányost. Ráadásul külföldinek? (Egyébként egy MSZP-s Leisztingernél éppen jobb lehet egy külföldi).
Előzmény: j a n i (31)
j a n i Creative Commons License 2005.10.14 0 0 31
 

Tudomásom szerint több milliárd forintba került a 4-es metró nem megépítése.

Miért nem lehetett ott a Nemzeti, ahol már sok-sok pénzt költöttek arra, hogy megépüljön.

Kinek volt jó bármi áron Lágymányos?

 

más:

 

"Üdvözöljük a Fidesz - Magyar Polgári Szövetség internetes portálján

 

Leisztinger Tamásé lesz Lágymányos?

 

Az erősen MSZP-közeli nagyvállalkozó - furcsa körülmények között történő - óriási méretű terjeszkedése Budapest legnagyobb kerületében már nemcsak a kerületi ellenzéknek szúr szemet. Az alábbiakban teljes terjedelmében közöljük a Magyar Narancs című hetilap tényfeltáró riportját.

 

„a három fős Jobbik-frakció, egy-egy MIÉP-es, MDF-es, MKDSZ-es és KDNP-s képviselő szavazott konzekvensen nemmel vagy épp tartózkodott. "

 

Vajon a Fidesz kinek szánja Lágymányost? Azt hiszem, nem sok magyar jöhet számításba.

Előzmény: Somoza (28)
Fine Tune Creative Commons License 2005.10.14 0 0 30

"Még nem kaptuk meg a Városvédők (lehet, hogy nem így hívják őket) levelét arról, amiben azt írják, hogy legyen a reptérre éjszaka is tömegközlekedés, de ha megkapjuk, megvizsgáljuk a problémát"

 

Nyilatkozat a főpolgármesteri hivataltól 2005-ben, amikor már 2 percenként szállnak le és fel a repülők:)))))))))))))

 

 

piroskaésafarkas Creative Commons License 2005.10.14 0 0 29
Nekik még ez a mutatvány is sikerül:))
Előzmény: Somoza (28)
Somoza Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28
Csak egy apró megjegyzés. Itt meg sem kezték a metróépitést. Ami nincs folyamatban , azt baromi nehéz leállítani.
Előzmény: Törölt nick (27)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.14 0 0 27
Apropó, Prága: Imponáló az a város! Megépült egy többsávos autópályarendszer a város alatt. Igaz, nem azzal voltak elfoglalva, hogy leállítsák az építkezést, mikor nem kormánypárti lett a főpolgármester.
Előzmény: BahnScorper (25)
j a n i Creative Commons License 2005.10.14 0 0 26
Nincs pénz, van kátyú. Azt hiszem nem véletlen, hogy a szocik kormányzása alatt is most először kapott pénzt a főváros. Így legalább elmondhatják, hogy a kátyútemetések csak a kampány miatt vannak.

Hogy a homoszexuálisok követelhették a jogaikat? A demonstrációkat csak bejelenteni szükséges, nem kell engedélyt kérni.

Miért jó Demszkynek, ha kutyapiszkos a főváros, ha kátyúk vannak az utakon?

Miért ellensége a Fidesznek is, és a mostani kormánynak is, Csurkának is Demszky?

Ha barát, akkor miért kutyapiszkosak az utcák?

BahnScorper Creative Commons License 2005.10.14 0 0 25

Az a katasztrófa, hogy az autósokat nem lehet lenevelni arról, hogy hagyják otthon a csotrogányaikat, amire viszont pontosan ütőképes tömegközlekedés híján kényszerülnek rá... akkor nem zavarna senkit, ha egy-két helyre visszakerülne a tuja. DE eleve a meglévő hálózatot sem kellett volna úgy tönkretenni, ahogy csinálták (ld. Móricz Zs. körtér, a nagy vonalszeparálás). Mert hogy a metró miatt felszedett tuják idején D.G. még sehol sem volt, oké. Csak azóta változott a szemlélet, és Prágában pl. tudtak ehhez alkalmazkodni...

 

Az S-Bahn-hoz meg nem feltétlenül kell túrni, mint ahogy azt az NSZK-ban tették a '70-es években, meg lehet anélkül is igen jól oldani a meglévő hálózatok felhasználásával. Akkor meg nem kell a szépségen vitatkozni... ami egyébként relatív, Berlinben például a Stadtbahn és az S-Bahn általában a városkép része...

Előzmény: Hogyisvanez (19)
vrobee Creative Commons License 2005.10.14 0 0 24
OFF
maradjunk abban, hogy nem attól van jó közlekedése a városnak, ha minél több sávban áll a dugó, arról meg láthatóan nincs fogalmad, hogy mi az az S-Bahn...
Előzmény: Hogyisvanez (19)
Beavis Butt-Head Creative Commons License 2005.10.14 0 0 23
Na hát látod EZ a baj, hogy csak a politikai oldalát nézed a dolgoknak! Ez egy olyan állás, ahol egyáltalán nem azt kell figyelni, hogy valaki szoci, liberális vagy konzerves. A dilettantizmus ugyanis nem menthető az alapján, hogy ki milyen oldalon áll, és hogy támadják politikailag.
Előzmény: j a n i (16)
Derek Creative Commons License 2005.10.14 0 0 22
Miert ne?
Seki Waker Creative Commons License 2005.10.14 0 0 21
Hely és társaság függő
Előzmény: BGfromÉ-D (7)
Fine Tune Creative Commons License 2005.10.14 0 0 20

"Azért kell utálni, mert másfél évtizede libráls és és sikeres."

 

Ja, és ha valaki kritizálja, akkor antiszemita:)

 

Demszky valóban sikeres, de Bp sajnos nem az.

Előzmény: kilenctizenegy (13)
Hogyisvanez Creative Commons License 2005.10.14 0 0 19

A 4. metróval kapcsolatban azért vitatkoznék Veled: mivel adott a város szerkezete, az utak szélessége ha a meglévő útfelületből elvesznek most építendő villamosnak az katasztrófa lenne.

Az S-bahn pedig nem egy olcsó és végképpen nem szép megoldás.

Előzmény: BahnScorper (14)
piroskaésafarkas Creative Commons License 2005.10.14 0 0 18
Mert csak a szektások tudják, mi az a Hetek.
Előzmény: j a n i (16)
topdzsoj Creative Commons License 2005.10.14 0 0 17

Tegnap a TV2 hiradóban Demszky valamilyen szuperjátszótér víziójáról nyilatkozott. Nem sokkal ezután egy ANTSZ tisztviselőt faggattak a patkányinvázióról.

Ha Demszky orra előtt lóbálták volna interjú közben a döglött patkányt, nem lenne kérdés a topic címe.

Ilyen egyszerű.

Előzmény: BahnScorper (14)
j a n i Creative Commons License 2005.10.14 0 0 16
Hogy honnan jutottam el Demszkyhez? Úgy, hogy újragondoltam, hogy kik ellen folytatott lejárató kampányt Orbán, és tejtestvére Csurka.

A váltás elején Demszkyvel a legnagyobb baj az volt, hogy a kommunisták ellen tüntetett, mert nem voltak elég kommunisták. Miért, azok voltak?

Valamikor azt hittam bátorság kell a buszon, villamoson Demokratát, Fórumot, vagy Nemzetet olvasni. Soha nem bántott érte senki, egyszer ugyan egy részeg lefasisztázott.

Aztán, hogy rájöttem, ezek az újságok hazugságot terjesztenek, kipróbáltam a legjobban szidott „Hetek”-et. Kellemesen csalódtam benne, de csúnyán néznek rám az emberek a buszon.

piroskaésafarkas Creative Commons License 2005.10.14 0 0 15
Sikeres? Ezt melyik propagandalapban olvastad??? Már a balosoknak is elegük van Demszkyből!
Előzmény: kilenctizenegy (13)
BahnScorper Creative Commons License 2005.10.14 0 0 14

Tudom, hogy Budapest borzasztó állapotban van,

 

Ezek után még van kérdésed?

 

 

de azt is, bármit próbált tenni

 

Te honnét veszed, hogy próbált bármit is tenni? Amivel meg esetleg dicsekedhetne, az nagyrészt már készen kapott terv, csak őrá esett a megvalósítása. Amit meg esetleg mégis tenni akarna, attól óvjon az ég...

 

 

Miért jó, hogy nincs 4-es metró?

 

És miért lesz jó, ha lesz 4-es metró? Egy jól működő városban más megoldások is léteznek, úgy mint gyorsvasút (S-Bahn), és jól kiépített villamoshálózat. Ez persze nem jut az eszébe se neki, se a sleppjének...

kilenctizenegy Creative Commons License 2005.10.14 0 0 13
Azért kell utálni, mert másfél évtizede libráls és és sikeres. Ez így együtt senkiről nem mondható el.
Hogyisvanez Creative Commons License 2005.10.14 0 0 12

Mert romokban van a város közlekedése, az utak járhatatlanok de ő a belvárosban csináltat sétáló utcákat a külföldieknek.

Szarok a külföldiekre, ő 2 millió budapestinek tartozik szolgálni.

 

Mert 3 hete hagyta, sőt támogatta, hogy néhány ezer bringás - akiknek  a normáslis közlekedéshez való jogat egy cseppet sem vitatom - péntek (!) délután órákra megbénítsa a város forgalmát, gyakorlatilag tuszul ejtve a nagyjőrút-Duna közötti területet, mert nem lehetett onnan kihajtani!

 

Mert az állandó futóversenyekkel a hétvégekre is beütemezi a dugókat a városban. 

 

Mert fontosabbszámára a néhányezer meleg mint a hagyományosabb értékrendet követő többség!

 

Azt imádom a libsikben, hogy állandóan a kissebbségi jogokra hivatkoznak ők a nagy demokraták. Írja már meg valaki, hogy ezeket melyik trv melyik §-a írja körül?

A demokrácia nem arról szól, hogy többség dönt a kissebbség pedig beáll a sorba?

Nem pedig utólag próbálom átmagyarázni a történetet, hogy igaz mi voltunk kevesebben, de akkor is az legyen amit mi akarunk mert nekünk jogaink vannak!

 

Somoza Creative Commons License 2005.10.14 0 0 11

Hogy védelmedbe vetted , még egy plusz  ok , hogy ne szeressük.

 

Görényt a szagáról , Demszkyt a pártfogóiról.

Előzmény: j a n i (-)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.14 0 0 10

Én már nem utálom. Elég sokat tett és tesz azért, hogy az SZDSZ ne legyen parlamenti párt jövőre.

Hujj hujj hajjráá ráá ráá Demszky!

:-))))))

 

Előzmény: j a n i (-)
piroskaésafarkas Creative Commons License 2005.10.14 0 0 9
Mert koszos, lerobbant a város, a tömegközlekedés egy katasztrófa, Demszky meg csak ünnepelteti magát, közben meg minden elrohad. És mindig másra lőcsöli a felelősséget.
brainticket Creative Commons License 2005.10.14 0 0 8

azért mert szart sem csinál amióta főpolgármester, néha lenyom egy szánalmas PR akciót, aztán kész.

 

egy személyes indok mint újpesti lakos: hosszú évekig demszkiék miatt nem újították fel a palotai szemétégetőt, ami az egészségügyi határérték 30-40-szeresét nyomatta minden káros anyagból.

BGfromÉ-D Creative Commons License 2005.10.14 0 0 7
Meséld már el, kit szidnak többen, Orbánt, vagy Demszkyt?!
Előzmény: Timna (6)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!