Tisztelt Honfitársunk!
2005 tavaszán a magyar baloldal új lendületet vett. Másfél évtizede halogatott lépéseket tettünk meg, amelyek gyors és gyakorlatias válaszokat adnak mindennapi életünk kihívásaira, és hozzásegítenek ahhoz, hogy régi igazságtalanságokat orvosoljunk.
A 100 lépés politikája közös értékeinknek szerez érvényt. A bátorságnak, amely például a luxusadó bevezetéséhez, vagy a feketemunka elleni fellépéshez kell. Az igazságosságnak, amely többek között az emberek és a vállalkozások adóterheinek csökkenésében mutatkozik meg. És a biztonságnak, amelyet a kétszeresére emelt családi pótlék és a növekvő bérek nyújtanak azok számára is, akik korábban mindig a változások veszteseinek érezték magukat.
Változtatunk a dolgok menetén. Másképp kormányzunk, és másképpen politizálunk, mint korábban. Mert másfajta közéletet akarunk - új politikát. Azt akarjuk, hogy többé ne az életünk szóljon a politikáról, hanem fordítva: végre a politika szóljon az életünkről.
Ezért most, amikor a közös jövőnket érintő programon dolgozunk, minél nagyobb arányban szeretnénk hagyatkozni az emberek tapasztalataira. Szükségünk van az Ön ötleteire, tanácsaira is. Arra kérjük, hogy a mellékelt formanyomtatvány kitöltésével vegyen részt a politika megújításában!
Ha úgy gondolja, hogy Önnek sem lehet igazán jó, ha másoknak rossz; ha a szabadságot Ön sem csupán magának akarja; és ha Ön is szeretné, hogy mindenki esélyt kapjon a boldogulásra - akkor közösek a céljaink, hiszen közösek az értékeink is.
Hasznos gondolatait előre is megköszönve, üdvözlettel,
JA, Hiller István
az MSZP elnöke
Gyurcsány Ferenc
a Magyar Köztársaság miniszterelnöke
Budapest, 2005. szeptember 15.
"Kívánlak" szlogennel egy hazai erotikus lapban is hirdet az MSZP, s plakátsorozatának egy részét is megjelenteti. A Magyar Nemzet szerint a szocialista párt kampányának stratégiai célja a fiatalok megszólítása.
Már kapható az MSZP logójával ellátott buli-CD, amelyet életmódmagazinok mellékleteként terjesztenek. Az MSZP új kampányával valószínűleg "fiatalítani" akar, s elnyerni a 25-35 évesek szimpátiáját. A Magyar Nemzet szerint a párt kampányában egyre markánsabban jelenhetnek meg a magyar trikolór színei is.
Mivel a választási törvény kizárólag a választások kiírása után, a hivatalos kampányidőszakban engedi meg a pártoknak, hogy az elektronikus médiában reklámozzanak, az MSZP e korai kampánystádiumban a többi felülettípusra – online, közterület stb. - koncentrál. S a leendő választók mindeközben leveleket, telefonokat és e-maileket kapnak.
Te picim! Az ugye nem zavar, hogy amit kwikzilver berakott firkálmány, az valamelyik elvtársad által kreált szemét? :-D
Én nem kwikzilwer doksijáról beszélek, hanem a szeptember 15-én kezdődött többmillióba kerülő kampányról. Amit Hiller debrecenben kezdett, és gyakorlatilag a "Nemzeti konzultáció" koppintása.
Ráhamisítottátok GYF valódi aláírását? Úgy még szebb a dolog.
Te picim! Az ugye nem zavar, hogy amit kwikzilver berakott firkálmány, az valamelyik elvtársad által kreált szemét? :-D
Ráhamisítottátok GYF valódi aláírását? Úgy még szebb a dolog.
Ettől függetlenül a pasi egy tökéletes orbánc paródia - annyira, hogy istened a megjelenése óta már az utcán sem nagyon mer mutatkozni, mert fél, hogy ránéznek és kitör a röhögés. :-D
azt mondod, Gyurcsányék több 10-100 milliót kiadtak egy paródiára? sőt. nem csak körlevelekkel bombázzák a lakosságot, hanem roadshow-val is. Debrecenben kezdték Hiller vezetésével.
Én is kaptam a Köztársaság térről propagandaanyagot és kérdőívet. Jobb lenne, ha Gyurcsány nem nyúlná le a Nemzeti Konzultációt, mert ez elég szánalmas. Semmi eredeti ötlete nincs? Amúgy kihajítottam a szemétbe a levelet, mert oda való.