Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.16 0 0 691

http://indafoto.hu/csabi350/image/18148213-2662a3d5/user

elkészült a legújabb szerzeményem,most már csak a jó idő hiányzik:)

 

pappferi Creative Commons License 2013.03.08 0 0 690

Új életet kapott ez a 73-as kiadású  Favorit

 

 

Kerekeken,pedálokon és a fékkarokon kívül eredeti,működő alkatrészek vannak rajta.

qwertzoik Creative Commons License 2013.02.19 0 0 689

 

Az enyém...

qwertzoik Creative Commons License 2013.02.19 0 0 688

Az enyém...

Dzsingiszkán Creative Commons License 2013.01.03 0 0 687
pappferi Creative Commons License 2012.11.13 0 0 686

90-es évek közepén Fanta-n nyert kerékpár:))

 

 

Egyáltalán nem egy nagy durranás,de azóta hajtom. Gumikat,racsnit,láncot és a szokásos kopó alkatrészeket cseréltem rajta.

iszanto Creative Commons License 2012.10.22 0 0 685

Íme az én kicsikém egy 62 cm-es vázú Kalkhoff trekking némiképpen átalaítva:

 

Frajti Creative Commons License 2012.05.26 0 0 684
Köszi!
Előzmény: htp12 (682)
hercules 80 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 683

Saját építés:)

htp12 Creative Commons License 2012.05.17 0 0 682

Nagyon szép kerékpár és nagyon jó képek, kompozíciók!

Előzmény: Frajti (681)
Frajti Creative Commons License 2012.05.17 0 0 681
blackblack Creative Commons License 2012.05.13 0 0 680
htp12 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 679

Szép lehetett, jó lenne egy kép róla :) Egyébként én a minimalista dolgok híve vagyok és szerintem a feket-fehér adja át a legjobban.

Egyébként esztergáltam egy a-head-es átalakítót és tettem rá egy másik stucnit.

Előzmény: Törölt nick (678)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.02 0 0 678

ez a fekete-fehér "színvilág" engem is megfogott :-)

Nekem egy fekete vázas, fehér matricás schwinn blackwood-om volt (1994 (97?)-ben kb.) shimano STX-el, hófehér Ritchey Z-Max gumikkal, fehér bowdenházzal és fehér markolattal, talán még az ülés is fehér volt.

Előzmény: htp12 (673)
BringasLevy Creative Commons License 2012.04.17 0 0 677

Tetszik a biciklid is, de az utánfutó jobban megfogott. Vetted, vagy építetted?

 

Hasonló dolog nekem is bejönne. 

Előzmény: szentesi53 (657)
htp12 Creative Commons License 2012.04.16 0 0 676

Köszönöm!

Igen a stucnival még vannak terveim, mivel nem ahead-es, így csak egy átalakítót tudok venni és arra tenni egy normális stucnit.

H_G Creative Commons License 2012.04.16 0 0 675

Leszámítva a stucnit, az fura.

 

Előzmény: glooomy (674)
glooomy Creative Commons License 2012.04.16 0 0 674

Szép lett, gratula. :)

Előzmény: htp12 (673)
htp12 Creative Commons License 2012.04.15 0 0 673

Sziasztok!

 

Egy 12 éves, nagyjából 20000Km-t gurult kerékpárt újítottam fel. Ezt sikerült belőle kihoznom.

gnsz Creative Commons License 2012.04.15 0 0 672

helo

ezt a gépet hajtottam tavaly,de nem sikerült összebarátkoznunk.  terepre monti betonra meg nem kell teleszkóp és kicsit vékonyabb gumi az ideális /szerintem/. Mondjuk lehet ha valaki egy bringát akar annak ideális megoldás. íme:

cannonball Creative Commons License 2011.11.05 0 0 671

Sziasztok!

 

Asszem elég széria a gépem (csak a fékek, kormány, stucni, pedál, nyereg, kerék, rugóstag nem gyári), de nekem így tetszik:

 

 

 

gnsz Creative Commons License 2011.10.02 0 0 670

Szép! Bárcsak ilyen gépeket csínálnának most is gepidáék és nem azokat a buzi színeket fehér üléssel!

szilkó Creative Commons License 2011.08.27 0 0 669

Gepida asgard pro

Departed Creative Commons License 2011.07.23 0 0 668

Az esőfelhők elúsztak keletre, a placc felszáradt, így a kis Kellys Axis megtette az első 74.5 km-es útját. Újpest Megyeri-híd --- Visegrád ---- Újpest Megyeri-híd útvonalon szelte a Dunakanyart.A bemelegítésen túl van.

Departed Creative Commons License 2011.07.23 0 0 667

Üdv bicajosok

 

Bevetésre várva: 

Még 0 km-es a bébi, ma délelőtt találtunk egymásra.Már alig várom, hogy feszáradjon a terep.Nem akarom az első útján mindjárt füröszteni.Talán elhúznak estére az esőfelhők.

képbíró Creative Commons License 2011.07.21 0 0 666

Szia!

Ha már ezt ideírtad, gyorsan bepróbálkozom. a Merida-nak vannak kétkomponensű, betétjei, több időjárásra ajánlva. Azokkal kapcsoltatban vannak tapasztalatok?

Előzmény: Törölt nick (664)
sansan Creative Commons License 2011.07.19 0 0 665

Sziasztok. A vonatvadász bringám...

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.03 0 0 664

Szia!

 

V fékhez lehet kapni "időjárás közömbös" betéteket, ami esőben, hóban, sárban, latyakban, jobban fog mint szárazon. Ki kell tapasztalni hogy a felnihez melyik passzol.

Nekem azt mondták, hogy egy jól beállított és egy jól kiválasztott V-fék (+betét) jobb mint egy olcsó tárcsafék. Nekem régi XT V fékem van, nem a saját betéteivel.

Én "elmúltam már" 110 Kg és így is sem panaszkodhatom a fékre, fog mint a satu :-)))

Előzmény: Alex4659 (663)
Alex4659 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 663

Köszönöm a választ. Én is az alapos ellenőrzéssel kezdtem. Természetesen elemeire szedtem a kerekeket. Ki takarítottam az agyak belsejét, le takarítottam a csapágyazást, újra zsíroztam az agyakat, (a közép agyat még nem). Én is gondoltam arra, hogy monoblokk közép agyat teszek bele, de nem voltam biztos benne, hogy bele megy-e a régi agy helyére.

 

A pedál cserével én is egyetértek. Annál is inkább, mivel a gumi állandóan elfordul, ha egy kicsit keményebben nyomom a pedált. Van egy kis középtengely gondom is, mivel valószínűleg megszakították a menetet a tegnelyben, ezért gyakran le lazul a hajtókar. egy alkalommal el is hagytam.

 

A féknél én "olcsó" V fékre gondoltam széles fékpofákkal, de hosszútávon szeretném megoldani a tárcsafék felrakását, ha engedi a villa. Nemtudom a V fék milyen hatásfokkal dolgozik ha vizet kap.

 

A gerinc problémámmal kapcsolatban már ki tapasztaltam, hogy ha függőlegesen tudom tartani, akkor nem okoz gondot. Egy keményebb nyereggel nem tudok hosszabb utat megtenni, mert az rendesen megviseli a "hátsómat", mivel a függőleges helyzet miatt a teljes sújom arra nehezedik (ez tapasztalat). Elég sokat kerekezek (napi átlag 20-50 Km-t). Használtam már dupla rugós nyerget és nem volt gond a kerekezéssel.

 

A váltókat és a láncot is ellenőriztem és úgy tűnik, hogy még jó ideig használhatóak lesznek, bár már mutatkoznak a láncnyúlás jelei, de még jó ideig használható lessz.

 

Mégegyszer köszi a választ és várom a többiek észrevételeit is.

Előzmény: Törölt nick (662)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.24 0 0 662

Szia! Nem tudom min vagy már túl a felújítás kapcsán.

A képről ítélve nem túlzottan fiatal masina, ami nem baj, de ebből kiundulva én az összes csapágy épségének vizsgálatával kezdeném.

Amit csak lehet ellenőrizni, szétszedni (segítséggel ha kell) lezsírozni, beállítani, hogy ne kotyogjon mondjuk egy kormány csapágyazás, de ne is szoruljon.

 

Ha több évaszakosra tervezed akkor a gumi pedált leszedném és helyette fém pedált tennék fel, amiről nem csúszik le a cipőd.

A fékekre én személy szerint háklis vagyok, annak cseréjére keresnék lehetőséget még ha olcsó V fékre is de cseréld le szerintem, ami viszi magával a bowden, bowdenház cserét.

 

Aztán ha később lesz lehetőség rá, akkor a közép csapágyat cseréld ki az úgynevezett monoblokk rendszerre.

 

Én az ülésre és kormányra nem tudok neked mit mondani, mert ahogy írtad gerinc problémád vannak és te tudod hogy mi az ami megfelelő, de lehet hogy pont az ellenkezője lesz jó annak amit elképzelsz, éppen előfordulhat hogy egy keményebb nyereg támasztja majd megfelelően alá a gerinced (de ezt csak találgatás szintjén írom)

 

Na meg majd az élet is hozza magával, mert lesz majd olyan hogy valami megadja magát és nem a terved szerint kell cserélni. Előfordulhat hogy egy nyúlott lánc csinál galibát, (nekem volt már sajnos) csak annyira csavarodott meg, hogy a váltót feltekerte a támvillára, ezért lett váltó csere, az új lánc miatt pedig a komplett hajtás, mert az új lánc ugrik a régi fogas kerekeken, elől is és hátul is. 

 

Szóval először csak próbálj meg valami állagmegóvás szintű dolgot megoldani, és tekerj használd, majd fokozatosan, azt ami törik kopik, ami használat közben kellemetlenséget okoz.

 

Nyilván fogsz majd látni, olyan bringákat amin minden tökéletes és pontosan működik, ne szomorítson el hogy a tiéd nem olyan, mert nem is biztos hogy te olyan körülmények közt használod, fölösleges drága cuccokat megvenni ha nem használod ki az előnyüket.

 

Előzmény: Alex4659 (661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!