Mi a csudának kellett ez a film?
Szerencsétlen antidepin élő hülye amerikaiaknak készült, tudományos áldumával - kvantumizé, mert azt senki se érti - fűszerezett hablaty.
Még szerencse, hogy a közepére már ők se vették túl komolyan magukat, ezért sejtek gitároznak benne.
Az üzenet a következő: Az bizony csak rajtad múlik, hogy hogyan érzed magad a világban. Ennyi...
Ezért nem kellett volna 108 perc időhúzás.
A legszebb rész: az egynevű agyonplasztikázott arcú nyanya története: Amikor Kolumbusz Amerikába ért, a bennszülöttek nem vették észre a hajókat - szó szerint, nem látták őket - mert még nem láttak akkora vitorlást. A sámán napokig nézte a fodrozódó vizet, amíg meglátta a hajókat.
A magyarázat: mert amit nem ismerünk azt nem látjuk. Tudnám, akkor a csecsemő hogyan ismeri meg a dolgokat?
Ne nézzétek meg, én rosszat álmodtam tőle.
Látom megfogadtátok a tanácsomat és nem néztétek meg a filmet, de ehhez képest jót vitatkoztok. Így is sokan eldöntötték már, hogy ez AZ A FILM vagy pedig ez csak egy kóklerség. Ebben az esetben viszont nem lehet vitázni.
Szóval inkább nézzétek meg, hogy tudjunk róla beszélgetni!
Az ultragaz meg az, hogy egy penzorientalt szekta reklamfilmje az egesz.
"The disappointment comes, oddly enough from the "Spiritual Teachers, Mystics, and Scholars" used. Sounds impressive right? There were only two. One was "Miceal" Ledwith, (elsewhere spelled Micheal), former member of the Catholic International Theological Commission, (who retired from Maynooth College in Ireland about the same time he made a private settlement regarding sexual abuse of a minor--see the Irish Times article of June 1 2002). The other was--get ready--RAMTHA! Yes, Ramtha, the absurd "Neolithic entity" supposedly channeled by JZ Knight.
Both Ledwith and Ramtha seemed to only be used to bash conventional religion with "the shackles of restrictive doctrine," and in Ramtha's case, assure us all that we are God. Yippee! No need to worry about meditation, service, or denying the ego. Why, I wondered, would someone go to the trouble of sharing the scientific plausibility of mysticism only to undercut it with the bitter statements of a former Catholic priest and the laughingstock of New-Age kookiness?
Perhaps it's because, according to Wikipedia.org, all three filmmakers are students of the Ramtha School of Enlightenment. Ultimately this was a long, entertaining commercial. Ramtha will see you now. Keep your ego, but bring your checkbook."
szerintem elobb talalkozz par emberrel, aki orakig ajnarozza a filmet, amiert szenzacios tudomanyos felfedezeseket, forradalmi megvilagosodast nyujtva vegre kimondja az Igazsagot, szoval olyanokat, akik mar a newtoni torvenyeket se tudva kapasbol benyaljak a dolgot, es mindjart jelentosebb lesz ez az aspektus is :)
olvasd el az imdbn a poz. kritikakat, van koztuk is jopar, akinek az uzenet a fenekrol egyatalan nem jott le, a vilagmegvalto val-fil-tudos rajovestol viszont odaig vannak..
egyebkent meg a celcsoport sem hinnem, hogy fejben olyan nivon van, hogy felfogja - es elfogadja, amit irsz. sikeresek az ilyen filmek, emberek tomege keresi halalra magat a depijet, dagadtsagat, sorozatgyilkossagait, fellabusagat eladva, de a hatas atmenetei csak, a konyv felkerul a polcra, aztan irany a zsirleszivas. meg agyleszivas.
Olvasgattam az imdb-s hozzászólásokat. Na azok se komplettek. Persze, hogy tele van hülyeséggel, meg nagyzolással, meg ezos dumákkal, de a film üzenete nem az, hogy a kvantumizé milyen forradalmi, meg nem is a tudományt akarja népszerűsíteni. A köretnek egy célja volt: a célszemélyekkel - depis amik - elfogadtatni az üzenetet. ehhez kell az ezos nyanya, a profnak látszó öreg szakállas, az indiai öreg hülye sityakban és a fiatal feltörekvő tudós. Na meg a videoklipes hatások és persze a főszereplőnő, akivel lehet azonosulni. A lényeg az, hogy a csaj berúg, utána rájön, hogy nem jó ha utálja magát és végül megbékél magával, nagy fenekével stb. És itt az üzenet: csak rajtad múlik, milyen lesz a te világod ( valóságod) Enélkül a marketingmáz nélkül eladhatatlan egy ilyen egyszerű üzenet, ami ráadásul értelmes és okos. Na ezért hülyék azok is, akik szidják a filmet, mert áltudományos. Ez épp olyan, mintha szidnánk a reklámot, hogy nem is szedi le az összes zsírt a mosogató egy cseppje, ahogy a klipben láttuk. Nem látják a fától az erdőt.
en mar a film megnezese nelkul is sikeresen vitaba keveredtem egy muslincaagyu ezos szerencsetlennel rajta, ugyhogy azt mondhatom, a filmnek eleg komoly (meretu!) kozonsege van, es hogy a barmok penzt kaszalnak a tobbi barmon, az ugyan ki a francot erdekel, ennel nagyonn a baj: terjesztik a hulyeseget! :(
bar az sem konkret baj, csak nekem, mert szetb/.,. tole az ideg, amikor a sajat ostobasagukat fel nem ismero sznob zoldteazgato idiota allatok a napi horoszkopjuk felett az allukat vakargatva kvantumfizikarol kezdenek elmelkedni..
ellenben a film egyes imdb commentjeit tobbnyire feludules olvasgatni: