Meghírdettem egy terméket a Marketplace-n. Jelentkezett egy vevő. Azt kérte fizessem be a szállítási díjat a Worldremit-re. Majd mikor megkapta a pénzt átutalja a vételárat és a szállítási költséget Paypal -ra. Utaltam a Worldremit-re és szerencsére a kártyámat letiltotta.
Kaptam egy képernyő képet:
Ez a kép valós vagy szerkesztett?
Ás van arra mód, ha én azt mondom, hogy nem áll a eladásom, akkor a befizető visszaigényelheti a Paypal-ra befizetett pénzt? Ugyanis arra hivatkozik, hogy nem kapja vissza.
PayPal számláról nem lehet Wise egyenlegre kiutalni
Ha magyar címmel regisztráltad a PayPal fiókodat, akkor ezzel találkozhatsz, ha új bankszámlát szeretnél hozzáadni:
Tehát így Wise forint számlaszámot hozzá lehet adni és arra PayPal-ról forintot lehet utalni, de más Wise devizaszámla nem adható hozzá.
De olyan esetben, ha regisztrációkor külföldi címet adtál meg, Németország, Anglia stb.., akkor elvileg abban az esetben hozzá tudsz más deviza alapú bankszámlát is adni a PayPal fiókban és tudsz kiutalni.
Sajnos én azt tovább nem vizsgáltam, hogy már egy meglévő magyar címmel regisztrált PayPal fiókban lehet-e esetleg címet változtatni (a sima címváltoztatásnál a profilban, csak Magyarországi új címet enged megadni).
Ettől függetlenül a Wise kártyát be tudod állítani a PayPal fiókban, mint fizető eszköz. De arra figyelj, hogy csak akkor fogja a Wise váltani a devizát, ha ezt beállítod a PayPal fiókodban a kártyánál!
Szóval, ha dollárban kell fizetned, de a csatolt bankkártyán forint összeg van, akkor a PayPal fog váltani, a bankkártyáról meg már a váltott forint összeg fog lejönni, és hát a PayPal elég rosszul vált, vagyis plusz költséged lesz ezen is.
PayPal (Európa) S.à r.l. et Cie, S.C.A. 22-24 Boulevard Royal L-2449 Luxemburg
Cégjegyzékszám: R.C.S. Luxembourg B 118 349 Adószám: LU22046007
Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, megteheti, ha bejelentkezik a PayPal fiókjába (itt),hogy küldjön nekünk egy üzenetet, amelyet közvetlenül egy megfelelő csapattagnak küldünk, aki válaszol Önnek.
Alternatív megoldásként, ha nem tud bejelentkezni a PayPal fiókjába, felveheti velünk a kapcsolatot az enquiry@paypal.com. A fiók biztonsága érdekében előfordulhat, hogy csak e-mailben történő kapcsolatfelvétel esetén tudjuk megvitatni az általános információkat.
Ha fiókspecifikus kérdése van, kérjük, látogasson el hozzánk, velünk hogy telefonon kapcsolatba léphessünk velünk, hogy megerősíthessük személyazonosságát.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ügyfélszolgálatunk csak angol nyelven érhető el.
Ha valaki nem lép ki hanem pl áramszünet miatt leáll a számítógép, utána a paypal, már nem enged be a jelszavammak,-a rendszerük idegen helyről történő belépésként észlelte.-
Tekefonszámra jön a kód,ez rendben van,de utána 2-kérdést tesz fel.-
-mi volt az első iskolád?
-mi a kedvenced meve?-
A 8-évvel ezelőtti regisztrációkor én ilyent nem állítottam be!
Regisztráltam egy fiókot, csatoltam hozzá egy virtuális OTP-s számlát, de nem az enyémet, mert nekem semmilyen nincs (és nem is akarok, pláne nem emiatt).
A virtuális számláról nem lehetett pénzt tenni a paypal számlámra, ezért egy külső számláról küldtem pénzt a paypal-tól megadott számlaszámra, az általuk megadott azonosítóval. Azt feltételezve, hogy ez az azonosító a számlámhoz van kapcsolva, és megjelenik rajta a pénz.
Erre várok 3 napja, de semmi.
Most olvasom, hogy csak a már regisztrált bankszámláról fogad pénzt a paypal, de ezt a számlát meg nem tudom regisztrálni, mert nem a nevemre szól (a nejé).
Nekem is ugyanez a problémám. (Az új KATA törvény miatt szüneteltetem a vállalkozást, az üzleti számlámat pedig megszüntettem. A lakossági számlámat most nem tudom a paypal üzleti számlámhoz csatolni.) Neked megoldódott?
steam-en akartam vásárolni, de nem megy. eddig ment. paypal-al szoktam. most a paypal oldalra irányít és ott be kell írnom bankkártya adatokat. miközben sok éve nincs már bankkártyám, és azóta is vettem steam-en játékokat... mi lehet a baja?
Sajnos több böngészőből, több oprendszer alól próbáltam, de nem ment.
Végül az lett a megoldás, hogy 5 hónapnyi adat helyett havonként kértem le az adatokat, és láss csodát, egyből meglettek a kimutatások. Úgy tűnik, hogy a drága PayPal képtelen volt megbirkózni egy 120 sort tartalmazó adatsorral... :D
Nem tudom, hogy másnál is előfordult-e, de szeretnék egy forgalmi jelentést lekérni a PayPal számlánkról egy megadott időszakra. Mindent beállítok úgy, ahogyan eddig mindig is csináltam, megvárom míg elkészül a csv fájl, de amikor rányomok a letöltés gombra, akkor nem történik semmi, csak bejön egy üres oldal. Ha a linket próbálom menteni, akkor egy üres html fájlt tölt le. Napok óta így van, és persze ügyfélszolgálat sincs, akikkel lehetne érdemben lehetne intézkedni.
Sziasztok! Elcsesződött a regisztrált telefonszámom valahogy +3606.........- ként kezdődik ebből adódóan, nem tudok belépni mert a biztonsági kód/hívás nem jut el hozzám... Van ötletetek a megoldásra.?! Köszi, Gábor
Nem találom , hogy hol tudnám a Verified accountot beállítani . Ha valaki tud , kérem segítsen! Nincs ilyen lehetőség a személyes adatok beállításában.Köszönöm.
Köszönöm! Kártyához van kötve , de a számla is regisztrálva van. Az az érdekes, hogy a menü is más a laptopon és az applikációban , mint amit a help menü mutat,
Köszönöm , végre valaki ! Szervusz! Az egyik kérdés , hogy egy lezárt ügyet szeretnék újra megnyitni mint korábban írtam róla. A másik , amit a linkben jeleztem - nem jelenik meg az az ablak , ami a vásárló védelmét biztosítja. Viszont amint belépek , a magyar nyelvű oldalra vált és nincs lehetőség kiválasztani azt ami a videó 9 . -ik percében látszik. Köszönöm !