Sziasztok!
Volna egy fafuvos trio (fuvola+klarinet+fagott), amit szeretnek felvenni.
Ami van hozza, az egy PC, meg egy EMU 1820m hangkartya.
Szeretnek valami koltseghatekony megoldast, ami azert nem artana ha egesz korrekt hangminoseget produkalna.
opelgeza
Nem tudja valaki, hogy mi a különbség a panasonic wm-61a és a wm-61a102a között? Annyit találtam, hogy a 102a ajánlott tápfesze 1,5V a sima 2V helyett.
Sziasztok!!!!!!!!!!!! Vettem egy fejhalgatos mikrofont!! Játékban szeretném leginkább használni!!! Hallok is mindent de amit mondok azt mondják hogy nagyon halk!!! Mit csináljak??????????????? SGÍTSETEK!!!!!!!!!!!!
Ki kellene próbálnod, a Hit Space-ban ki lehetett amikor vettem. Szerintem mind a kettőt érdemes megvenni, nem vagy-vagy, ezek inkább egymás kiegészítői. A Behringert hagyd ki, volt vele gond haveri körben.
"time code csatlakozás nem ártana" Yogi ez alatt mit értesz? Tehát ha összekötöm magát a cuccost, mikrofont a mixerre, onnan a gépre stb., előfordulhat apróbb csúszás?
...és USB-s hangkártya terén sem célszerű? (Behringer UCS202 USB)
pagrus az jó, és mi az eddigi véleményed az E-MU 0202 USB-ről? (Mert sokáig azon az állásponton voltam hogy célszerűbb lenne azt megvenni, hogy utána ne kelljen külön szórakozni a hangkártyával, mert így egyből gépre csatlakoztatható, és egyben fantomtápként is szolgál. Az előerősítője milyen, jól erősít?)
Most Mackie 402 VLZ3 vagy E-MU 0202 USB, nem tudom...., de ha Mackie akkor be kell hozzá szerezni valami USB-s (vagy belső) hangkártyát vagy valamit...
Ezekből nekem két AT2020 és E-MU 0202 USB van. A mikrofon jó ár/érték arányú, az E-MU 0202 bemenetei szoftverből nem állíthatók csak az előlapi potikkal, egyébként rendben van.
Az AT2020 rendben van, a Behringert a helyedben elkerülném. Keverőpultnál megintcsak kihagynám a Behringert, és ott ráadásul nem ártana egy olyan, aminek tolópotis féderje van - ezzel a forgópotissal szeinte lehetetlen finoman, pontosan dolgozni. A Mackie amúgy jó lenne. A hangkártyát nem tudom, de ha szinkronizálásról van szó, akkor valahogy meg kell oldani a képpel és a külső eszközökkel való együttfutást, szóval valami time code csatlakozás nem ártana.
Egy kérdést szeretnék feltenni a témával kapcsolatosan, és a véleményetekre lennék kíváncsi. ...én egy amatőr "otthoni stúdiót" szeretnék majd összehozni, (nem csillagászati összegekből.) Amelyet legfőképpen, Szinkronra szeretnék használni... Ki is néztem egy-két dolgot. De nem tudok köztük egyenlőre konkrétan dönteni...
Rode NT1-A Behringer C1 Audio-Technica (AT2020)
E-MU 0202 USB Behringer Xenyx 802 Mackie 402 VLZ3
Van esetleg személyes tapasztalataitok a termékekkel kapcsolatban? Jelenleg leginkább e termékek közt vacillálók:
Audio-Technica (AT2020) Mackie 402 VLZ3 Behringer UCS202 USB
Még nagyon új vagyok mikrofon témában ezért lenne pár kérdésem ha szabad :) Szóval külső mikrofont szeretnék venni leendő "tükörreflexes" fényképezőgépemhez ami FullHD videót tud felvenni. 3,5-es Jack mikrofon dugasza van.
Az lenne a kérdésem, hogy ehhez milyen mikrofont érdemes venni? Jó lenne 20-25.000Ft-ból kijönni.
8-as karakterisztikát is tud a Rode NT2-A és az NT200 mikrofon. Az áruk webáruházban megrendelve - egyenlőre - 77eFt és 106eFt. Az előbbi kapcsolható iránykarakterisztikás (gömb, 8-as, vese) csillapítós és mélyvágós, az utóbbi mindezt fokozatmentesen tudja, tehát pl. be tudsz állítani félig 8-as félig gömb karakterisztikát is. Mindkettőre 10 év a gari.
Egyszer egy "szeánsz" keretében kipróbáltunk egy csomót. És tényleg a Tungsram ECC82 volt az egyik legjobb. De abból nem akart adni a smucig dög :))) Akkor ezek szerint nem lehet semmi baj ha használom az ECC82-t? köszi!!!
Ja az mondjuk igaz, hogy az eredeti kínai csőnek nagyon lapos hangja volt és zajos is volt egy kicsit, szal csere az kellett. A táp még megy :) Egyébként vagy 3-4 fajta csövem van hozzá, de ez a Tung-Sol a kedvencem. Van Electro-Harmonix, annak kicsit "zárt", tompa a hangja, mondjuk lehet hogy gitárhoz ideális lenne. Egy rádióamatőr ismerősöm, meg adott régi még NDK-ban gyártott RTF ECC82-es csöveket. Azoknak nagyon selymes a hangja, de félek sokat használni, mert kisebb az ellenállásuk kicsit, mint a 12ax7-nek (12ax7 = ECC83).
ez mindegyik ilyen mikinél így van Nagyjából igen.
Ha mindegyik ilyen, akkor kell hozzá egy csendes szoba/stúdió. Vagy egy koncert.
Úgy tűnik a mic200 a behringer egyetlen jó terméke. Há'nemtom, nekem van itthon egy Mic100 véletlenül, annak mindenhez képest borzasztó szar* hangja van, meg hipp-hopp elszállt belőle a fantomtáp. De mondjuk lehet, hogy a 200 más.
Én pont ma vettem egyet :) (Rode nt1-a) Nagyon részletes, pontos a hangja. Viszont valami fura, nem tudom, hogy ez mindegyik ilyen mikinél így van vagy csak az enyémmel: nem valami szelektív, felveszi a környezetben lévő hangokat, ha résnyire nyitva az ablak, akkor a szél zúgását is hallani. Ha mindegyik ilyen, akkor kell hozzá egy csendes szoba/stúdió.
Én egy megbuhárlt MIC200-as erősítővel használom. Abban ki lett cserélve az eredeti kínai elektroncső egy Tung-Sol gyártmányú 12ax7-re: Nagyon zajmentes így! Most még akkor sem jelentkezik semmi zaj, ha maxra tekerem! Úgy tűnik a mic200 a behringer egyetlen jó terméke.
megtudtam, hogy csak a vásárlás után ilyenek a mikrofonok és idővel csökken az érzékenységük. Az elég gáz lenne, ha igaz lenne. De nem az. (Nyilván hosszú évek, még inkább évtizedek alatt a fizikai elváltozásoknak köszönhetően nagyon keveset csökken, de attól még a szájhangok ugyanúgy meglesznek).
senkinek sem ajánlom a Behringer C-1 mikrofont (meg a többi mikrofonjukat se). Meg egyáltalán, semmilyen Behringer terméket se. Nem sznoboskodásból, de az egyik kellemetlen tulajdonságuk a borzasztó nagy alapzaj, a másik meg hogy perceken belül képesek elromlani. Még nem találkoztam ennyire megbízhatatlan márkával.
köszi. közben megtudtam, hogy csak a vásárlás után ilyenek a mikrofonok és idővel csökken az érzékenységük.
egyébként senkinek sem ajánlom a Behringer C-1 mikrofont (meg a többi mikrofonjukat se). A specifikációnak köze sincs a valósághoz. Ultra zajosak, részletszegények. A frekvencia menetüket egy véletlengenerátorral lehetne leírni.
A popfilter nem erre van, hanem a száj felől érkező „szél” fölfogására. A leírtad hangokra én két módszert alkalmaztam: megkértem a beszélőt, hogy igyon egyet, mert minél szárazabb a száj, annál több az ilyen nyammogás, illetve utólag kézzel kivagdostam a nagyon zavaróakat. Szoffer biztos van, talán ingyenes is, az enyém hasonló célokra fizetős (Diamond Cut és Cedar). Szerintem a declick szóra érdemes keresni.