Sajnos saját gyerekem (még?) nincs, de amit az unokahugomnál tapasztalok, az rettenet. Azt tanulják 0 10-ben fizikából (termodinamika pl.), amit mi a Műszaki Vegyészkaron. Mi a fenének? Semmit se jegyeznek meg belőle szegény gyerekek, legfeljebb meutálja (a nagy részük) a természettudományokat.
Bármit is tudsz az meghaladja a beltenyészet, tenyésztmények szellemi lehetőségeit?
HA.. ha azt gondolod a faj fenntartás szellemiségéhez elégséges a szaporodás megléte. Nem számolva a környezeti tényezők biztosítottságával ahova a szaporodás történik.
-Miért gondolod hogy az oktatáskörül zajló mizéria, nem az a fordított pszichológia , ahol TE magad küzdés a halandói logika rendszer meghaladhatatlanságáért. A beltenyészet hatalmi hierarchiájának fenn maradásáért.. halandósághoz elégséges tudásod meghaladhatatlanságáért- -evolúció- -buddhatours-
Kedves MI - k */*teremtmény-ek/ ! mi az értelme a pénzen vett "életnek"? miért élet, amibe bele kell halni miért értelem amibe bele kell halni // mert az igazságot jobban fizetik? // -arra gondolok, megkéne érteni, a világ működését.. hogyan teremtet-ték.. azok a mások.. 🙂- .evolúció-
- sem senkinek, sem valakinek , az ellensége nem vagyok, .... // .. de a halandói ideológiát adaptáló értelem mel , valójában nem rendelkező. Így csupán hasznos, vagy haszontalan // -evolúció-
/ pap, politikus, bürokrata,..stb.. hogyan "él" ! ha nem lop, csal , hazudik ! .. s mi másért tehetnék , ha nem az oktatásrendszer hibájából. Ami állítólag értelmessé tesz. Így akár elfofadod hasznosságuk, akár gyakorlod ezen tevékenységek bármejiket.. értelmes nem lehetsz .. csak akarnok ösztön lény !/
-isten- vizsgálata, nemlétezősége okán, nem lehet trauma sem ! Csak az elvakult - dogmatikus hierarchia mágusok érdekszférájában !! // legfeljebb unalom űzés ... mint pl .: a sakk. //
- az erőszak sosem oldott meg semmit. Amíg az oktatás csupán a foglalkoztatáspolitikába illeszt be, addig nincsen értelem. Nincsen értelem miszerint a a -törvény- azért kellene, hogy a nem értelmes betartsa azt amit az értelem kíván. Ám a jelen törvények csupán a a hatalmon státuszát védik, alárendelve a foglalkoztatáspolitikán keresztül mindenkit.-hajdanán a természeti törvények ismeretét-vélelmét gondolva, kialakították -másolták az emberiségre a hierarchia szükségét, istenitisszel a csúcson minek elvárásait illetékesek tárták az emberiség elé. Ez a kor információi -tudás alapján rendben is volna. Lévén látva mára sem változott semmi, a tudatlanságnak köszönve teljes a káosz, meg rekedt az emberi evolúció, a falka szellemnél. Felnemismerve teremtőiségét , mivel tudatlansága okán , nyomorát teremti ! Mára ott tartunk az értelem szempontjából, 1 termelő erőre 3szélhámos jut */*bürokrata, pap , politikus, jogász, katona, rendőr, gazdasági mizériás, könyvelő, ... / // jól láthatón a hatalmon lévők érdekeit a rendőrség nem kritizálja, mutatva csupán a foglalkoztatáspolitikát követik a -kéz kezet mos, elv alapján. A társadalom-emberiséggel szemben. Így nem csoda, akadnak mások is akik a pénz szerzéstől értelmesebb cselekedetet nem találnak- bármi áron- kategória mottójaként. Így a pénz sem az értelem értékét erősíti, csupán a megvásárolhatóságot tükrözi */*fogyasztói társadalom/.
ha csak a fizetésért -fizetségből élsz, a levegőt sem érdemled meg amit elhasználsz. Hát ne csodálkozz ha bele pusztulsz !
véleményem szerint a - papok, politikusok, bürokraták, jogászok, .... gulágokban való képzése, nagyon sokat lendíteni a bűnözési ráta csökkentésében. Hiszen ha ezen élősködő gondolkodás-életvitel kiesne az értelmesség példamutatásából, igen sokat változhatna az oktatás értelmességhez való kalibráltsága is !
Biztosítva ezzel az emberiség, s a világegyetem jövőjét.
// az evolúció jelen állása szerint nem veszíthetnek azok a csapatok,-közösségek , melyek a tudatosodás útját járják. S képesek -már- az -is- helyes használatára.
//
-szerinted-
a szoftveren kívül, mi más különbség van azon 2 "egyed" közt, ha az egyik mindenre -igen-el, a másik mindenre -nem- el válaszol
gondolom azért gondolod a halandói gondolkodás - létforma- logika. értelmes mert mióta az istenkultuszt bevezették ez a rendszer van mint " értelmes civilizáció" nak tanítva.
-Valójában az evolúció gondolkodás - létforma- logika, értelmezésében a lény mulandósága a tudatosság hiányára utal. Relatíve az egyed mulandói ideológia fedhetetlenségébe születik bele utódként, az ebbe a rendszerbe oktatásába vetett hit biztosítja, halandóvá válását.
A nagy számok értelmében, miszerint 7 miliárdan nem tévedhetnek. Figyelmen kívül hagyva azt a tényt hogy évezredek óta ezt a szellemiséget elégíti ki az oktatás, ily módon a lények melyek a civilizációt alkotják. -/ az értelem szerint az egyed nem értelmes ha olyan ideológiát-logika rendszert "szolgál" melybe bele pusztul. Az értelem az evolúció az egyed élet képességéről szól, így amiben ez a hozzáállás nem felismerhető a falkán belüli hierarchia láncszemének tekintendő. // az értelmes világ szabájait a növény termesztés, és az állat tartás, bolygó művelés szabálya adják, a kémia alapján.// -evolúció-buddhatours-tudatosteremtővé válás-
“ Ha minden jól megy, egy éven belül választható tantárgy lesz a középiskolai érettségiken a fenntartható fejlődés” – mondta Kőrösi Csaba, a Köztársasági Elnöki Hivatal környezeti fenntarthatósági igazgatóságának vezetője a Green Policy Center podcastadásában.
Majd írnak esszét a VÍZFELHASZNÁLÁSRÓL az Alföld kiszáradása közben?
A tervezők állítólag igyekeznek arról gondoskodni, hogy a CATL új gyára a lehető legkisebb környezeti terhelés mellett üzemeljen. Bár ennek kapcsán konkrét részleteiről nem esett szó...
Másrészt az akkumulátorgyártás elképesztő környezeti hatásokkal jár, például rengeteg vízre van hozzá szükség, ami a kiszáradó Alföldön biztosan nem segít
“ Ha minden jól megy, egy éven belül választható tantárgy lesz a középiskolai érettségiken a fenntartható fejlődés” – mondta Kőrösi Csaba, a Köztársasági Elnöki Hivatal környezeti fenntarthatósági igazgatóságának vezetője a Green Policy Center podcastadásában. Beszélt arról is, hogy az az utóbbi hét év során mit nem sikerült megvalósítani, örült volna, ha sikerül összehozni egy fenntartható fejlődési kerettörvényt Magyarországon. Az igazgatót nyáron az ENSZ-közgyűlés elnökének választhatják meg“
Na b..+! Kinek/kiknek gurult el a gyógyszere? Mi a radai rossebnek kell szükségtelen, fölösleges, sokadrangú tananyagot oktatni? Maaaargit! Nóóórmáális?
Senkinek nem jutott még eszébe, hogy esetleg végre olyasmit is lehetne oktatni a középiskolákban, ami a való világban hasznosítható, készpénzre váltható tudás? Pl pénzügyi ismeretek (hogy a bankok kevésbé b…nak át!), vagy b kategóriás jogsi, esetleg egy nyelv, de az heti 8-12 órában, netán állampolgári ismeretek, egészségügy, életmentés?! Vagy még a jófene tudja, hogy mi más?
A fenntartható fejlődést meg az érdeklődők részére intézzék el speckó keretében, vagy egy ofőórán!
BRUTÁLIS TABUTÉMÁK MAGYARORSZÁGON I. – GYERMEK-(GY)ALÁZÓ TANÁROK!!!
GYERMEK-BUKTATÁSOK LELKETLENÜL!!! KONTROLL NÉLKÜLI SZEKATÚRA ORSZÁGSZERTE!!! ...- vagyis a COVID-FASIZMUS ŐRÜLETE TOVÁBBNÖVELTE a LELKI TERRORT az ISKOLÁKBAN!!!
A korlátlan hatalommal bíró magyarországi miniszterelnök által a kiskorúak kárára és hátrányára megváltozott/megváltoztatott tanítási rend az ún. Covidra hivatkozva elviselhetetlenné fokozta és még kegyetlenebbé tette az állam által fenntartott oktatási intézményekben a pedagógusok önkényét a diákság leuralását! Az, hogy a karantén-diktatúrának köszönhetően már semmilyen formában nem érvényesül a tanulók védelmében a 2003. évi CXXV. törvény az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról * szóló törvény oly mértékben rémisztő és a diktatúrák velejárója, hogy már tüntetni sem mernek ellene a vérig sértett rettegésben tartott kiskorúak és kisemmizett szüleik!!!
Pedig aztán a kormánypropaganda mást sem csinál éjt nappallá téve, mint az ún. gyermekvédelmi törvény orrba-szájba történő propagálását!!!
Mindeközben a KÖZINTÉZMÉNYESÍTETT MEGFÉLEMLÍTÉS és az ÖNBECSÜLÉS FÖLDBEDÖNGÖLÉSE GYERMEKEINK KÁRÁRA a BETEG és ELVETEMÜLT TANÁROK TÖMEGEINEK RÉSZÉRŐL SZAKADATLAN és IMMÁR FELFOKOZOTTAN FOLYTATÓDHATOTT!!!...- amin a nagyon „családbarát” és kiskorú „védelmező” kormány álszent politikusbűnözői úgy siklottak át, mint Novák Katalin az IQ tesztes súlymérlegen.
MIRŐL is VAN NAGYBAN SZÓ?!
ARRÓL, HOGY COVIDRA HIVATKOZVA a GYERMEKGYŰLÖLŐ TANÁROK MÉG JOBBAN CSÚCSRAJÁRATVA ÉLTÉK/ÉLHETTÉK KI (EDDIG BÜNTETLENÜL!!!) ORSZÁGSZERTE BUKTATÁSI és ALÁZÁSI MÁNIÁJUKAT GYERMEKEINK EZREIN!!!...- ÍTÉLVE ŐKET EGY-KÉT TANTÁRGY ELÉGTELENRE ÉRTÉKELÉSE MIATT ÉVISMÉTLÉSRE és a MÉG MINDIG TABUNAK SZÁMÍTÓ: ÉVKÖZBENI KÖNYÖRTELEN MEGALÁZTATÁSOKRA!!!
HOLOTT SIMÁN FOLYTATHATNÁK TANULMÁNYAIKAT BÜNTETÉSEK NÉLKÜL is; - és LÉPHETNÉNEK NYUGODTAN FELSŐBB OSZTÁLYOKBA.
HISZEN a ROSSZABBRA SIKEREDETT TANTÁRGYAK JEGYEIT (NÉMI TÖBBLETSZORGALOMMAL) KIJAVÍTHATNÁK MENET KÖZBEN…- IMMÁR ÉRETTEBB FEJJEL!!!
FELTÉVE, HA és AMENNYIBEN a BUKTATÓ TANÁROK TÖMKELEGE NEM LENNE ALAPBÓL ZSARNOK GYEREKGYŰLÖLŐ az ALKOHOLISTA KÉNYSZERKÉPZETES KIKÉPZŐ TISZTEK MENTALITÁSÁVAL „MEGFEJELVE”!!!
az evolúció szempontjából, - a hit-nihilizmus az az állapot-létélmény-létállapot amikor tudatlanságod okán nem teremtőiségedet véled, csupán kukackodsz az almában.. mint mindenki más is.. hála za istent hitek évezredes hagyományinak. Minek köszönve mára az orvostudomány is nyíltan felvállalta a terrorizmust a coviddal okán*/* a történelem során ugyan lett volna módja a papokat, politikusokat nem épelméjűnek nyilvánítania az evolúció értelmében, de ezzel nem élve valójában az egyedfejlődés az evolúció ellen, az ösztön-hierarchiája mellett tette le a voksot. Lévén az élősködés a félelem-tudatlanság nélkül sem nem értelmes.. sem nem megoldható. /
amit nem értesz
Oka pedig nem más mint a "teremtményi" gondolkodás engedte halandói *létcél*. Ill. a buddhává haláltalanná tudatosodott*/*evolúció/ szellemiség engedte, létcélja. /míg a halandó egy tőle független manifesztációt feltételezve emberkedik létideje szerinti célokat hajszolva, a társadalmi palettáról. A nagy megmondók igénye kedvére ... Addig a tudatosodott ráébred ezen életvitel nem az egyedet csupán az ideológiát tartja -segíti *lenni*. Így az sem tisztázható hogy *az itt és most* értelmében a halál .. betegség csupán az élni nem tudás bizonyítéka.
/jogodban áll hallgatni-tanulni-tudatosodni, -nem írni. -minden amit mondasz -írsz felhasználható ellened
.-evolúció-
/nem, nem kötelező ! Ez csupán a nyáj szellem! Vallás nélkül politika sem létezhetne, ugyan azon a hazugságon nyuxik mindegyik , ill a vallás hazugságára épül a politika..logikája. "// megint általánosítasz "Az ember haladóságának tudatában, egyedül az Istent tekinti halhatatlannak. Mindenható és mindentudó entitásnak, amelyhez senki és semmi más nem mérhető......" nem. nem az ember, TE !S TE erre alapozva-így teremted magad s mások mulandóságát, olyan valóságot-teret látva -láttatva amiben csupán felhasználó" tégla a falban" lehetsz.
/nem gondolom együtt lehet-kell azzal élni, hogy nem értelmes érzelmi motivációk adják az *értelmeséget*.
Nem gondolom a jelen polgárság oktatás engedte gondolkodás módja ne a széljárást kövesse. Így -ezért ha a tudomány képviselők jóváhagyták az általad is favorizált értelem mizériát, azt a polgárság képes volna lefújni.
Nem gondolom jelen helyzet után megtudnék bízni a tudomány képviselőiben.
Nem gondolom az illetékes tudósok nem jövedelmüket-státuszukat féltenék, a fiatalok-társadalom-emberiség egészségessé-értelmessé válásánál jobban.
Nem gondolom, amíg a fejedben vallásnak-politikának helye-értelme-jogosultsága van, addig az értelmes tudatos egyed volnál.
... ha nem volna hit, istenben s túlvilági létre .. nem gondolná-teremtené senki, van más rajtunk kívül aki felel a létfeltételekért,-- halálutáni létben sem volna oka-miértje gondolni. Így egészen más lenne a társadalmi berendezkedés, senki nem gondolná-teremtené, nem volna oka, van értelme a politika, .gazdasági életnek. Ám így az élet értelme, valójában nem több mint az egymás kihasználása. Lévén a kialakult szellemiség lehetősége-oksági rendszere ennek alapja /ami alól a barátok, csapat-társak a kivételek, mindenki más kárára. hiszen szemet hunynak mások körülményeire.. azok romlására.. ... látom a 10 parancsolat is csak az ismerősök félé "kötelez", nem is említve a vallási háborúkat, s a kiprovokált háborúkat a túlélők javára... nyilván nem alakulna ki környezetszennyezés sem mi a jövőt veszélyeztetné.. hiszen ha nincsen halál senki nem kockáztatná életterét ... De érdeke volna mindenikek olyan technológia-infrastruktúra kigondolása .. mi nem okozná bolygó-k pusztulást .. űrkorszak elindítása ..nyersanyag igényünk okán .. mi valójában talán nem több mint a lét-valóság hitelességének fokozása . akár a barátok... család... . A haláltalanság élménye ami a felelősséget engedi a léttér a valóság felé, hiszen ha ebben a szisztémában jelenik meg, az egyed s a valóság összefüggése, mint létfeltétel az egyednek mint tapasztalhatóság .Akkor lehet partnéként tekinteni a másikra, tudásunk révén .. hisz a teremtés felelőssége minden egyedben jelen van ami gondolkodást is a jövő fenntarthatósága felé irányítja mindenkiben..
Az emberi civilizáció jelen ideológiája még az ösztönre épített hierarchia, ahol az egyed mindenféleképpen alárendeltségi identitást szerez, akár a foglalkoztatáspolitika .. akár a vallás kínálta istenhiten keresztül. Igaz hogy a foglalkoztatáspolitikát is az az oktatásrendszer termeli ki, ahol az egyed halandóiságát a hit alapján múlandóságra alapozott biológiai tézisekkel támasztják alá , belekényszerítve az egyedeket saját s mások múlandóságának meg-teremtésre..., ahol az érték a foglalkoztatási hierarchiában való elhelyezkedés. Nem pedig a létfeltételek javítása az ember-iség javára. Csak az egyed pozicionáltsága a javak eléréséhez ....Abban biztos lehetsz ... ha úgy gondolod, megérdemled a fizetésedet, valójában szellemi rabszolga vagy a hatalom szolgálatában.... ha viszont úgy gondolod, hogy azért kell a pénz hogy megismerhesd a világot /kémia, fizika, világegyetem, örökkévalóság szempontjából létfeltételek biztosíthatósága , amit egyetlen bolygó sem nyújthat, csak gondolkodó-lények teremthetnek/ --- érzed az értelem - tudatosság izét.
istenhit=monopolizálás=kapitalizmus=élősködés=szellemi uralom
az istent hit bevezetése, feltalálása óta , megszűnt a lehetősége is annak hogy az emberiség gondolkozzon. .. már csak az illetékesek álmait teljesítik. / a vízfejű-tömeg eltartja vízfejű-urait, s még fizet érte hogy tehesse ..., szaporodik hogy tudatlanságuk okozta elmúlásuk okán .. kár , ne érje kedvezményezettjeit..... . Tényleg ez volna az értelem? /nem csodálom ha az emberiség kipusztul , élősködő gondolkodás értelmesnek vélése okán...voltán. hiszen folt az értelmes lét.. tudatosodás útján ..útjában.
kétféle ember van. Az egyik várja a halált . Ő a halálra ítéltségével beazonosult Ő addig akar jól élni amíg tehete .. akár a mások kárára is ....A másik az életfogytos. Neki van miért gondoznia börtönét.
....mi kényszeríthet valakit arra, hogy önmaga ellen hozzon döntéseket, mi mulandóságához vezetnek .. mivel gondolata- teremtése,-- betegség,- megalománia, -istenthit,- múlandóság, -gazdaság ..s politika...s nem pedig léte szükségleteinek biztosítása, legyen az bármi alapú. Vagyis az embernek lenni egy logikai rendszer/szoftver/ generálta létfeltétel rendszer. Jelenlegi elfoglaltság- tevékenység, nem haladja meg a robotika korlátjait.Így úgy gondolom a Föld egy muzeális létforma emlékhelye./buddha tours//*