Esetleg ha az úr becsukná az ajtót, mielőtt elindul :DDDDD Halálfélelmem volt, mikor utaztam a metróján, és nyitott ajtóval mentünk :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Egyébként ha a motort bekapcsolod, akkor a szerelvény gyorsulni fog. Ez nem dízelmetró :DDDD A sebességtartás (x) is valójában éppen megfelelő gyorsulás, amit a súrlódás pont kiolt.
Ha lekapcsolom a motort az y-al akkor mivel tudom úgy visszakapcsolni, hogy ne induljon el újra?
Hogyan kell az első induláskor indulni? Bárhogyan indulok mindig kapk helyből 300 hibapontot :-( . Akkor elvileg az ajtók nincsenek nyitva?
Az indulásjelzést megvárom. Lehet, hogy nem jól indulok el... Úgy csinálom, hogy kiengedem a féket (ha fékez) és elkezdem bekapcsolni a motort, először csak egyet.
Újabb kérdés: Mit jelent az állomásoknál a sinen lévő kék nyíl? Itt a topicon talált leírás szerint akkor kell bekapcsolni a motort, de épp akkor van mikor futok be az állomásra, tehát nem ez az értelme.
És akkor mi van, ha utána az a hibaüzenet jön, hogy "Unhandled exception encountered while loading", jön a "Folytatáshoz nyomjob meg egy billentyüt" a bat ablakban, utána az egész képernyö fekete, mintha elindulna a program, aztán visszatér elözö méretbe, hót fekete a bat ablak, title ben meg annyi van, hogy "inaktýv"?
Tényleg használható lenne, ha meg lenne, hogy kell küldeni, meg valami emberi nyelven is meglenne.
Sziasztok! Felraktam a játékot szépen is megy, de a második állomás után ha elindulok egy rövid idő után olyan mintha egy falnak mennék és vége a pályának. De csak képileg, a hang megy tovább. Ez valami programhiba, vagy nálam van a gond?
Hát ez sem így van (nálunk) :-)
Mert a villamosfék az üzemszerű, kvázi k5elező, hibája esetén utasok ki, nincs főfék-alfék, mert, mint írtam, 2 EGYENÉRTÉKŰ fékberendezés van a vonaton (ritka, de így van).
még egy pár bünti, amit felfedeztem, ha idő előtt indulsz el, akkor az idő előtti indításjelzés és ajtózárás 2x100 pontos büntetése mellett 400 büntipontot kapsz. Illetve ha visszanyitod az ajtót azt is 100 büntiponttal jutalmazza. Ha jelzett a gép, hogy mehetsz, akkor annyiszor nyomod az indításjelzőt, ahányszor csak akarod. Amíg be nem zártad az ajtót, a fölösleges indításjelzést bünteti, 100 ponttal.
Valószínűsíthető, hogy légfék, mert a nyomásmérő mutatója fölszalad. Villamosfék nélkül még működőképes a jármű, a légfék a "főfék" a villamosfék csak "üzemi fék"
A kontroller is, + a fék is.
Eleve ugye meneten (nálunk) nem ilyen a kontroller kiosztása, azonkívül 2 független, teljesértékű fékberendezés van a vonaton. Ezek közül melyiket lehet használni?
Ha a villamosféket, akkor az totál más, mint a mienk, ha légféket, akkor az a Vizipók fékezőszelepe lehet, de hol a villanyosfék?
Sokat akarok? :-)