Keresés

Részletes keresés

Jared- Creative Commons License 2010.08.17 0 0 59
Persze, mindenhol vannak idióták. És az állandó előzgetésnek valóban semmi értelme nincs (az a legjobb amikor aztán viszontlátod a nagy országúti rambót egy piros lámpánál/vasúti átjárónál).

De azért ilyen nagypofával tenni a másik autós biztonságára, "ha nem térsz ki előlem, meghalsz" alapon, hát én ilyennel idehaza nem nagyon találkoztam (biztos akad itt is, aláirom). Szóval alapvetöen a videón látható népségnek igen primitiv vezetési szokásai vannak, mi azért ennél egy fokkal kulturáltabbak vagyunk (mondom ezt úgy hogy szidom én a magyart is eleget, hidd el :-))

Hüvösre kell tenni az ipsét 1-2 évre, meg elvenni a kis kamionját és mindjá nincs probléma :-)
Előzmény: BOLOND (57)
Leadfoot Creative Commons License 2010.08.17 0 0 58
"Meglepodott egy kicsit mikor belealltam a fekbe egy pillanatra."

Gratulálunk.
Előzmény: BOLOND (57)
BOLOND Creative Commons License 2010.08.17 0 0 57
En sokat jarok hosszu tavon orszaguton, es nyugodtan allitom hogy az ilyen stilusu vezetes nem eri meg. Baromi rossz a kockazat-idonyeres aranya. A multkor kiprobaltam az egyik uton hogy mennyi idot lehet nyerni folytonos elozgetessel (nem beleertve a tutyorgokat megelozni). 1000 km-en kb 45 (!!!) percet nyertem. Nem nagy durranas ha belegondolok mennyit kell kockaztatni es hanyszor kaphattam volna buntetest.

Egyebkent Mo-n is ugyanigy vezetnek (meg Quebecben is:). 140-el mentem a 100km-es tablanal es egy no kb 2 m-re jott mogottem. Meglepodott egy kicsit mikor belealltam a fekbe egy pillanatra. Aztan visszahuztam a jobb savba ez meg szitkozodva elhuzott mellettem de annyira elfoglalta magat a szitkozodassal hogy utolerte az elotte levot. Nem nagyon, de elegge hogy egy darabig nem kellett vezetni az autojat.
Előzmény: Jared- (56)
Jared- Creative Commons License 2010.08.17 0 0 56

Az erősebb kutya b*szik tipikus esete (0:44-től), szerencsére nálunk ilyet még nem láttam (lekopogom)...

 

...naszóval itt is "élmény" lehet autózni.

BOLOND Creative Commons License 2010.07.23 0 0 55
Az volt a baj hogy 20-al sem mentel. Nagyon felvette a kerek a vibralast. En sokat jarok (jartam) murvas uton amin ugyanilyen bordak vannak de kb 60-al kell menni mert akkor a leg simabb.
Ez pl. egy ilyen ut, a bordak nem jol latszanak de majdnem vegig olyan (60km), persze azert elvezheto:):





Előzmény: sámuel (17)
Kelen22 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 54
Az valóban szép környék gondolom nem a dunaparton mentek hanem a hátsó úton dobogókő előtt lekanyarodva.... Azt az utat én nagyon szeretem meg Vörösvár és Dorog felé is nagyon szép a táj.
Előzmény: Nissantibi (52)
Töhötömke Creative Commons License 2010.07.16 0 0 53
Mi nagy kört szoktunk menni a Mátrában ha autókázni van kedvünk, ott is nagyon szép tájak vannak:)
Nissantibi Creative Commons License 2010.06.15 0 0 52
Én a Pilisben szeretek nagyon autózni Pomáztól Esztergomig! Nekem minden alkalom egy élmény. :)
cssz74 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 51
Én ezen nem szeretek autózni, mert nincs még meg a második félpálya, ami azért zavaró, mert az egész egy baromi hosszú, kelet felé beláthatatlan ív és elég erős rajta a forgalom. Szolnok felé nem biztonságos rajta az előzés, pedig néha kell, mert sok a kamion rajta. Akad is baleset itt, pár éve pont egy ismerős család maradt majdnem ott, szenvedtek is maradandó sérülést. Persze az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ők voltak a hibásak. (még a lánglovagok oldalon is tele volt a képeikkel) Egyébként szép és jó út, még jobb lesz, ha M4-ként megépül a másik fele.
Előzmény: hotrod25 (50)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.13 0 0 50

4-es Abony elkerülő:

 

 

BOLOND Creative Commons License 2010.03.21 0 0 49
Senki nem hasznal szoges gumit, tonkretenne az utat. Mivel teljesen sima es baromi hideg ezert nem problema a vezetes rajta. En 500 km alatt egyszer csusztam meg, porogtunk egy kicsit aztan a ho szep lassan megallitott.
Előzmény: cssz74 (48)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 48
Ehhez azért szöges gumi kell, gondolom. De úgy valóban nagy élmény lehet! :D
Előzmény: BOLOND (47)
BOLOND Creative Commons License 2010.03.21 0 0 47
Udv, en is hozzajarulok egy uttal. Ez ugyan messze van Magyarorszagtol es csak fel evig jarhato evente, de igazi elmeny rajta utazni. Az "Ice Road" Inuvik-tol Tuktoyuktuk-ba, a Mackenzie Folyo es az Eszaki Jeges Tengeren vezet at:
hotrod25 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lajosmizse -> Nagykőrös

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyenge forgalmú délelőtt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cssz74 Creative Commons License 2009.12.21 0 0 45
üres úton, hóban, ha van kanyar, mindenhol élmény autózni...(subaruval :))
bobalt Creative Commons License 2009.12.21 0 0 44
Hmm... tetszik ez a topik. A 82-es út nálam is kedvenc, főleg amióta friss, új burkolatot kapott a szerpentines rész, Veszprémvarsány és Zirc között.
A másik: a nógrádi úthálózat, leszámítva a totálisan szétbarmolt 21-es utat. Salgótarján térségében viszont, négy darab négyszámjegyű út idén kapott teljes felújítást, istenkirály vonalvezetés és 0 forgalom, érdemes bejárni, Nagykeresztúr és Márkháza környéke. Innen északra a Zagyvaróna - Cered rész is állat.
hotrod25 Creative Commons License 2009.12.21 0 0 43

mai képek az Alföldről:

 

 

AcidMan Creative Commons License 2009.10.20 0 0 42
2-es főút nem olyan rég megint megvolt. :-)
Sajna az M2-őn álltunk vagy 20 percet a felújítás miatt...
A 21-esen 2 helyen is dolgoznak. 2x2-re szélesítenek. Nem kell nagy dologra gondolni, csak előzési szakaszok, 1-2 km hosszan.
Jártunk pár elég szar minőségű mellékúton is, de Hollókő környéke nagyon rendben volt, pedig a burkolat színén látszott, hogy nem friss. Hiába, ahol nem járnak tgk-k...
22-es is elég jó minőségűnek tűnt. Pár átkelési szakasz van gyengébb állapotban, de ez sajna mindenhol így van.
cssz74 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 41
Nem ronda pest megyében sem a Dobogókő - Esztergom sem a Visegrád - Szentenre útvonal sem...
cssz74 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 40
82-es? !!! :)
Jó, ismerem azt is! Nagyon szép a táj!
Előzmény: AcidMan (36)
cssz74 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 39
Ezt én is imádom!
Mellette még mondjuk Zagyvaróna-Cered... :) Tatabánya-Rugógyár...Mátrakeresztes-Bagolyírtás...Imola-Ragály-Kánó...
Előzmény: Nihil1965 (23)
AcidMan Creative Commons License 2009.05.13 0 0 38
Nem akarok hülyeséget mondani, de én már láttam sógoréknál olyan feliratot, miszerint a főútról lehajtva mindehol 30 a vmax a faluban. talán ez is olyan volt.
Előzmény: contributor (37)
contributor Creative Commons License 2009.05.13 0 0 37

Sziasztok! Bocs, de nem találtam "Autóval Ausztriában" topikot, azért ide írok, hátha tud valaki segíteni. Rábafüzes-Heiligenkreuznál mentem át Ausztriába pár hete. Az A2-re Fürstenfeld után tértem rá. A határ és az A2 között volt néhány osztrák település, ahol 30 km/h-s sebességkorlátozást jeleztek, de a tábla alatt volt valami német nyelvű szöveg. (Valamelyest tudok németül, pl. később Németországban volt olyan, hogy Bei Nässe, azaz nedves út esetén; de itt valami hosszabb szöveg volt.) Mielőtt utnak indultam volna, többen figyelmeztettek, hogy tartsam be Ausztriában a sebességkorlátozást – útjavításoknál is – mert az osztrák rendőrök nagyon szigorúak. Ezért én precízen betartottam ezt a 30 km/h-t is. A mögöttem jövők (osztrákok is, magyarok is) viszont villogtak meg dudáltak. Meg tudná valaki mondani nekem, hogy mi az a szöveg a 30 km/h-s tábla alatt? A sejtésem az, hogy a falu egyéb útjaira vonatkozik, ha viszont így van, akkor miért teszik ki arra az útra, amire nem vonatkozik?! Az autósok 99%-a csak keresztül akar menni a falun, nem érdekli, hogy a település egyéb útjain mennyi a megengedett max. sebesség. Ha pedig valami mást jelent, kiváncsian várom a választ, hadd okosodjam.

AcidMan Creative Commons License 2009.03.17 0 0 36

Fogalmam sincs, hogy mi a száma, de nem is ez a lényeg. Végig völgyben, szinte zéró forgalom, tüneményes falvak a hegyek lábánál/között. A burkolat néhol lehetne jobb, de láttam már főúton is rosszabbat.

Élmény, na.

RadiX Creative Commons License 2009.02.26 0 0 35
az a szakasz a magyar útépítés beteg lova
Előzmény: hotrod25 (32)
AcidMan Creative Commons License 2009.02.25 0 0 34

Erre a kicsi szakaszra gondoltam.

Előzmény: hotrod25 (32)
timetable Creative Commons License 2009.02.24 0 0 33

2-es, Váctól kifelé:

Még nem vezetek, de ezt az utat (többnyire busszal) többször megtettem már, és utasként is megszerettem. Jó ahogy a Naszály oldalában mész fel, és lelátsz Vácra, aztán kicsivel később jön a meredek lejtő, aminek a végén ott van Katalinpuszta, ahol persze nem árt figyelni a megengedett sebességre :)

Aztán utána pár éles kanyar, ami után a partnak felfelé kell kigyorsítani, mindig egy élmény volt ahogy az Ikarusokon visszakapcsolt a vezető, és jött az üveghang...

 

A Rétság fölött kiágazó 22-est Érsekvadkertig ismerem, jópofa ahogy a tereskei elágazástól egy hosszú, "lépcsőszerű" lejtőn kell lemenni.

A 2-esen továbbmenve, Rétság után kisebb a forgalom, és pár éve rendbetették az utat, a határ előtt tényleg lehet rajta jól menni. Az élvezeti értékéből talán csak Nagyoroszi hosszú belterülete von le egy keveset.

Előzmény: AcidMan (31)
hotrod25 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 32

12=22 ?

 

off

 

A 4-es főút Szolnok elkerülője 2005-ben volt burkolatmegerőssítve, de mostanra a Szt István híd 40-es korlátozott + a 2 vasúti felüljárón 30, majd 40 seb korlát a kátyúk miatt. Úgy látszik eddig tart Mo-n egy főútfelújítás. Lehet várni a köv. 15 évet, hogy megint erre az útszakaszra kerüljön a sor...

Előzmény: AcidMan (31)
AcidMan Creative Commons License 2009.02.24 0 0 31
2-es főút Váctól kifelé.
Az aszfalt kifogástalan (még szép), igazán kellemesen autózható ívekkel/kanyarokkal, egymást érik a kapaszkodósávok. :-)
Minőség-élmény tekintetében nekem eddig ez volt itthon az etalon - elsőrendű főúton.

A másik véglet a 12-es nógrádi szakasza volt...
hotrod25 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 30

Ma reggel fél 8 M4*M0.

 

Háát, ez is egy élmény volt...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!