BTW: Most éppen működik az SVGAlib? Volt egy átmeneti időszak, amikor koncepcionálisan átszervezték az egészet, de az is lehet, hogy már jól abandonálták...
Egyrészt newline-t tenni a sor végére :), másrészt az illető csomag devel-jét is feltenni, tehát valami vgagl-devel, vagy mi, harmadrészt, ha az forrásból került fel, akkor futtatni az ldconfig parancsot így, paraméterek nélkül.
Van egy kis bosszantó problémám: szükségem lenne az SVGAlib könyvtár utasításaira a C forráskódomon belül, a gond csak az hogy a hivatalos oldalon lévő gcc -O3 -o program.c -lvgagl -lvga paranccsal nem tudom fordítani.
Az alábbi üzenetet kapom a konzolban:
grafika.c:15:2: warning: no newline at end of file /usr/bin/ld: cannot find -lvgagl collect2: ld returned 1 exit status
Magyar vagy angol nyelvu 2d-3d programozasi tutorialt kersek (elmeleti, nem baj, ha semmi gyakorlati konkret megvalositas nincs benne), de olyat, ami abszolut az alapoktol indul (vonalhuzas, fill, ... etc.), minden eljarast en szeretnek megirni OpenGl, DirectX ... tehat nem jatszik! (Egyebkent Actionscriptben fogok kodolni :-( ) Tehat fokent az algoritmusok erdekelnek. Ha v.ki tud ilyen doksit a Neten irja mar le ide.
Koszonettel BigZed!
"A gondot én inkább ott érzem, hogy te egy Visual Basic szintű klattyintok 3-at 4-et és működik a progi típusú dologra vágysz, ami gyakorlatilag nincs Linuxra"
Ha az ember nem akar nagy csodát alakítani, a vtcl éppen ilyen - igaz, semmi köze a C-hez.
Igazándiból nem tudja mit akar. C-ben akar olyat linux alatt, mint a delphi windows alatt. Izé.... A delphi windows alatt is pascal és a Kylix linux alatt is az. Ráadásul hordozható lesz a cucc. Mindegy.
A problémám az hogy kellene valami lib, hogy gyorsan és egyszerűen egérrel kezelhető nyomógombos programot csináljak gcc-vel c nyelven. Van valakinek valami jó tippe?