Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tarmangani Creative Commons License 2005.10.08 0 0 184
carlosracing Creative Commons License 2005.08.08 0 0 183

:)))

Hát az nekem is tetszene!:)))

 

LeMans: ez az a LeMans, ahol indultak az Aston Martinok is?

(Talán DBR-9)

Mert azok sem szerepeltek túl fényesen sajna...:(

Bár nagyon elöl voltak, az tény.

 

Volt még egy "öreg" Lister is, az most ugye angol színekben indul, vagy USA?

Előzmény: Semmi Cicó (182)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.08.08 0 0 182

Tegnap(?) a BBC Top Gear műsorában egy Sagarist(remélem jól írtam) próbáltak ki és nagyon tetszett nekik.

 

sc.

ATka Creative Commons License 2005.08.01 0 0 181
Ez az a hang amit nagyon szeretek:))
Előzmény: Tarmangani (180)
Tarmangani Creative Commons License 2005.07.16 0 0 180
Tarmangani Creative Commons License 2005.06.22 0 0 179
sajna most sem szerepeltek valami fényesen
Előzmény: ATka (178)
ATka Creative Commons License 2005.06.17 0 0 178
.Le Mans!!!
ATka Creative Commons License 2005.06.04 0 0 177

Egy újabb kósza hír az MG megmentésével kapcsolatban.:)

TVR PR menedzsere frappánsan kijelentette, hogy ha ténylegesen vásárlásról lenne szó akkor azt úgyse fogják publikussá tenni amíg az üzlet meg nem köttetik. Igy mivel ők ilyet nem jelentettek ki így nincs miről beszélni, magyarázkodni.

 

Szerintem Smolensky többször is meggondolja, hogy milyen fába vágja a fejszéjét. 

Az MG TF ami talán érdekelné meg a jól felszerelt automata Longbridge-i gyár.

Előzmény: carlosracing (173)
Tarmangani Creative Commons License 2005.06.03 0 0 176
kutyafuttában énis értem, de jó lett volna elolvasni egy normális forditásban :)
Előzmény: carlosracing (175)
carlosracing Creative Commons License 2005.06.02 0 0 175

Uhh, ettől mindig félek, mert ugyan általában megértem, csak nehogy valamit elrontsak a fordítással...

Atka, te mennyire tudsz angolul?:)

 

...labda passzolgatás:)))

Előzmény: Tarmangani (174)
Tarmangani Creative Commons License 2005.06.02 0 0 174
magyarra foríccsátok má le lécc :))
Előzmény: carlosracing (173)
carlosracing Creative Commons License 2005.06.02 0 0 173

Jaja, az Emerald...:)

Lehet, én leszek az egyetlen Magyarországon, akinél a motor belügyeit az Emerald irányítja?:)))

 

Más:

Auto Expressből:

 

TVR Plotting MG Takeover


ne is on the up, the other is currently down and out - but are two of the most famous sports car manufacturers in Britain about to join forces?

Rumours are rife that TVR bosses are poised to launch an audacious bid to take what's left of MG from the gloom of the administrator and restart production. But that's not all; the plan would see the firm quitting its seaside factory in Blackpool, Lancashire, and moving lock, stock and barrel to the mothballed Longbridge site in Birmingham.

The amazing story is one of several in circulation about what's going to happen to MG Rover and its axed workforce. But this prediction of the future has been given a boost in credibility from an unlikely but highly placed source. Auto Express has learned that one of the most senior people involved with the failed Midlands company has thrown his weight behind the deal. He won't go public with his views, but is understood  ADVERTISEMENT to have first-hand evidence of the ambitious plan.

Also in its favour are the deep pockets of TVR's new owner, the Russian multi-millionaire businessman Nicolai Smolensky. After his surprise purchase of the sports car maker last year, he is believed to be looking for a way out of the ageing Blackpool facility to take the company forward.

While the Longbridge plant is celebrating its centenary this year, it's a far more modern, hi-tech operation than TVR's current home. Smolensky is said to be waiting to see how much money it will take to secure the rights to build the MG TF and buy the tooling. Neither TVR or MG Rover administrator PriceWaterhouseCoopers would comment.

MG and TVR have linked up before. During its nine years in production, between 1958 and 1967, TVR's Gran Tura coupé was fitted with various MG engines and transmissions, with the MkIII car getting the entire MGB gearbox.Paul Bailey

Előzmény: ATka (172)
ATka Creative Commons License 2005.05.29 0 0 172

Egy kis érdekesség a lóerők tekintetében:

Joospeed scores at Surrey Rolling Road Shoot-out.

Surrey Rolling Road, in conjunction with Pistonheads.com and Joospeed recently organised a TVR Cerbera rolling road dyno shoot out, the aim being to find the most powerful Cerbera and also see how good Cerberas really are on an independant rolling road. Many power figures are heard of for the Cerbera, it's widely known that the 4.5 version doesn't make it's quoted power .. now was our chance to find out exactly what the score was.

Joospeed had three cars present, one of which had the latest pre-production inlet mods and had recorded 400.3bhp on the rollers at Noble Motorsport, the people responsible for the engine in the Noble M12 and creators of the 2 litre 350bhp turbo Duratec that is currently causing a sensation. Sadly this Cerbera only made 392bhp on the day but was still the most powerful car tested, and is the highest independantly recorded figure for a non factory normally aspirated 4.5 Cerbera!

Below are the results of the day, kindly supplied by Paddy Richardson.
The names are the sign-ins of the car owners on the pistonheads.com website forums.

4.5 CERBERA

1.Ceejay……… 392 bhp - 364 lbs torque (Joospeed engine mods/Emerald)
2.Satman……… 377bhp - 369 lbs torque (Joospeed Emerald)
3.Cyclone……… 375bhp - 365 lbs torque (Joospeed Emerald)…. see note below
4.Angusfaldo……365bhp – 352 lbs torque (Joospeed standard)
5.Katanarog…….365bhp – 345 lbs torque (TVR Factory's Red Rose upgrade)
6.PaulH…………353bhp – 325 lbs torque
7.MarkJ…………352bhp – 326 lbs torque
8.Blue4.5………...348bhp – 344 lbs torque
9.Richard………..346bhp – 348 lbs torque
10.PetrolTed……...345bhp – 342 lbs torque (Topcats)
11.GCerbera………342bhp – 318 lbs torque
12.Cooperturbo……338bhp – 320 lbs torque
13.Bennett24……...337bhp – 332 lbs torque
14.John.s………….336bhp – 335 lbs torque
15.Neilus………….332bhp – 338 lbs torque (Austec injector clean)

Cyclone’s first run, in standard form, made 339 bhp – 338 lbs torque, which when changing the ECU to a Joospeed Emerald, with a map copied from Satman’s Emerald ECU, made +36bhp and +27 lbs torque gains.

4.2 CERBERA

1.Carbon Al. …….360bhp – 320 lbs torque (Emerald ECU)
2.Longbow……… 359bhp – 330 lbs torque
3.Slvrcrb………. 351bhp – 332 lbs torque
4.Jonnie5……….. .348bhp – 333 lbs torque
5.David.S………... 345 bhp – 327 lbs torque
6.Jellie…………… 336bhp – 340 lbs torque


Many thanks to all those who took part, and to Charlie at SRR for the use of his facility. Joospeed and Emerald ECUs together are setting the standard for normally aspirated TVR Cerbera engine upgrades. 
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.16 0 0 171

sajnos én nem láttam

és egy TVRt se :(

Előzmény: ATka (170)
ATka Creative Commons License 2005.05.16 0 0 170
Ma lesz az a Gumball-os gyorsulás, kőrözés a Hringen. Kíváncsi vagyok lesz-e a fekete Cerbera.  
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.15 0 0 169
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.15 0 0 168
:)
Előzmény: ATka (167)
ATka Creative Commons License 2005.05.15 0 0 167
Szépen szól, mint egy Cerbera V8.:)
Előzmény: Tarmangani (166)
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.14 0 0 166

Nagynehezen sikerült összehozni az első videóm :)

 

http://www.tar.hu/canarrygt/MilanMustangRev.mpg

 

- majdnem úgy szól mint egy TVR mi ? :)))

 

Tarmangani Creative Commons License 2005.05.02 0 0 165

meglehet hogy télleg nincs köze hozzá

de az biztos, hogy még TVRes szemmértékkel nézve is gyönyörű autó a Shelby Series One Roadster (ami 100% hogy Caroll Shelby :) )

Előzmény: ATka (164)
ATka Creative Commons License 2005.05.02 0 0 164

Jaja, a név stimmel de a személy nem.

Ez olyan Kovács, Szabó, Nagy, Kis féle név lehet kinnt:))) 

Előzmény: Tarmangani (163)
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.02 0 0 163

Shelby Super Cars - nem ?

én még anno, amikor bemutatták a supercarson olvastam róla

Előzmény: ATka (161)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.05.02 0 0 162
Valóban nincs, egy SSC nevű cég kreálta.
Előzmény: ATka (161)
ATka Creative Commons License 2005.05.02 0 0 161
Nincs köze Carrol Shelbyhez.:[
Előzmény: Tarmangani (160)
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.02 0 0 160
na meg a név : Shelby - azért egy legenda az öreg, ócskavashoz nem adja a nevét :)
Előzmény: ATka (159)
ATka Creative Commons License 2005.05.02 0 0 159

Én se venném igazán egy kalap alá a kettőt az Ultimával. Ahogy elnéztem azért van anyag meg luxus az Aeroban rendesen.

Ha azokat a négyzetrácsosfüzet felbontású videókat mondod amik az oldalukon vannak, abból én nem következtetek semmire, de az biztos, hogy nyomatékban nagyon über lehet az a 6.2-es fújt motor.

Előzmény: Tarmangani (157)
ATka Creative Commons License 2005.05.02 0 0 158

Elég sokan fenik a fogukat a márkára vagy inkább az üzemekre és szerelősoraikra.

Utóbbi időbe mindenféle reklámhadjárattal próbálta az MG a piaci pozícióját erősíteni, úgy néz ki nem sikerült neki. A konzervatív vezetőség gondolom foggal-körömmel védi a márkát aztán meg örülnek ha vki megveszi gyárat kilóra, állami tőkeinjekció ide vagy oda a BMW is rájött elég hamar, hogy mi az ábra.

Előzmény: Tarmangani (154)
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.02 0 0 157

A Shelby Super Car Aero 8 azért elég komoly gép lehet !

Van róla pár kis videóm, és veszettül megy :)

Szupersportkocsi szintü, sőt McLaren F1 - ennek ellenére annyira nem csillagászati az ára.

Előzmény: ATka (151)
Tarmangani Creative Commons License 2005.05.02 0 0 156
Ő
Előzmény: \X/VR6 (155)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.05.02 0 0 155
Melyik milliárdos palánta? A TVR-t birtokló ruszki? Nekem mindegy ki lesz a tulaj, csak maradjon életben legalább az MG.
Előzmény: Tarmangani (154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!