Piacteret azért szerettem mert ha erősebben kiköpök az ablakon az a piactér közepén koppan.
Egyébként én csak kicsiben nyomom, Zsigulival indultam. Egyszer. Aztán eldöntöttem hogy széria autóval többször nem. Most már más a helyzet, csak még két 15-ös gumit kell túrnom valahonnan.
Hali!
Nem is az volt zavaró, hogy parkoló. Hanem az, hogy relatíve kicsi parkolóból kihoztak egy majd 3 perces versenyt! Azaz mindenhová be, ki, a végén sokan el is tévedtek!
Mondom, 1esnél nem kellett feljebb váltanom, pedig rövid váltóm van! :o)
Nekem telefonban azt mondták, hogy jóval nagyobb pálya lesz, mint az előző.
Azt nem gondoltam volna, hogy az előző egy kresz rutinpálya volt, vagy mi lehetett...
Aztán mire az ember odaér Sopronból, már úgyis mind1!
Egyetértek, de egyébként az autók számából és főleg típusából lehetett tudni hogy már voltak akik az előzőn megjárták, szinte Swift volt a méretre legnagyobb autó :P Kecskeméti metálelektró kupa is parkolóban van, azzal sincs semmi gond (Miskolcon még nem voltam).
Radó tényleg a legjobb verseny, raádásul egyetlen hely ahol meg tudják oldani a ráengedést(máshol mért nem??), csak az a hibája(szerintem) hogy mivel gyors, időre elég rövid pálya, tavaly a végén voltak már ilyen 1:30 körüli menetek is.
2004. június 27-én kerül sor az I. R-PORT RACING elnevezésű amatör szlalom versenyre, amelynek a jól ismert kalocsai repülőtér betonja ad otthont.
A terepen 2 db versenypályát állítanak fel közvetlenül egymás mellett, amelyek egymás tökéletes tükörképei, így a verseny a nézők számára is igen izgalmas és jól követhető lesz. A versenyzők mindkét pályán próbára tehetik magukat 1-1 futam erejéig, minden esetben a jobbik idő számít. A pályavonalak egyértelműek, tévesztés nem lehetséges.
A versenyen bárki nevezhet, gépjárművétől függően 4 utcai és 4 épített kategóriában. A futamok teljes ideje alatt mentős biztosítás áll rendelkezésre a helyszínen.
A versenyre a belépő 900 Ft, a nevezés 2000 Ft.
A győzteseket kupával és ajándékcsomaggal jutalmazzák.
Aki szeretné próbára tenné saját magát és persze autóját ebben a sportágban, vagy csak nézőként egy igalmas, kerékcsikorgással és gumifüsttel fűszerezett vasárnapot töltene el a helyszínen, mindenképpen érdemes kilátognia ezen a napon a Kaloringre!
A reptéren a rendezvény teljes ideje alatt étel- és italbár is működik, aki pedig felülről is megnézné a dolgokat, megteheti mindezt egy hangulatos sétarepülés keretei között! A verseny a reggel 8:00-ás a kapunyitástól várhatóan délután 17:00-ig tart majd.
Nekem valahogy úgy jött le, mintha a Radó Szlalom már valami márka lett volna. Olyan elismerően nyilatkozott róla mindenki.
Én is örülök, hogy lesz megint! Elég szarul indult idén, hogy sehol valami infó róla. Talán most már nem lesz annyi eső, talán jobb is, hogy ennyit csúszott a dolog!
Csak most már én csúszok, mert olyan szarok a gummáim...:)))
Tényleg, egy szakmai kérdés: Valaki ismeri az új Toyo R888-as gumit, Olyan Yokohama A048 copy, vagy miafene.
Pavel, mé nem szótá, hogy Pavel vagy???
Ejnye, többet ilyen ne legyen!
Vihar? Akkor éppen benn pizzáztunk az Auchanban.:)
Miskolcon nagyon sokat hoztam a második körben, akkor nyertem meg a versenyt. Lehet, hogy itt is ment volna, de aztán valahogy megkönnyebbültem, hogy vége lett a versenynek. Már a "halálomon" voltam, kűzdöttem, hogy ne csukódjanak be a szemeim, és mint azt írtam, meg szerintem te is tapasztaltad, k. vontatott volt az egész. Így legalább hamar túl voltunk rajta. Szar, ha egy versenyről már ezt kell mondani...
Vasárnap reggel, alvás nélkül indultam a soroksári Auchan-nál rendezett slalomra. Nálunk itt Sopronban egész éjjel szakadt ez a kurv@ eső, de reggelre már abbahagyta. Egészen a Tatai turulmadárig feszítettek a felhők, de a madár keményen fogta őket.:)))
A verseny kissé csapnivaló volt, jól elhúzódott, már féltem, hogy bealszom, és emiatt nem állok rajthoz.
Nagy nehezen aztán sikerült elindulnom. A pályát trabantosok tűzték ki, úgyhogy f@sza volt. olyan kicsi pálya volt, hogy inkább kresz ügyességinek ment volna el. 2est nem kellett sehol sem kapcsolnom...
A mi kategóriánkban 3an voltunk, abból második lettem úgy, hogy a pályán kétszer raktam rükibe, mert nem bírtam bevenni a mikro kanyart...
Egy Mazda 323-as srác még többször elbaltázta, ő lett a harmadik.
Délutánra lehet, hogy letört a turul szárnya, minden esetre megjött egy állat eső, úgyhogy nem volt második forduló, és az első alapján lett a díjazás. 3500 pénzért ez nem volt egy nagy eresztés.
Nem a trabi ellen van kifogásom, de Miskolcon is bebizonyították, hogy lehet egy parkolóban normális pályát kreálni. Ez itt nem volt az! Nagyon sokan elbaltázták a sok kis befordulsz-kacskaringó dolgokat. Szóval ez nem volt az igazi...
Radó bácsival beszéltem az Asia-s slalomról. Megnyugtatott, hogy nem ilyen mikiegér pálya lesz!
Azt mondta, hogy ő is indul valami cossworth-al, úgyhogy elvből nem lesz kicsi!:)))
Ja, akik ezt a versenyt szervezték azt mondták, hogy a tegnapi pálya jóval nagyobb volt, mint az előző.
Úristen, na az mi lehetett...
2004.06.21 - Radó Sport Kupa sorozat 2004. Budapest Asia Center Amatőr
Újra indul a Radó Sport Kupasorozat!
17 kategória, 70 serleg! Bárki, bármivel indulhat! Ha nincs autód, mi adunk!!!
Helyszín: Budapest Asia Center
TUTI SIMA, PORMENTES ASZFALT!
I. forduló időpontja: 2004.július 04. vasárnap
További info: Radó István 20/ 9345-415, www.radosport.com
Váááá
Sajnos nem tudok holnap indulni a pécsi versenyen. Minden "kész", csak el kéne vinni pécsre (70 km innen) erre ma este kiderül hogy bocs mégsem...
El vagyok keseredve, de már tudom mit fogok csinálni a következő versenyig:
Még jobban felkészítem a tütükét!!!!!!!!!