Segítséget szeretnék kérni, golf V 1.6 benzin BSE ( 2007 )autóval kapcsolatban.
Lambda szonda fűtő áramkor szakadt, lambda szondát kicseréltem kb 100km után újabb hibák: P0171 ( a rendszer túl szegény) P2626 ( 02 érzékelő pozitív áramkor kiegyenlítő áramköre / bontott
P2195 ( O2 érzékelő jel torzított/beragadt szegény) A kicseréltélt szonda pontosan megegyezik az előzővel. Újabb törlés után a hibák eltűnnek viszont átmeneti hibába a P171 et bedobja. A segítségeket előre is köszönöm!!!
Van egy 2004. VW Golf 5. 1.9 pdtdi autóm. Mióta megvásároltam hidegen, melegen felveszi 1200 re a fordulatot és bekapcsol a hűtőventilator. Ez akkor szűnik meg ha megállást követően 5 percet hagyom járni és utána egy nagyobb gázfröccsel visszaesik a normál fordulatra.. Rákötöttük gépre de semmi. Megnéztük az összes relét amit tudunk minden rendben van.. Ezért fordulok most ide.. Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok!Valakinek volt e hasonló problémája? Világít a check engine lámpám, olyan hibakóddal hogy “a katalizátor rendszer hatásfok alacsony-P0420”.A katalizátort bemérettem és rendben van. Cseréltem rajta már lambdaszondát és teljes gyújtást is. A hibakód törlése után egy 80-100km után visszadobja a rendszer. Esetleg közrejátszhat hogy mit tankolok? (100 benzin)Válaszokat előre is köszönöm.
Igen, gen3-nál közvetlen a modulba van bekötve. Havernak 2004es kocsiba a komfort modulból húztuk be. Bár neki hátul nincs vezérlő mert tekerős az ablak, meg egy úttal húztuk a hangszóró kábeleket is mert az sem volt neki hátul.
Gyári kapcsolási rajz is a komfortba mutatja, ezért nem is próbálkoztam azzal a méréssel (másik golfon) amivel te fogsz.
Köszönöm, közben megtaláltam a megoldást. Nekem a pin kiosztás szerint gen2-es a vezérlő. A rajz alapján az 1-es a kilépőfény míg a 4-es a test. Ezekre kötöttem és aktiváltam VCDS-el a kilépőfényt mind a két első ajtónál. Működik így.
Viszont a hátsó ajtóhoz nem találtam bekötési rajzot. Ebben esetleg tudna valaki segíteni ?
Arra nem tudom a választ miért nem nyitja a távirányító, viszont belülről kilincsel azért nem tudod nyitni mert a safe zár be van kapcsolva. Ha sikerül majd bejutni akkor diagnisztikával ezt javasolt ki kódolni belőle. Ha annyira nem megy a bejutás, én betörnék egy ablakot utána már gyújtást is lehet kapcsolni.
Az az ajtó elektronika ha jól látom 2004-es. Nem lesz jó a videóban szereplő bekötés a 18-19-es helyre mert neked generáció 1-es vezérlőd van, a 18-19 pin bekötés pedig a generáció 3-as modulokhoz való. Továbbá a bekötés nem elég, szoftveresen is aktiválni kell.
gen1 és gen2 vezérlőben az 1-es pin a kilépő tápja, testet meg valamelyik barna vezetékről kell levenni, bár elvileg a 2-es pin test is.
1-2 és 3-as generációs vezérlők nem csere szabatosak, más a bekötés és a kommunikáció a hátsó ajtóvezérlőkkel is.
Sziasztok! Adott egy Golf5 2006 BKD motorkódú kocsi! A egyik problémám az hogy menet közben leáll a kocsi és utána nem is inyúl újra ! Volt egy ezemanyagszivattyu csere. de ezekutan megint leállt a kocsi! Közben kigyulladt egy 5A biztositek ami a klíma és belső ventillatorert felel… hibakodot nem ad a kocsi csak a klimara , amit nem is tudnak kitörölni . A pd elemek értékei jók! Ac pumpa működik ! Mi lehet az oka mégis hogy leáll menet közben a kocsi?
Golf V-be szeretnék kilépő fényt szerelni és találtam is videót róla. Egyenlőre csak a jobboldali ajtót szereltem, be is kötöttem a csatlakozót a lámpának a 18-19 pontra a csatlakozóban. Sajnos az ablakvezérlő modulban ennek a két csalakozó ponja nincs kivezetve.
A jelenlegi jobb oldali vezérlő modul száma 1K0 959 792 C.
Elektromos ablak, kp zár és elektromosan állítható fűthető tükör van ezen az ajtón. A tükröt nem lehet motorosan behajtani csak kézzel.
Kérdésem, hogy ilyen számú modulra tudom kicserélni amit lekezel a központ és van rajta kilépőfény kivezetés is ?
Másik kérdés, hogy gondolom minden ajtónak más számú modul kellene akkor azeknek a számait honnan lehetne megtudni ?
Sziasztok ! Golf V 1,4 benzinesem van , Azt vettem észre hogy mostanában kimutat valami időt 12h 53min . Mit jelent ez ? Köszönöm szépen előre is a segítséget !
Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni!Egy 2007-es 1.9PDTI Golfom van aminek lemerült az akksija(sajnos rajtamaradt a világítás)!Kulcsal mechanikusan nem tudom nyitni mert pont pár nappal az eset előtt vettem észre hogy nem megy bele a kulcs és valószínű elvan törve a zárnyelv illetve jobban megnézve látszik is hogy próbálták feltörni valamikor és sajnos csak a vezetőoldalon van kulcslyuk!Szóval első körben kijött egy szerelő aki faékkel meg dróttal nekiesett az ajtónak(azthittem agyfaszt kapok de lesz ami lesz ki kell nyitni)szóval kinyitni nem tudta hiába húztuk meg belülről a dróttal a kilincset de legalább a géptetőt sikerült!Feltöltöttem az akksit és biztam benne hogy talán kinyílik a távirányítóval!Hát nem így lett!Akkor mivel mostmár felvolt töltve próbáljuk meg mégegyszer belülről!Eközben én kimérettem a távirányítót ami elvileg működik de a centrálzárat továbbra sem nyitja!Kaptam egy felfújható mandzsettát amivel szebben megfeszíthető az ajtó!Ugye benyúltunk a dróttal kilincs megint semmi ajtónyitó gomb semmi ablak lehúzók semmi!Egyszerűen nem értem belülről nyílnia kéne szerintem ,ennél modernebb vw-t is láttam videón hogy kinyitnak a belső kilincs meghúzásával!
Beszéltem már pár zárnyitó szakemberrel is sajnos elérhető távolságban egy sincs a közelemben!Esetleg valaki tudna-e nekem tanácsot adni,vagy tud-e valami trükköt amit megpróbálhatnék!Nagyon nagyon megköszönném mert idegileg már nagyon rottyon vagyok miatta!Amit még kipróbáltam hogy kimértem az akksit multiméterrel 12.9V van benne ha beteszem a kocsiba saru rá akkor is van 12.5V körül de ugye ég a lámpa illetve a gomb helyén lévő riasztó led is villog az ajtóban!Azonkívül a távkapcsolóban is cseréltem elemet!Sajnos semmi változás!Egyébként hogy ne gondoltjátok hogy rossz gazdája vagyok pont az eset előtt másnapra volt időpontom szakszervízbe ahol a zárat is megakartam nézetni ,javíttatni meg sajnos a motorjával is akadnak gondok!Lekellett mondanom mert nem jutottam el vele!Előre is köszönöm ha lenne valakinek ötlete!
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
van egy 2008-as 1.4 BUD-om, 59kW/80LE. A gyári 5-ös váltót szeretném kicserélni 6 sebességesre. Ahogy hallottam az 1.6FSI váltó rámegy, de egyenlőre egy 1.4tfsi-t találtam. Valaki csinált már ilyet vagy tudja, hogy rámegye-e? Féltengelyek, kulissza van. Mi kellhet még? Köszönettel