A szénkefe csere közel sem biztos, de persze az az eset is előfordulhat. Én kettőt cseréltem eddig javításon levő autókban és szétszedtem a régieket. Hát....szánalmasan fos a bele, műanyag fogaskerék-ív, nem is értettem, hogyan mertek ilyet műanyagból legyártani. Nálam mindkettőnél mechanikai problémák voltak belül, a szénkefe csere nem segített volna. (Azért szedtem szét őket én is, hogy talán javíthatóak lennének, de nem. :-( )
Szóval már kiderült mi baja a váltónak, miért nem vált vissza, vagy lefullad lassításkor. Szóval az automata kuplung munkahenger ment tönkre egy kicsit, ami 99000 forintba fájt. Ma cseréli ki a szerelő, remélem utána jó lesz a kocsi és nem baszakszik.
Amúgy az Angol C2 fórumon leírta valaki, hogy csak szénkefét kell cserélni benne, csak egy kicsit körülményes.
Pontosan nem emlékszem a működtetésére de arra való, hogy ha átléped lefelé vagy felfelé a beállított sebességet, hangjelzéssel figyelmeztet. Ha pl. 50 km/h-nál megnyomod vagy egy ideig nyomva tartod a gombot akkor világítani kezd a ledje és csipog ha átléped az 50-et. Kikapcsolni is a megnyomásával lehet. Engem zavart a hagja, kikapcsoltam.
Nekem is 1.4 HDI-m van, nagyon szeretem, alig eszik valamit.
Sziasztok, Sopron környékén kinek van LEXIA progija ? Nem,működik a hűtő ventilátor. Ventilátor motor ok kicseréltem az előtét ellenállást is de meg kellene nézni a diag progival is.
Én inkább az 1.4 HDi-t javaslom. 4-5 l között fogyaszt (télen városban is max. 5,5 l) és a turbó miatt jobban megy, mint az 1.1 benzines. Ezzel a típussal nem szokott nagynyomású szivattyú / turbó / porlasztó probléma lenni, megbízható konstrukció.
Van egy VTR C2, hátratolattam vele a ház előtt, és utána előre akartam menni, kiírja hogy egyesbe van , de csak a motor pörög, ha hátramenetbe rakom akkor is ez van. Végül betoltuk a kertbe. Van valakinek ötlete mi lehet a gond? Így nem romolhat el egy kuplung vagy váltó, az tuti!
Olyan problémám lenne hogy ország úti használat során az első alkalom amikor lassítok nem vált vissza az automata váltó manuálisan sem tudok visszaváltani ezért leállásnál lefullad. Nagy hidegben jött elő 2 napja ma ismét. Automata váltó villogni kezdett be kikapcsol folyamatosan fagy jelző szintúgy. Lefulladás után gyújtásra egyáltalán nem reagál nem csattog az önindító nem tekeri a motort stb.. idővel jobb lett (kb 9 óra).
Akkumlátorról lekötve majd visszakötve ismét indul.
Esetleg valakivel előfordult ilyen/ Tud esetleg valami megoldást
Sziasztok.. segitségre lenne szükségem, adott egy c2 1.4 vtr 2006 12 havi A probléma, a következő... menet közben, gáz elvételkor valami berregő hangot ad ki, tehát, motorfék közben... ha kiveszem sebességből, szintúgy... ha álló helyzetben forgatom a motort, semmi hang... valaki találkozott már ilyen problémával, vagy esetleg van valami elképzelése valakinek? szépen vált, a kuplung is jól működik... Előre is köszönöm a válaszokat..
Köszönöm a válaszokat! Igen küszöb javító elemre gondoltam. Polcar gyártmányút találtam a szakál metálnál, csak sajnos nincs kép róla. Nekem a karosszériás oldalanként 70-et mondott + a javító elem. Szerviz manualt kerestem volna hozzá de sajnos nem találtam ingyen letölthetőt. Üdvözlettel: Csaba
"Szelepfedél tömítést milyen márkát érdemes venni "
Ah, teljesen lutri a mai alkatrészgyártás, én már tettem bele a saját autómba a legjobb(nak mondott) márkától kezdve a legnévtelenebbig mindenfélét, és nem igen volt minőségbeli különbség köztük. A legtutibbnak a gyárit szokták mondani amúgy.
Feltételezem, hogy küszöbre gondoltál. Sajnos abból én még nem találtam utángyártottat, de ha valaki tud, remélhetőleg majd beírja. Gyári rendelhető, de fel kell törni hozzá a malacperselyt : oldalanként !!! kb 137e ft.
A külső Váci úton a Hanzlik Pál hajlít le küszöböket teljesen elérhető áron, azonban ha hosszirányban íves a küszöb, azt nem tudja belegyártani, ilyenkor a lakatosnak komolyabb melója van vele, már ha egyáltalán jó oda egy így készült küszöb. Én ilyet olyankor szoktam venni, amikor sehol semmi sincsen már az autóhoz, mert a semminél még az is jobb. ;-)
Sziasztok! Két kérdésem is lenne! Szelepfedél tömítést milyen márkát érdemes venni ami biztosan bent tartja az olajat? Valamint küszöm elemet honnan tudnék beszerezni? Mert az enyém sajnos csúnyán szét rohadt! Köszönöm!