Szia. Sajnos csak az akarat és a vágy van meg, fizikailag már nem bírom. Több évtizedes Babettás, Mustangos idő alatt sok alkatrész és célszerszámom gyűlt össze, sajnálnám ha a hulladékvasak közt végeznék. Ha közel laksz akkor érdemes lenne eljönnöd és válogatni.
paff!, akkor tölem nem lehetsz nagyon messzi!, kb a másik utcában. szoktam hengereket furni és fötengelyeket felujítani, babettásoknak, illetve elvétve mustangosoknak is!, soxor, van, hogy keresnek alkatrészeket is, de abban nem tudok segíteni, majd hozzád irányítom őket, sajnálom, hogy már nem motorozol! olvastam, hogy kezdtél építgetni egy 3 kerekűt is. én is építgetek, pl, egy elektromos 2 kerekű mopedet is csináltam és, most éppen egy hibrid mopedautot csinálok, ahogy az időm engedi...
Sziasztok. Egészségügyi okok miatt meg kell válnom az összes Babetta és Mustang alkatrészemtől, célszerszámomtól. Ha valakit érdekel jöjjön és válogasson, az árat a vevő határozza meg.. E-mail címem : gorocskozsef@gmail.com.
Sziasztok. Keresek Jawa Mustángot saját részre nosztalgiából, ratyi állapotú érdekelne főként mert saját magam tervezem felujítani! Valami ólcsóbb kategória, hiányos is érdekel! 06703149464
Ha a szelepnél hallható sziszegés, akár a szeleptü is lehet , felfujt állapotban ha meg nyálazod rögtön látható hogy ott enged e vagy sem . A belső cseréjéhez egyszerü a kereket kivenni , csak 17 es kulcsal le csavarod a tengelyről az anyát a tengelyt ki húzod a féktámasz öntvénye le esik és a kereket bal oldalra le huzod a lánckerék három tüskéjéről , a lnckerék jobb oldalon lévő nagy anyáját nem szükséges fel lazítani igy az marad a helyén és még a lánc feszesége sem változik .
Sziasztok! A Mustangom most télidőben alszik, (novemberben mentem vele utoljára) de amit észrevettem rajta hogy a hátsó kerék leengedett.. Felfújtam, de a szelepnél rendesen sziszeg. Kérdésem hogy mennyire macerás a hátsó kereket kivenni? (lánc, lánckerék. stb)
Boldog Uj Évet kivánok a Jawa mustang fórum minden kedves tagjának !
A Jawa mustang - ot nem tartom egy rossz motornak , régebben volt egy ilyen motorom amit napi szinten több éven át télen nyáron munkába járásra használtam , a 15 kilométerre lévő akkori munkahelyemre .
Elmondhatom hogy üzembiztos és megfelelő állapotban tartva meg állja a helyét az oly sokat istenített és mesterkélten dícsőitett Simsonok mellett is !
Jelenleg is egy kis Jawa fel ujításán fáradozom , és mivelhogy kipufogódobot is kellesz cserélnem kérdezném hogy valakinek van e tapasztalata a jelenleg olcsóbban be szerezhető Magyar gyártásu kipufogó dob al kapcsolatban ?
Most itt az alattunk folyó diskurzust szemlélve a Mustang-nak viszont van váz, és blokkszáma is. A csereblokk amit kaptunk hozzá azon van a gyári eredeti szám. A motornak amúgy semmi papírja nincs, édesapám kapta anno vagy 20 éve. Így gondolom esélytelen rá biztosítást kötni. Vagy 50 ccm-es csettegőknél nem annyira "szigorú" a rendszer? Egy kamu adásvételi után lehet biztosítani? A számokat meg sose nézik rajtuk? Csak feltevés.
Azóta kiköpte a gyertyát, a megfúrt menet is tönkrement benne, de a csereblokkról átraktam a henger végét. Összeraktam mindent, olajat cseréltem (80W90). Úgy megy mint az óramű.. Megúsztatom. Kettőt rárúgok gyújtás nélkül, majd gyújtással rúg, és szépen kerepel is. Jól is megy. Ami viszont nincs, az az alapjárat, így "pettingelni" kell a gázkarral, különben elalszik. :D A karbit, fúvókákat, úsztató házát is kitakarítottam, az úszót egy jobb állapotúra cseréltem. A tankot 3 adag citromsavas kezelés után jónak nyilvánítottam, szép tiszta lett. Pedig volt benne rendesen. Lassan összeáll a kisgép.