Sziasztok!
Egyik német TV-n, talán a Voxon az Auto Motor und Sportban be is mutatták azt a Golfot. A bácsi már kicsit unta, hogy a Vmax igencsak lecsökkent valami kétszámjegyű értékre, meg hát majdnem naponta kellett szerelgetni, de az tény, hogy még ment.
Saját tapasztalat: Mitsubishi Lancer 1.6 GLI kombi, 7 évesen adtuk el, 223e km-rel, gyakorlatilag hibátlanul. Semmi rozsda, futóműve rendben, motor rendben. Volt rajta néhány karcolás és az üléskárpitra fért volna rá egy generál. De nagyon jól gyorsult.
Ennyi.
Én ismerek egy fickót, annak tavaly az állólámpás Mercijében 600.000 volt, míg a '85-ös benzines S Mercijében gázossá alakítva 400.000.
A haveromék céges 1,6-os Passatjában 280 ezer volt, de mivel volt benne egy műszerfalcsere, 90 ezret mutatott. Olyan jó állapotban volt, hogy még a márkaszervízben történt átvizsgáláson sem vette észre a későbbi vevő, hogy majd 200 ezerrel több van a kocsiban. Fél év múlva hálálkodva hívta a haveromékat, hogy milyen fasza kocsit adtak el neki. Emellett a haver ezt egy 190 ezret futott 1,3-as Corollával is eljátszotta, ott se tűnt fel ez senkinek. (igaz mindkét kocsi kizárólag országúton ment egész életében, ami 4-5 év volt)
Így azért a kocsik zöme 200 ezret még manapság is lefut,ha jól van szervizelve.
20 éves toyota dizelem van 250 van benne kissebb gondjaim bár vannak vele de egyenlöre nem látom hogy feladná!
remélem.
nem akarom elkiabálni de eléggé elpusztithatatlannak tünik a motorja. elötte egy kockaladám volt kb ennyi idős, 200e kmel na annak már tölcsér alakuak voltak a henger furatai, totál kivolt
Valahol olvastam hogy egy zöldséges merci 660.000 km-nél adta fel úgy, hogy komolyabb generálon nem esett át. Persze dízel volt az istenadta ha jól emlékszem, de azért ez nem semmi.
Peugeout Dieselek! Na azok bírják. Ha már csak lötyög benne a dugattyú, de az adagoló ennek megfelelően van belőve, :) akkor is bika csak annyi olaj kell neki, mintha kétütemű lenne.