Fürdő ügyében: termálfürdő van a Patak u.- Kinizsi u. között az új sulival majdnem szemben. Még nem voltam bent, de kívülről elég kezdetlegesnek tűnik. Nyári strand van Domonyvölgyben. Ez a régi 3-as úton Aszód előtt van, de a hozzáértők Erdőkertes-Háromház felől az erdei úton járnak át. Ez rövidebb, kb. 10 km
Hogy ki mit tervezett és mit igért, azt már követni sem lehet, mindenesetre ahogy hallom, a Questor leállt a további beruházásokkal. Ha nem igaz, kérek értesítést.
Valahol azt hallottam, hogy a hosszútávú tervekben szerepel, hogy a Termálfalu szélén felépül egy Termálhotel, mindeh olyan szolgáltatással, ami elvárható töle. De azt nem tudom, hogy ez mennyire hosszútávú terv, nem hiszem hogy az ökkormányzat saját eröböl nekiállna. Van lesz egy befektetö, aki lát benne fantáziát, vagy másik fürdöhelyet kell keresni...
Illetve tervezik-e valamilyen teren kihasznalni a termalvizet, mert amint latom ott eleg nagy ures hely van az iskola elott...oregkoromra jol jonne egy jol kiepitett termalfurdo...
A járda teljes hiánya miatt a Termálfaluban kínszenvedés a postai kézbesítés is, de ez más területekre is érvényes. Volt ezenkívül egy kezdeményezés, hogy az ottani házszámozási összevisszaságot csökkentsék, az egyik kis köznek saját nevet adtak, ez lett volna a Boglárka u. Szerintem remek ötlet volt, mégsem egyezett bele az önkormányzat. Miért jobb az, hogy egy házszámot hat-nyolc ingatlan is használ betűjelzéssel megkülönböztetve, amit aztán mindig összekevernek a hivatalos helyeken ?
A CBA melletti építményről érdeklődöm a kollégáknál, hátha ők már tudnak valamit.
Jarda:igen ez nekem is feltunt.Viszont ellenben szelesek a mostanaban epult utcak
Tomegkozlekedes:en is sajnalattam latom h kevesen hasznaljak, es talan emiatt idovel meg fogjak szuntetni...
Viszont igenis Karacsony es Ujev kozott igen sok embert lattam setalni, csapatosan, babakocsival stb. Ez igen + volt...tetszett.
Az uj osztasu telkek valoban egyre kisebbek, en is a nagy telkeket szeretem inkabb, de sajna ez igy hoz tobb bevetelt az onkormanyzatnak...Hal istennek a Hegyek tersegben ahol lakom eleg nagy telkek vannak...mert mit er a kertes haz ha a szomszed ablaka 6 meterre van az enyemtol...
A fejlodes pedig szerintem latvanyos. Nem tudok gyorsabban fejlodo telepulest a kozelben...Ami meg gyorsabban fejlodik Bp kornyeken az olyan is a sok ipari parktol, uzlettol stbtol. Itt meg jo az arany, es eleg messze van ahhoz Bp-tp;, hogy ne vessenek ra szemet a multik...
Tavak> ha mar itt tartunk, februarban lehet donteni az ado 1 %-rol, en ismet a Tavirozsa polgari kornek adom. Megerdemlik.
Nem tudja valaki, hogy az új CBA mellet mi lesz az a nagy csarnokszerü épület?
A város szép lassan tényleg halad, ha idönként nem is látványos. Ami kicsit zavar, hogy sehol sincs járda a föút kivételével, és az újonnan beépülö területeken sincs.
Egyre több út van olyan stádiumban, hogy már csak asztfaltozni kéne, de erre nincs pénz, így meg csak tönkre fog menni.
Nemrégiben indult be a helyi tömegközlekedés, nem tudom ennek a fenntartása mennyibe kerül, de az estetek 90 százalékában amikor látom a buszt, töküresen megy. A maradék 10 százalékban utazik rajta 1-2 ember...
Azzal nem értek egyet, hogy nehéz lenne bejutni Pestre, inkább csak kényelmetlen, mert szinte mindig tömeg van a buszon. Viszont a vonat most javult, több is van, és a menetidö is rövidebb lett.
Egy kicsit részletezném: kb 3 éve lakom Veresen, de előtte vagy 12 évig Erdőkertesen laktam, tehát figyelhettem a fejlődést. Tényleg halad a falu, vagyis város. Szép az új építészeti stílus, kár, hogy kicsit drága. Viszont hosszú időre meghatározza a település arculatát. Az új településrészekkel kapcsolatban azonban fenntartásaim vannak. A Kútfő lakópark túlzsúfolt, inkább lakótelep. A Csonkás meg a Termálfalu jobb valamivel, de mert a lakásokhoz tartozó telkek aprók, már nem jut hely a fáknak, bokroknak. Az utóbbi terület régebbi részén sem igazán fásítottak, a kis tavacska jó ötlet, de nehogy mocsár legyen belőle. Közlekedni csak saját járművel lehet, és ahogy észreveszem, ezt csak autóval teszik, mintha a kerékpár nem is létezne. A Veresi Hírmondó közölt látványképeket a leendő városközpontról, nekem tetszik a terv. A piac már régen megérett a kiköltöztetésre. Állítólag a hetivásár rész kimegy a régi CBA mellé valahová, a zöldségpiac meg valami új vásárcsarnokfélébe költözik a régi piac helyén. A város fejlődése magával húzza a szomszéd településeket, többek közt Erdőkertest is, ahol Pásztor Béla fia, Pásztor László a polgármester. A legnagyobb baj viszont az, hogy a helyi lakosoknak nincs elég munkahely a településen. Nekem szerencsém van, én helyben dolgozom (gondolom nem nehéz megfejteni hogy hol ?) de sajnos szakmában elhelyezkedni én is csak Pesten tudnék, a bejárásból elegem van. Sem busszal, sem vonattal, sem autóval nem jó. A helyi ipari üzemek dolgozóinak jó része nem helyi lakos, hanem a cégek hozták magukkal őket a korábbi helyükről.
A strand is, bár évekkel ezelőtt kellemes hely volt, már nem alkalmas a gondtalan fürdőzésre, mert szerintem egy tó vagy halnevelde, vagy fürdő, de nem lehet mindkettő egyszerre. És sajnos a víz tisztasága sem megfelelő. Nyáron népes a Pamut-tó partja is, de nekem már nincs gusztusom belemenni, pedig nem vagyok finnyás típus
Kösz az infót! Én is gondoltam, hogy gumikerekes járműről lehet szó, bár SZVSZ jobban hasonlít egy kisvasúti kocsira, mint a "szokásos" Dotto-vonatokra.
Jó lenne ha láthatnék a teljes "szerelvényről" egy fényképet.
Nálunk a helyi újság idegenforgalmi mellékletében pár hete Veresegyházt mutatták be. (Termálfürdő, műemlékek, eper, medvetanya...)
Van egy fénykép, amelyiken egy kisvonat, pontosabban egy kocsija, található. A kép alapján rendes kisvasúti kocsinak néz ki. De nem tudok arról, vasútbarát létemre, hogy Veresegyházon kisvasút lenne. (Szoborszerűen kiállított járművek persze lehetnek, és lehet büfének használt kocsi is.)
Ha gumikerekű, akkor meg nem kisvasút, hanem csak kisvonat.
A 36 perces gyorvonatról a www.keszichannel.hu olvashatsz, a Veresegyház fülön.
Úgy gondolom, hogy a veresi megállóig gyorvonat és onnantól Vácig lassú. Azaz Nyugati-Erdőkertes 40perc az 55 perc helyett. Egyébként én is az erdőkertesi megállót használom.
Kocsival mi is ismerünk kerülőutat. Tegnap a baleset miatt a fóti coráig állt a sor.ilyenkor rámegyünk a 2/B-re és irány Kápmegyer fele.Onnan
is szép még eljutnom Budafokra.
Nem is a normál esettel van a baj. A gond ott kezdődik amikor valami történik (baleset, útlezárás...) a városban. Ilyenkor nem árt ha az ember ismeri a kerülőutakat. Amikor télen leesik 5-10 cm hó és beáll az egész város, nem egy hátrány ha tudod, hogy merre indulj!
Lehet. Viszont a dugó nagyjából tervezhető. Normál esetben 50 perc körül van a Kossuth tér a Termálfaluból, ha 3/4 7 és 7 közt elindulunk (hétfőt kivéve).
Én 6.45-kor indulok és M3-on megyek.
Első akadály: Szerencs utca,
Második akadály: Kacsóh P. úti felüljáró...
8-ra be szoktam érni.Hazafele is húzós a Hungária és Szerencs utca. Kíváncsi leszek a 36 perces Veres-Nyugati gyorsvonatra amit jún.13-n indítanak. Akkor tuti egy óra alatt beérnék.
Hát igen, hétfő reggel különösen halálos. Most 70 perc volt a Kossuth tér a Termálfaluból... Buda még rosszabb lehet. Estefelé haza már jól lehet menni, fél óra.
Az M3 melletti Coraban van egy ingatlanos sok veresi ingatlannal es a veresi onkormanyzattal szemben van egy ingatlanos ill az orbottyani korforgalomban.
Online ill ujsagot nem tudok, ill van egy veres kornyeki ujsag amit tobb versi helyen felvehetsz.
TOM
szisztok. en is beleszerettem a kornyekbe, egy even belul ki szeretnek koltozni. tudtok valami helyi aprohirdetesi ujsagot vagy hasonlot, ahol az ingatlankinalatrol lehet tajekozodni? mailben is johet az otlet :-)
koszi :-)