Keresés

Részletes keresés

autocarro Creative Commons License 2004.04.02 0 0 141

Hello mindenkinek!

Újabb képekkel gazagodott honlapom E91 Finnországban!

ikarusok.fw.hu

Üdv, AC

Onkel_kawirz Creative Commons License 2004.03.29 0 0 140
Nézz be ide!

http://autobusz.budapest.hu/autobusz.htm

Talán megtalálod amit keresel.
üdv kawirz

Előzmény: BPO-700 (138)
at3sz Creative Commons License 2004.03.24 0 0 139
Hmm közben változott a kép, majd kiszedem innen .....
Előzmény: at3sz (131)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.29 0 0 138
Van valakinek BKV-színeiben futó Ik66 típusú autóbuszról képe?
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.01.03 0 0 137
Ok, kösz a segítséget, utánanézek!
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.03 0 0 136
legalább egy annyit az embernek nem csak én hanem másnak is aki kérdez, hogy nem tudom vagy valami
Előzmény: Törölt nick (134)
rally forever Creative Commons License 2004.01.03 0 0 135
"az IFC csak délpesti dolgokban jártas :-) "

:o)))
Azért nem egészen, de ezt nem tudom. Hülyeséget meg nem akartam írni.

R.

Előzmény: Törölt nick (134)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.02 0 0 134
Inkább a Városi és elővárosi közlekedés c. topikon. az IFC csak délpesti dolgokban jártas :-)
Nem arról van szó, hogy le se sz*rjuk, egyszerűen csak nem tudunk válaszolni, na meg talán nem a legismeretlenebb topikban kéne kérdezni...
Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.02 0 0 133
kérdezdmeg az IKARUS FAN CLUB c. topicban

az újakra általába a kutya se bagózik itt, erőltetni kell

Előzmény: .Wala-kee. (132)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.01.02 0 0 132
Szóval erről itt senki nem tud semmit.
Előzmény: .Wala-kee. (110)
at3sz Creative Commons License 2003.12.29 0 0 131

Szóval kiváncsi vagy? Nézzük meg ezt :)
Előzmény: rally forever (129)
BIKE-R Creative Commons License 2003.12.29 0 0 130
Bocs, hogy beleszólok, de egy szimpla borítás-teszt és egy forgalmi szituációs borulás között nem szabad semmiféle párhuzamot vonni, összehasonlitást keresni. Ugyanis ott van az a bizonyos haladási irányba eső (legtöbbször nem is elenyésző) erő, ami azért másképpen terheli az ablakoszlopokat, a ragasztott vagy éppen gumiba ágyazott üvegeket. Ez a tényező szimpla boritásnál pedig elmarad.

Szerintem a buszok nagytöbbsége megfelel a boritási tesztre vonatkozó előirásoknak.

Ez csak saját vélemény :)

Mindenkinek Boldog Új Évet!

BIKE-R

Előzmény: rally forever (129)
rally forever Creative Commons License 2003.12.29 0 0 129
Ez bíztató.

Hány olyan külföldi buszt láttunk már a tv-ben, aminek nem maradt semmi az ablakaiból, és tetejéből.

Kiváncsi vagyok, hoz-e ilyen biztonsági szintet mondjuk egy Credo, vagy egy MAN?

R.

Előzmény: Tector (126)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.29 0 0 128
Én is inkább a 255-re tippelnék.
Előzmény: Tector (126)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.29 0 0 127
Előzmény: Tector (126)
Tector Creative Commons License 2003.12.29 0 0 126

"...Ez 250-es volt?..."

Lehetett az is, de a kerékív, és a kocsi vélt hossza alapján (a végét takarja a fa lombja) 255 -ösnek tippelem.

..."Ha tetőre esett volna..."

Nem biztos, hogy akkor is számottevően gyűrődött volna az utascella, ugyanis még a sorozatgyártás előtt nagyon komoly borításos és terheléses vizsgálatokat végeztek a 200 -as széria próbadarabjain.

Például, kísérletképp azt csinálták, hogy víztartályt építettek egy 250 -es tetejére, amelyet annyi vízzel töltöttek fel, ami körülbelül a busz teljes önsúlya.
Ezt a kb. 10 tonnás terhelést a váz remekül kibírta, olyannyira, hogy az ajtók nyithatóak maradtak.

T.

Előzmény: rally forever (125)
rally forever Creative Commons License 2003.12.29 0 0 125
Manapság egy hét alatt meggyógyítanák.

Ja, utastér = 0 sérülés.

Nem csak szépek, biztonságosak is :o)

Bár ha tetőre esett volna...

Ez 250-es volt?

R.

Előzmény: Tector (124)
Tector Creative Commons License 2003.12.29 0 0 124

"...alig van összetörve..."

Tulajdonképpen ja. Csak a fél eleje hiányzik, saccperkábé a lépcsődoboz végéig.
Magyarul pofáraesett a drága.

Érdemes megnézni, ekkora esés után az utascella tulajdonképp nem sérült meg.

Ez, ha jólsejtem, abban az időben automatikusan "S" -t eredményezett, nem foglalkoztak a javításával.

T.

Előzmény: rally forever (123)
rally forever Creative Commons License 2003.12.29 0 0 123
:o))

Hogy valaki milyen poénos... :o)

De miért esett le? Nem volt befékezve? Gyorsan jött? Voltak-e rajta utasok?

És alig van összetörve.

R.

Előzmény: Törölt nick (122)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.29 0 0 122
Kicsit előltesd meg a fejecskéd :-) Vajon miért szedik ki a "mélyből" a buszt?
Előzmény: rally forever (121)
rally forever Creative Commons License 2003.12.29 0 0 121
Üdv!

Aztán itt meg mi történt?

R.

Előzmény: kambekk (114)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.29 0 0 120
Nem semmi!
Előzmény: kambekk (114)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.24 0 0 119
Minden IKARUS rajongónak!

Szeretetteljes, boldog és békés karácsonyi ünnepeket,
és a 2004. évre kívánok boldogabb és sikeresebb évet, mint amilyen 2003-as év volt!

BPO-700

Grimbi Creative Commons License 2003.12.24 0 0 118
Békés, boldog Karácsonyt topictársak!
rally forever Creative Commons License 2003.12.23 0 0 117
Nameg a 38A-n is előfordult néha :o)))

R.

Előzmény: at3sz (111)
rally forever Creative Commons License 2003.12.23 0 0 116
Nem 17-04 általában a 159-es kocsija volt. Amióta dózerolt Szent Imre téren, azóta nem láttam.

a 260-as pedig 19-99es vonalak kocsija. Ott látható általában.

R.

Előzmény: BPO-700 (109)
rally forever Creative Commons License 2003.12.23 0 0 115
Jééé, a killer a legöregebb?
Ezt nem is tudtam.

Olyan öreg már, hogy a saját feje után megy, és már nem lát egyik szemére sem.

:o)

Tudsz az eset óta valamit róla? Még nem láttam forgalomban. Gondolom a regöregebb 280-as nem dobják csak úgy ki... Lesz-e vajon olyan felmatricázása, mint BPO-103-nak??

Remélem igen.

R.

Előzmény: SaxViktor (108)
kambekk Creative Commons License 2003.12.23 0 0 114
Valamikor a '70-es évek végén, a Logodi utcai kertek egyikében...
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Tector Creative Commons License 2003.12.20 0 0 113

Igen, hiszen az IK 521 -es tkp. a VW LT 55 alapjaira épült.

T.

Előzmény: BLASIUS (112)
BLASIUS Creative Commons License 2003.12.20 0 0 112
Sziasztok!

Ezeket anno milyen motorral szerelék? Létezik, hogy a VW LT szívódízele? 2.4 literes soros hathengeres vagy tévedek? Ilyen motor volt az előző autómban is.:-)

Előzmény: BPO-700 (52)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!